„Heineken“ patyrė nuostolį dėl aktyvų Kinijoje nurašymo
Anot bendrovės pranešimo, per pirmus 6 šių metų mėnesius patirtas 95 mln. Eur grynasis nuostolis, palyginti su 1,16 mlrd. Eur grynuoju pelnu prieš metus.
Vienkartiniai nurašymai, susiję su „Heineken“ 40% valdomos Kinijos alaus daryklos „China Resources Beer“ nuvertėjimu, siekė 874 mln. Eur.
Atmetus vienkartinius veiksnius, „Heineken“ pelnas augo nuo 1,16 mlrd. iki 1,2 mlrd. Eur. Pardavimų pajamos didėjo 2,2%, iki 17,81 mlrd. Eur, o jų organinis augimas siekė 5,9%.
Alaus pardavimai augo 2,1%, o vien tik „Heineken“ prekės ženklo – 9,2%.
„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster‘s“, „Newcastle Brown Ale“, „Ochota“, „Primus“, „Sagres“, „Sol“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.