Nebus lengvatos nebedėsim į trečią pakopą, Į antrą pakopą jau nebededame. Yra pilna kur investuoti su daug mažesniais entry fee ir valdymo mokesčiais. Čia kažkaip Kuodis nekažką.
2021-03-08T10:04:50+02:00
Būtent, jog yra galimybės įsigyti pasaulinių indeksinių ETF patiems, o ne per tai atliekančius III pakopos pensijų fondus. Asmeniškai III pakopa patraukli tik dėl darbdavio +68 proc. lengvatos (kuomet į asmeninį III pakopos pensijų fondą ar GD moka darbdavys tiesiogiai).....
2021-03-08T10:08:33+02:00
Aišku, patys į indeksinius ETF gali investuoti jau šiek tiek giliau finansiškai apie tokias galimybes pasidomintys piliečiai...
2021-03-08T18:11:41+02:00
US00214Q1040 pats laikas į Cathie Wood ETF dėti...
2021-03-08T09:47:58+02:00
12 000eur bruto alga šitam pempiui? Atleiskite.
2021-03-08T10:04:33+02:00
bet kaip sunku klausyti to interviu. 90 pr. laiko yra kalbama, kokie visi yra durni. Minimaliai apie esme, kuri yra visiskai filosofinio pobudzio. Nes negaletum rasti zmogaus, su kuriuo jis galetu pasikalbeti. Cia kaip su Zirinovskiu, tiesiog srautas srutu, jo matymas yra absoliuciai tobulas, nediskutuojamas.
Investicijos didina santaupas. Cia esminis postulatas, kuris iskaltas akmenyje. Ok, sutinku, bet tai cia yra augancios, nesenejancios ekonomikos salygomis. Sodros vienintelis privalumas yra tai, kad valstybe savo saskaita skolinsis pinigu ateityje ir politiskai stengsis moketi didesnes nei skurdo riba pensijas. Bet jei Sodra moketu tik tiek, kiek surenka, ji jau dabar nepajegi uztikrinti situ pensiju, kurios mokamos siandien.
2021-03-08T11:18:04+02:00
Buvo viena pozityvi mintis, kad reikia investuoti į save ir knygas. Tame yra tiesos ;) Betgi daugiau įželgti kažką konkretaus tikrai sunku... Liūdna
2021-03-08T10:05:31+02:00
O kur straipsnis? Vienas sakinys. Premium turiu.
2021-03-08T10:09:11+02:00
Straipsnio nėra. Reikia interviu klausytis.
2021-03-08T10:40:18+02:00
Pirmiausia kviečiame klausyti tinklalaidės, straipsnį paskelbime kiek vėliau.
2021-03-08T10:21:15+02:00
gaila, kad Kuodis lyg anksciau laikytas vienu perspektyviausiu ekonomistu taip nuvaziavo i lankas ir patapo kazkokiu radikalu kurio ner neina suprasti. Isikibes sasvo teorine tiesa kad taupymas nereiskia investiciju ir kala per visus kanalus. Nera absoliuciu tiesu pasaulyje kaip ekonomikos vadoveliuose, todel skirtinguose ekonominio vystymose etapuose gali galioti skirtinti teoriniai modeliai. Kas yra tiesa, kad privati pensija ikrai sureguliuos reikalus daug efektyviau nei Sodra ir valstybe. Aisku tam reikia dar 10/20/30 metu, o mes jaunoji karta nenorim buti priklausomi nuo valstybes. Suprantu, kd senoji karta yra nuskriausta, ju problema galima spresti kitaip (kelkit pensijas), bet mesjaunoji karta norim kaupti patys
2021-03-08T11:25:30+02:00
Kuodis nustojo mokytis ir tobulėti. Užmigo šiltoje banko kėdutėje ir patogioje viešo apsipostringautojo rolėje. Maža Lietuvoje konkurencija, todėl anksčiau ar vėliau perspektyvūs žmonės virsta apsamanojusiais sofos filosofais.
2021-03-08T11:52:01+02:00
Pernai pandemijos metu buvo gėda klausyt/skaityt. LB banko valdybos pirmininko pavaduotojas kaip budulis - visi duchai, aš tik vienas protingas. Kai gauni 12k EUR/mėn. už pezėjimą, gal iš tiesų px ką pezi.
2021-03-08T11:52:21+02:00
Pernai pandemijos metu buvo gėda klausyt/skaityt. LB banko valdybos pirmininko pavaduotojas kaip budulis - visi duchai, aš tik vienas protingas. Kai gauni 12k EUR/mėn. už pezėjimą, gal iš tiesų nesvarbu ką pezi.
