2023-08-20 20:28

„Twitter“ naudotojus žvejojančiam M. Zuckerbergui reikia daugiau kabliukų

„Threads“ ir „X“ populiarumas. Dado Ruvičiaus („Reuters“/„Scanpix“) nuotr., VŽ infografika.
„Threads“ ir „X“ populiarumas. Dado Ruvičiaus („Reuters“/„Scanpix“) nuotr., VŽ infografika.
Socialinių tinklų valdytoja „Meta“, siekdama pasinaudoti „Twitter“ (dab. „X“) chaosu, liepos 5 d. pristatė naują platformą „Threads“, kuri pirmosiomis dienomis sulaukė registracijų antplūdžio. Vis dėlto pagreitį socialinis tinklas prarado žaibiškai – aktyvių naudotojų vos per mėnesį sumažėjo net 79%.

„Threads“ dizainas kalbėjo pats už save: šis socialinis tinklas buvo sukurtas vilioti naudotojus, kurie yra nepatenkinti tuo, kaip „Twitter“ valdo Elonas Muskas.

Tarp jo ir Marko Zuckerbergo, „Meta“ įkūrėjo ir vadovo, pastaraisiais mėnesiais įsivyravo nemenka priešprieša, kuri savyje turi ir rimtų (M. Zuckerbergo bandymas į savo pusę patraukti pasipiktinusius „Twitter“ naudotojus), ir absurdiškų aspektų (neva planuota jų kova Romos Koliziejuje).

52795
130817
52791