2017-11-10 20:15

„Soundest“ e. parduotuvėms siūlo klientus vilioti ir per „Viber“

Rytis Laurinavičius, vadovas ir vienas iš „Soundest“ įkūrėjų.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rytis Laurinavičius, vadovas ir vienas iš „Soundest“ įkūrėjų. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
E. parduotuvėms skirtą tarptautinę naujienlaiškių siuntimo platformą valdanti UAB „Soundest“ plečia siūlomų funkcijų paketą ir keičia platformos pavadinimą į „Omnisend“.

Nuo kitų metų pradžios „Omnisend“ platforma pasiūlys lankstesnių rinkodaros automatizavimo galimybių ir papildomų būdų pasiekti klientus. Rytis Laurinavičius, įmonės vadovas ir vienas iš „Soundest“ įkūrėjų, pasakoja, kad jau išbandomas žinučių siuntimas per „Facebook Messenger“ ir „Viber“. Taip pat žadama grąžinti e. parduotuvių valdytojams galimybę siųsti klientams SMS. Anksčiau įmonė leisdavo masiškai siųsti reklaminius SMS. Vėliau to atsisakyta, nes tai buvo gana brangi ir ne itin veiksminga komunikavimo forma. Dabar bus siunčiami tik personalizuoti SMS konkretiems vartotojams su konkrečiais pasiūlymais. Dėl pridedamų papildomų komunikacijos kanalų į „Omnisend“ keičiamas ir platformos vardas.

Naujos funkcijos – kitąmet

52795
130817
52791