2021-03-08T17:09:09+02:00
Tai Jūs galite kaupti pensiją, tik gal be visokių paskatų / lengvatų?
2021-03-08T18:58:49+02:00
mum lengvatu nereikia, mum tik procenta nuo 3% pakelkite iki 10%
2021-03-08T19:39:47+02:00
gal jums dar raktą nuo buto, kuriame guli pinigai, kaip sakė vienas klasikas? ;-)
2021-03-08T10:49:03+02:00
pirma turėtų kristi lengvata "investiciniam gyvybės". Jis su draudimu turi tiek pat ryšio, kiek jūrų kiaulytė su jūra, grynas finansų sektoriaus lobistų produktas.
2021-03-08T10:57:29+02:00
Ryškiai Kuodis išsisėmė, dabar veikia nauja ekonomikos paradigma ir postulatai.
2021-03-08T11:42:03+02:00
Man net ausis paskaudo klausyti Raimundėlio. Žmogus kažkokiam savo fantazijų pasaulyje gyvena. Universitete norėdavom į jo paskaitas nueiti, o dabar “durak s iniciatyvai”. Kai pagalvoju, kad Šis gyvulių ūkio vadas pats gauna 12k per mėnesį, o pats postringauja apie turtingųjų apmokestinimą tai atrodo labai keistai. Valstybinėj kėdėj įsipatoginęs sau, net investuoti nereikia. Atleisti tokio irgi nėra kaip, jiegu ateina į darbą 8 ir išeina17val., visą dieną delfio straipsnius prakomentavęs. Negali atleisti.
2021-03-08T12:02:57+02:00
Mjo... taip nusišnekėt talento reikia.....
2021-03-08T19:58:53+02:00
labai pritariu. Nes anot tūlos Brigitos, gaudamas 12k jis turėtų sau mokesčius susimažinti, o užkraut kitiems, kas mažiau uždirba. Na, kaip kadaise vienas toks bradauskas NT mokesčio bazę plėtė ir sau tarifą mažinosi ;-DDDD būtų juokinga, bet Brigitaa su tokiom paniatkėm univere mokėsi, gal net baigė...
2021-03-08T11:53:02+02:00
mhm... plokščiažemininkai tie, kurie rūpinasi skurdo senatvėje mažinimu? Turint omeny, kad finansinis raštingumas lietuvių arti plintuso, tai ką čia tas Kuodis sako, yra niekinės vertės...
2021-03-08T14:32:09+02:00
Malimas liežuviu dešimt metų apie gyvulių ūkį skurdo nemažina. Nereikia būt mokslininku, norint tai suprast. Jeigu jo pasiūlymai būtų buvę bent kiek efektyvus, jie jau būtų įgyvendinti, nereik galvot kad aplink vien durniai, kai pats čia toks protingas.
2021-03-08T12:37:34+02:00
Komentarai po šiuo straipsniu turėtų Raimondą įtikinti, kad mąstančių tikrai yra - belieka pačiam daryti išvadas ir priimti atitinkamus sprendimus.
2021-03-08T14:42:34+02:00
Jooo, ižeidė čia jis visus Maurus, durniais pavadinęs. Turės dabar ką paskaityti komentaruose
2021-03-08T14:52:49+02:00
Nuo 2002 m. teikia pasiūlymus ir niekas neatsižvelgia. Nekilo klausimas, kodėl taip sunku tuos pasiūlymus įgyvendint: ar aplinkui visi kvailiai, ar tie pasiūlymai nėra tokie geri?
2021-03-08T14:56:50+02:00
Arogancija net ir protingus žmones nuvedē į žlugimą. Iš istorijos pamokų. O dėl pasisakymo turinio - nelabai suprantu kam reikia rakinėt kažkokias lengvatas kaip vienetus. Gal verta būtų pasižiūrėt kokias valdymo ir mokestines reformas darė Singapūras, Kanada, Šveicarija. Dažnu atveju buvo “nukirsta” žymi dalis biurokratinio aparato ir likę pinigai panaudoti valstybės reikmėms. Negirdžiu tokios temos p. Kuodžio pasisakymuose. Įdomu, kodėl?
