2024-07-29 18:49

„Heineken“ patyrė nuostolį dėl aktyvų Kinijoje nurašymo

Michaelo Gstettenbauero (IMAGO/„Scanpix“) nuotr.
Michaelo Gstettenbauero (IMAGO/„Scanpix“) nuotr.
Viena didžiausių pasaulyje alaus gamintojų – Nyderlandų „Heineken“ pranešė pirmąjį pusmetį suskaičiavusi grynąjį nuostolį dėl aktyvų Kinijoje nuvertėjimo.

Anot bendrovės pranešimo, per pirmus 6 šių metų mėnesius patirtas 95 mln. Eur grynasis nuostolis, palyginti su 1,16 mlrd. Eur grynuoju pelnu prieš metus. 

Vienkartiniai nurašymai, susiję su „Heineken“ 40% valdomos Kinijos alaus daryklos „China Resources Beer“ nuvertėjimu, siekė 874 mln. Eur.

Atmetus vienkartinius veiksnius, „Heineken“ pelnas augo nuo 1,16 mlrd. iki 1,2 mlrd. Eur. Pardavimų pajamos didėjo 2,2%, iki 17,81 mlrd. Eur, o jų organinis augimas siekė 5,9%.

Alaus pardavimai augo 2,1%, o vien tik „Heineken“ prekės ženklo – 9,2%.

„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant  „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster‘s“, „Newcastle Brown Ale“, „Ochota“, „Primus“, „Sagres“, „Sol“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“. 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791