2022-11-25 06:45

Ko trūksta atviram VMI ir mokesčių mokėtojų dialogui

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mokesčių administratorius jau kurį laiką deklaruoja atviro dialogo su mokesčių mokėtojais siekį. Orientacija į klientus, t. y. mokesčių mokėtojus, įrašyta ir Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) strategijoje „Polaris 2025“, kuria nuo praėjusių metų vadovaujasi ši institucija. VŽ pristato verslo ir mokesčių ekspertų vertinimus, kiek VMI pažengė ir kokios problemos temdo efektyvų bendradarbiavimą.

Edita Janušienė, Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) viršininkė, „Verslo žinių“ organizuotoje konferencijoje „Įmonių finansai 2022“ atkreipė dėmesį, kad pastangas kurti atvirą institucijos ir mokesčių mokėtojų dialogą atspindi pasitikėjimo VMI rodiklis: šių metų apklausos duomenimis, 74% verslo subjektų pasitiki mokesčių administratoriumi.

„Be pasitikėjimo partnerystės negali būti. Mūsų siekis, kad VMI pasitikėtų ne mažiau kaip 80% verslo“, – kalbėjo ji.

52795
130817
52791