2021-03-08T16:03:16+02:00
Pagal Vilniuje sklandančias legendas, ponas ne karta buvo sulaukęs siūlymo dirbti Vyriausybėje. Padaryti, ka sako. Bet ponas pasirinko likti neįpareigojančioje pamokslautojo pozicijoje, su viena disesniu Lietuvoje algu (viešo sektoriaus). Ir pastaruoju metu, sakyč, krypsta į radikalūūūmo pusiããã. O gaila
2021-03-08T16:16:30+02:00
Raimondai. Jeigu skaitysi komentarus, tai buk geras paskaityk ir si: gal tavo idejos ir yra teisingos, bet budas ir forma, kuria tu bandai jas nunesti visuomenei tikrai neveikia. Nereikia daryti prielaidos, kad skaitytojas paskutines 4 savaites su tavimi diskutavo siomis temomis. Tavo zinutes nepasiekia nei tautos, nei specialistu. Jeigu nori kad pasiektu - padaryk normalia 12 puslapiu prezentacija su konkreciais ekonominiais pasiulymais, parodyk tu sprendimu pasekmes salies ukiui, zmonems ir tada nunesk i bet kuri media kanala ir visi tave isileis ir viskas bus ok. Dabar gi prasta kominikacija zlugdo pilietiskuma ir tarnyste tevynei. Bet cia visiems analitikams taip tur but :)))
2021-03-08T20:05:43+02:00
šiaip reikia nešti juos ne kokiai visuomenei, ir jau tikrai ne tiems, kas naudojasi lengvatom ir nenori jų prarasti (ir aš viena naudojuosi, bet nusi*vilpt jei panaikins). Reikia nešti finmino darbo grupei, kur yra krūva lobistų ir dalis menkai susigaudančių, bet balsavimo nebus. Yra keli sprendimų priėmėjai, kurie įvertins, nuspręs ir atsakys už tai, ką nusprendė. Man jie dabar atsako už tai, kad mokesčių mažinimo ir dovanų dalinimo varžybos politikoje baigtųsi, nes kitaip liūdnokai atrodo viešo sektoriaus ir didžiosios dalies visuomenės, kuri jo paslaugomis naudojasi, ateitis.
2021-03-09T13:43:40+02:00
Kada Jūs buvot paskutinį kartą pas dantistą valstybinį? Ligoninėj teko gulėti, gydytojams saldainių nenešėt? Apie kokia Jūs viešų paslaugų kokybę kalbate? Paslaugų kokybės gerinti nėra planuojama, yra prašoma tik tokią, kokybę, kokią dabar turime geriau finansuoti. Yra tikimybė, kad geriau finansuojant po dešimt metų kokybė pati pagerės, bet taip nebus.
2021-03-09T19:13:07+02:00
matau, jūs tvirtai tikite teorijos "valgau ir lieknėju" antiversija "nevalgau ir storėju" ;-) ir dar gerai žinote, kas planuojama, o kas ne, kokia tikimybė, ir kaip nebus.... atleiskite už sarkazmą, nesusilaikiau. Aš taip pat pranašauju viešo sektoriaus situaciją, bet ne iš savo vizitų pas dantistą, o iš lūkesčių ir palyginimo su kitom šalim. Ligoninėj gulėti laimei neturiu reikalo (x), o anekdotinių atvejų iš asmeninės patirties nenaudoju plačioms išvadoms paremti, ir jums nerekomenduoju, nes tai loginio argumentavimo klaida.
2021-03-08T16:32:54+02:00
o varge. ir ko ne evangelija pagal Kuodi? visi durni tik as vienas protingas. finansininkai neturi zalio supratimo apie finansus, o ekonomistai dirbantys pasaulio banke, IMF - ekonomikos pagrindu. amen.
ir kas siu pezalu gali klausytis?
2021-03-08T17:19:15+02:00
dauguma pasisakė apie "kas pasakė", ne tiek apie "ką pasakė". What about you?
2021-03-08T18:21:51+02:00
Seimo pavasario sesijoje prezidentas teiks naujo LB vadovo kandidatūrą. Taigi dar klausimas ar R. Kuodis išliks kaip pavaduotojas.
2021-03-08T21:08:57+02:00
Jei vistik ne apie issakytos pozicijos forma (kuri tokia kiek arogantiska, bet sykiu demesi atkreipianti kas ir yra vienas tikslu) bet apie turini. Tai viena mintis idomi ir diskutuotina - demografija vienodai paveiks tiek Sodra, tiek pensiju fondus. Taip paveiks neabejotinai, tik ar vienodai?? Autoriaus zodziais abu konvertuoja pazadus i duona (saulutes via pinigai kas abiems atvejais yra pazadai). Na taip pavirsutiniskai mastant ir tarkime sutikus kad Sodra ir fondai butu venodai efektyvus pazadu kaupimo procesuose tai sauluciu rizika LT demografija, o ka pinigai?? EUR tai butu EU demografija gal rizika kaip ir labiau diversifikuota....
2021-03-08T21:14:25+02:00
jep, 12k per mėnesį už ką? Kokią pridėtinę vertę jis sukuria Lietuvai už šiuos pinigus?
2021-03-08T21:40:24+02:00
o kas jums yra pridėtinė vertė Lietuvai? Man šiuo atveju tai, kad jis kelia politikams nepatogius klausimus ir ragina atsakingai žiūrėti į viešus pinigus. Neidealizuoju RK, bet kaip mokesčių mokėtojas nematau problemų jam mokėti išsilavinimą ir indėlį į viešą diskursą atitinkančią sumą, kurią beje tvirtina Seimas. Ir šiaip manau kad daugiau gerai apmokamų galvų viešajame sektoriuje yra tai, ko mums labai trūksta. Laimei, šalia varganų biudžetininkų su iniversitetais dar yra nebiudžetinių įstaigų, kurios gali koncentruoti šiek tiek intelektinio potencialo valstybės finansų srityje.
2021-03-08T22:01:50+02:00
Maurai, net ir pats negali įvardinti už ką jis gauna tuos 150k per metus. O apie "varganus" biudžetininkus galėjai ir patylėti. Pats dirbau varganą biudžetininko darbą ir žinau kaip prasideda darbas t.y. kavos gėrimais ir pletkų aptarimais, o baigiasi panašiai, bet dar prie kavos kažką įsipila. Beje šis karantinas išvis rojus biudžetininkams, pinigai plaukia stabiliai (su pajamomis jokių sutrikimų jie neturi), o nuotolinis darbas jiems kelia juoką.
2021-03-09T08:24:56+02:00
pupuliuk, kiaulių kartu neganėm, prašom nesitujinti. O jei turite teksto suvokimo problemų, skaitykite dar kartą, apie ką aš rašau, o ką jūs. Aš apie tai, kad intelektinio potencialo viešajame sektoriuje stipriai trūksta, jis ten ilgiau nei kelis metus nesilaiko, su visom išplaukiančiom pasekmėm. Ir pagrindinė to priežastis, kad ten apmokėti gali tik pigios kavos gėrikus ar ką tik baigusius studentus, kokiu matyt ir jūs buvote. Jūs rašote, kad biudžetininkai genetiškai nepritaikyti darbui, tik pletkams, kavai ir brendžiukui ;-)
2021-03-09T09:15:44+02:00
klausyk tu kiaulių ganytojau, šis veikėjas geriau apmokamas nei ministrai ar net premjeras. Dabar gal suprasi kas yra teksto suvokimas.
2021-03-09T09:26:00+02:00
ačiū, diagnozavotės puikiai, diskusijas su jumis baigėme.
2021-03-09T09:31:32+02:00
tai žinoma, nes pas tokius veikėjus kaip tu greitai baigiasi argumentai, kai tik palieti biurokratinį gyvulių ūkį.
2021-03-08T21:52:08+02:00
Dauguma sprendimų tokios pat kokybės šiuo metu. Atidarome kirpyklas testavimas rekomenduojamas, periodinio nereikia. Darželiai veikia testuotis nereikia, bet tam kad atidaryti pradinės mokyklas, sugalvojo testuoti pradžioje ir peiodiškai pradinukus. Visoje Europoje pradinukai lnko mokyklas, Lietuvoje sedi namuose. Vakaruose vaikai pirmas prioritetas, pas mus Kaip XX amžiuje, vaikai diskriminuojami, nes niekas jų neatstovauja. Nėr pradinukų lobistų ir niekam neįdomus:(
2021-03-09T00:25:12+02:00
ką čia šnekat dabar? Vokietijoj darželinukai grįžo šiandien, nuo lapkričio berods namie sėdėjo. Moksleiviai vis dar namie.
https://www.sueddeutsche.de/politik/schule-corona-praesenzunterrricht-tests-1.5226266
2021-03-09T08:31:37+02:00
suprantu kad ilgai namie su pradinukais sėdėti pavargsti, bet nepykite, jūsų šlovinti estai jau savaitę varo virš 1000 atvejų, pasiplatino greitąsias britų ir PAR versijas (15% atvejų) ir užsidaro į kietą karantiną, su visom mokyklom. Kantrybės reikės dar bent 1,5-2 mėn kol suskiepys 60-mečius. O supratimas, kad nuolat turi purtyti, kitaip negausi, toks sakyčiau keistokas ir nuvertinantis galvas ant pečių turinčius sprendimų priėmikus. https://news.err.ee/1608134986/british-and-south-african-covid-19-strains-spreading-across-estonia
2021-03-09T14:23:17+02:00
Kodėl kitose šalyse pradinės mokyklos atodarytos prie didesnių skaičių? Lietuva eilinį kartą parodė savo požiūrį į mažus vaikus, tai yra mažų vaikų sveikatą, teisės ir psichologinė sveikata niekam nerūpi. Paauktoti mažus vaikus vardan priekybos atidarymo, gali tik labai žemos kultūros Valstybę. Nuoširdžiai buvo geresnės nuomonės ape visuomenę. Deja, esame XX amžiaus mentaliteto įkaitai, kaip vaikų buvo daug šeimoje nes reikėjo rankų ūkio darbas. Dabar valdžios panašus požiūris. Valdžios teisė nusispjauti į vaikų teisės, mano teisė viešai reikšti nepasitenkinimą. Savo pasiūlymus ir palyginimą su kitommis šalimis patiekiau.
2021-03-09T14:28:45+02:00
Meluojate ir dėl uždarymo mokyklų. Vokietija mokyklas uždarė prieš Kalėdas
On Wednesday, German schools will close along with nonessential stores and services as part of a strict lockdown that will be in effect through Christmas.
Atidarė Vokietija mokyklas praeita savaitė.
2021-03-08T23:11:54+02:00
Kiek ji dar lakys LB. čia antras čeplinkas tik be biuletenio
2021-03-09T04:04:11+02:00
🍓 Man patinka...
2021-03-09T09:52:49+02:00
Klausantis Kuodzio susidaro ispudis, jog jis vienintelis mastantis individas ne tik Lietuvoje, bet ir visoje visatoje
2021-03-09T12:22:46+02:00
turbūt norėjo būti centrinio banko pirmininku, bet nekrito korta, kaip manote?
2021-03-09T14:23:40+02:00
NEMĄSTOMA. tas aišku pažiūrėjus, koks Seimas išrinktas ir kokia analfabetų vyriausybė dabar valdžioj.
2022-01-02T22:06:30+02:00
Jei IV moketu tokius pat mokescius kaip dirbantys, tai niekas tuo IV neuzsiimtu. rizikos skiriasi :-D
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Nebus lengvatos nebedėsim į trečią pakopą, Į antrą pakopą jau nebededame. Yra pilna kur investuoti su daug mažesniais entry fee ir valdymo mokesčiais. Čia kažkaip Kuodis nekažką.
Būtent, jog yra galimybės įsigyti pasaulinių indeksinių ETF patiems, o ne per tai atliekančius III pakopos pensijų fondus. Asmeniškai III pakopa patraukli tik dėl darbdavio +68 proc. lengvatos (kuomet į asmeninį III pakopos pensijų fondą ar GD moka darbdavys tiesiogiai).....
Aišku, patys į indeksinius ETF gali investuoti jau šiek tiek giliau finansiškai apie tokias galimybes pasidomintys piliečiai...
US00214Q1040 pats laikas į Cathie Wood ETF dėti...
12 000eur bruto alga šitam pempiui? Atleiskite.
bet kaip sunku klausyti to interviu. 90 pr. laiko yra kalbama, kokie visi yra durni. Minimaliai apie esme, kuri yra visiskai filosofinio pobudzio. Nes negaletum rasti zmogaus, su kuriuo jis galetu pasikalbeti. Cia kaip su Zirinovskiu, tiesiog srautas srutu, jo matymas yra absoliuciai tobulas, nediskutuojamas. Investicijos didina santaupas. Cia esminis postulatas, kuris iskaltas akmenyje. Ok, sutinku, bet tai cia yra augancios, nesenejancios ekonomikos salygomis. Sodros vienintelis privalumas yra tai, kad valstybe savo saskaita skolinsis pinigu ateityje ir politiskai stengsis moketi didesnes nei skurdo riba pensijas. Bet jei Sodra moketu tik tiek, kiek surenka, ji jau dabar nepajegi uztikrinti situ pensiju, kurios mokamos siandien.
Buvo viena pozityvi mintis, kad reikia investuoti į save ir knygas. Tame yra tiesos ;) Betgi daugiau įželgti kažką konkretaus tikrai sunku... Liūdna
O kur straipsnis? Vienas sakinys. Premium turiu.
Straipsnio nėra. Reikia interviu klausytis.
Pirmiausia kviečiame klausyti tinklalaidės, straipsnį paskelbime kiek vėliau.
gaila, kad Kuodis lyg anksciau laikytas vienu perspektyviausiu ekonomistu taip nuvaziavo i lankas ir patapo kazkokiu radikalu kurio ner neina suprasti. Isikibes sasvo teorine tiesa kad taupymas nereiskia investiciju ir kala per visus kanalus. Nera absoliuciu tiesu pasaulyje kaip ekonomikos vadoveliuose, todel skirtinguose ekonominio vystymose etapuose gali galioti skirtinti teoriniai modeliai. Kas yra tiesa, kad privati pensija ikrai sureguliuos reikalus daug efektyviau nei Sodra ir valstybe. Aisku tam reikia dar 10/20/30 metu, o mes jaunoji karta nenorim buti priklausomi nuo valstybes. Suprantu, kd senoji karta yra nuskriausta, ju problema galima spresti kitaip (kelkit pensijas), bet mesjaunoji karta norim kaupti patys
Kuodis nustojo mokytis ir tobulėti. Užmigo šiltoje banko kėdutėje ir patogioje viešo apsipostringautojo rolėje. Maža Lietuvoje konkurencija, todėl anksčiau ar vėliau perspektyvūs žmonės virsta apsamanojusiais sofos filosofais.
Pernai pandemijos metu buvo gėda klausyt/skaityt. LB banko valdybos pirmininko pavaduotojas kaip budulis - visi duchai, aš tik vienas protingas. Kai gauni 12k EUR/mėn. už pezėjimą, gal iš tiesų px ką pezi.
Pernai pandemijos metu buvo gėda klausyt/skaityt. LB banko valdybos pirmininko pavaduotojas kaip budulis - visi duchai, aš tik vienas protingas. Kai gauni 12k EUR/mėn. už pezėjimą, gal iš tiesų nesvarbu ką pezi.
Tai Jūs galite kaupti pensiją, tik gal be visokių paskatų / lengvatų?
mum lengvatu nereikia, mum tik procenta nuo 3% pakelkite iki 10%
gal jums dar raktą nuo buto, kuriame guli pinigai, kaip sakė vienas klasikas? ;-)
pirma turėtų kristi lengvata "investiciniam gyvybės". Jis su draudimu turi tiek pat ryšio, kiek jūrų kiaulytė su jūra, grynas finansų sektoriaus lobistų produktas.
Ryškiai Kuodis išsisėmė, dabar veikia nauja ekonomikos paradigma ir postulatai.
Man net ausis paskaudo klausyti Raimundėlio. Žmogus kažkokiam savo fantazijų pasaulyje gyvena. Universitete norėdavom į jo paskaitas nueiti, o dabar “durak s iniciatyvai”. Kai pagalvoju, kad Šis gyvulių ūkio vadas pats gauna 12k per mėnesį, o pats postringauja apie turtingųjų apmokestinimą tai atrodo labai keistai. Valstybinėj kėdėj įsipatoginęs sau, net investuoti nereikia. Atleisti tokio irgi nėra kaip, jiegu ateina į darbą 8 ir išeina17val., visą dieną delfio straipsnius prakomentavęs. Negali atleisti.
Mjo... taip nusišnekėt talento reikia.....
labai pritariu. Nes anot tūlos Brigitos, gaudamas 12k jis turėtų sau mokesčius susimažinti, o užkraut kitiems, kas mažiau uždirba. Na, kaip kadaise vienas toks bradauskas NT mokesčio bazę plėtė ir sau tarifą mažinosi ;-DDDD būtų juokinga, bet Brigitaa su tokiom paniatkėm univere mokėsi, gal net baigė...
mhm... plokščiažemininkai tie, kurie rūpinasi skurdo senatvėje mažinimu? Turint omeny, kad finansinis raštingumas lietuvių arti plintuso, tai ką čia tas Kuodis sako, yra niekinės vertės...
Malimas liežuviu dešimt metų apie gyvulių ūkį skurdo nemažina. Nereikia būt mokslininku, norint tai suprast. Jeigu jo pasiūlymai būtų buvę bent kiek efektyvus, jie jau būtų įgyvendinti, nereik galvot kad aplink vien durniai, kai pats čia toks protingas.
Komentarai po šiuo straipsniu turėtų Raimondą įtikinti, kad mąstančių tikrai yra - belieka pačiam daryti išvadas ir priimti atitinkamus sprendimus.
Jooo, ižeidė čia jis visus Maurus, durniais pavadinęs. Turės dabar ką paskaityti komentaruose
Nuo 2002 m. teikia pasiūlymus ir niekas neatsižvelgia. Nekilo klausimas, kodėl taip sunku tuos pasiūlymus įgyvendint: ar aplinkui visi kvailiai, ar tie pasiūlymai nėra tokie geri?
Arogancija net ir protingus žmones nuvedē į žlugimą. Iš istorijos pamokų. O dėl pasisakymo turinio - nelabai suprantu kam reikia rakinėt kažkokias lengvatas kaip vienetus. Gal verta būtų pasižiūrėt kokias valdymo ir mokestines reformas darė Singapūras, Kanada, Šveicarija. Dažnu atveju buvo “nukirsta” žymi dalis biurokratinio aparato ir likę pinigai panaudoti valstybės reikmėms. Negirdžiu tokios temos p. Kuodžio pasisakymuose. Įdomu, kodėl?
Pagal Vilniuje sklandančias legendas, ponas ne karta buvo sulaukęs siūlymo dirbti Vyriausybėje. Padaryti, ka sako. Bet ponas pasirinko likti neįpareigojančioje pamokslautojo pozicijoje, su viena disesniu Lietuvoje algu (viešo sektoriaus). Ir pastaruoju metu, sakyč, krypsta į radikalūūūmo pusiããã. O gaila
Raimondai. Jeigu skaitysi komentarus, tai buk geras paskaityk ir si: gal tavo idejos ir yra teisingos, bet budas ir forma, kuria tu bandai jas nunesti visuomenei tikrai neveikia. Nereikia daryti prielaidos, kad skaitytojas paskutines 4 savaites su tavimi diskutavo siomis temomis. Tavo zinutes nepasiekia nei tautos, nei specialistu. Jeigu nori kad pasiektu - padaryk normalia 12 puslapiu prezentacija su konkreciais ekonominiais pasiulymais, parodyk tu sprendimu pasekmes salies ukiui, zmonems ir tada nunesk i bet kuri media kanala ir visi tave isileis ir viskas bus ok. Dabar gi prasta kominikacija zlugdo pilietiskuma ir tarnyste tevynei. Bet cia visiems analitikams taip tur but :)))
šiaip reikia nešti juos ne kokiai visuomenei, ir jau tikrai ne tiems, kas naudojasi lengvatom ir nenori jų prarasti (ir aš viena naudojuosi, bet nusi*vilpt jei panaikins). Reikia nešti finmino darbo grupei, kur yra krūva lobistų ir dalis menkai susigaudančių, bet balsavimo nebus. Yra keli sprendimų priėmėjai, kurie įvertins, nuspręs ir atsakys už tai, ką nusprendė. Man jie dabar atsako už tai, kad mokesčių mažinimo ir dovanų dalinimo varžybos politikoje baigtųsi, nes kitaip liūdnokai atrodo viešo sektoriaus ir didžiosios dalies visuomenės, kuri jo paslaugomis naudojasi, ateitis.
Kada Jūs buvot paskutinį kartą pas dantistą valstybinį? Ligoninėj teko gulėti, gydytojams saldainių nenešėt? Apie kokia Jūs viešų paslaugų kokybę kalbate? Paslaugų kokybės gerinti nėra planuojama, yra prašoma tik tokią, kokybę, kokią dabar turime geriau finansuoti. Yra tikimybė, kad geriau finansuojant po dešimt metų kokybė pati pagerės, bet taip nebus.
matau, jūs tvirtai tikite teorijos "valgau ir lieknėju" antiversija "nevalgau ir storėju" ;-) ir dar gerai žinote, kas planuojama, o kas ne, kokia tikimybė, ir kaip nebus.... atleiskite už sarkazmą, nesusilaikiau. Aš taip pat pranašauju viešo sektoriaus situaciją, bet ne iš savo vizitų pas dantistą, o iš lūkesčių ir palyginimo su kitom šalim. Ligoninėj gulėti laimei neturiu reikalo (x), o anekdotinių atvejų iš asmeninės patirties nenaudoju plačioms išvadoms paremti, ir jums nerekomenduoju, nes tai loginio argumentavimo klaida.
o varge. ir ko ne evangelija pagal Kuodi? visi durni tik as vienas protingas. finansininkai neturi zalio supratimo apie finansus, o ekonomistai dirbantys pasaulio banke, IMF - ekonomikos pagrindu. amen. ir kas siu pezalu gali klausytis?
dauguma pasisakė apie "kas pasakė", ne tiek apie "ką pasakė". What about you?
Seimo pavasario sesijoje prezidentas teiks naujo LB vadovo kandidatūrą. Taigi dar klausimas ar R. Kuodis išliks kaip pavaduotojas.
Jei vistik ne apie issakytos pozicijos forma (kuri tokia kiek arogantiska, bet sykiu demesi atkreipianti kas ir yra vienas tikslu) bet apie turini. Tai viena mintis idomi ir diskutuotina - demografija vienodai paveiks tiek Sodra, tiek pensiju fondus. Taip paveiks neabejotinai, tik ar vienodai?? Autoriaus zodziais abu konvertuoja pazadus i duona (saulutes via pinigai kas abiems atvejais yra pazadai). Na taip pavirsutiniskai mastant ir tarkime sutikus kad Sodra ir fondai butu venodai efektyvus pazadu kaupimo procesuose tai sauluciu rizika LT demografija, o ka pinigai?? EUR tai butu EU demografija gal rizika kaip ir labiau diversifikuota....
jep, 12k per mėnesį už ką? Kokią pridėtinę vertę jis sukuria Lietuvai už šiuos pinigus?
o kas jums yra pridėtinė vertė Lietuvai? Man šiuo atveju tai, kad jis kelia politikams nepatogius klausimus ir ragina atsakingai žiūrėti į viešus pinigus. Neidealizuoju RK, bet kaip mokesčių mokėtojas nematau problemų jam mokėti išsilavinimą ir indėlį į viešą diskursą atitinkančią sumą, kurią beje tvirtina Seimas. Ir šiaip manau kad daugiau gerai apmokamų galvų viešajame sektoriuje yra tai, ko mums labai trūksta. Laimei, šalia varganų biudžetininkų su iniversitetais dar yra nebiudžetinių įstaigų, kurios gali koncentruoti šiek tiek intelektinio potencialo valstybės finansų srityje.
Maurai, net ir pats negali įvardinti už ką jis gauna tuos 150k per metus. O apie "varganus" biudžetininkus galėjai ir patylėti. Pats dirbau varganą biudžetininko darbą ir žinau kaip prasideda darbas t.y. kavos gėrimais ir pletkų aptarimais, o baigiasi panašiai, bet dar prie kavos kažką įsipila. Beje šis karantinas išvis rojus biudžetininkams, pinigai plaukia stabiliai (su pajamomis jokių sutrikimų jie neturi), o nuotolinis darbas jiems kelia juoką.
pupuliuk, kiaulių kartu neganėm, prašom nesitujinti. O jei turite teksto suvokimo problemų, skaitykite dar kartą, apie ką aš rašau, o ką jūs. Aš apie tai, kad intelektinio potencialo viešajame sektoriuje stipriai trūksta, jis ten ilgiau nei kelis metus nesilaiko, su visom išplaukiančiom pasekmėm. Ir pagrindinė to priežastis, kad ten apmokėti gali tik pigios kavos gėrikus ar ką tik baigusius studentus, kokiu matyt ir jūs buvote. Jūs rašote, kad biudžetininkai genetiškai nepritaikyti darbui, tik pletkams, kavai ir brendžiukui ;-)
klausyk tu kiaulių ganytojau, šis veikėjas geriau apmokamas nei ministrai ar net premjeras. Dabar gal suprasi kas yra teksto suvokimas.
ačiū, diagnozavotės puikiai, diskusijas su jumis baigėme.
tai žinoma, nes pas tokius veikėjus kaip tu greitai baigiasi argumentai, kai tik palieti biurokratinį gyvulių ūkį.
Dauguma sprendimų tokios pat kokybės šiuo metu. Atidarome kirpyklas testavimas rekomenduojamas, periodinio nereikia. Darželiai veikia testuotis nereikia, bet tam kad atidaryti pradinės mokyklas, sugalvojo testuoti pradžioje ir peiodiškai pradinukus. Visoje Europoje pradinukai lnko mokyklas, Lietuvoje sedi namuose. Vakaruose vaikai pirmas prioritetas, pas mus Kaip XX amžiuje, vaikai diskriminuojami, nes niekas jų neatstovauja. Nėr pradinukų lobistų ir niekam neįdomus:(
ką čia šnekat dabar? Vokietijoj darželinukai grįžo šiandien, nuo lapkričio berods namie sėdėjo. Moksleiviai vis dar namie. https://www.sueddeutsche.de/politik/schule-corona-praesenzunterrricht-tests-1.5226266
suprantu kad ilgai namie su pradinukais sėdėti pavargsti, bet nepykite, jūsų šlovinti estai jau savaitę varo virš 1000 atvejų, pasiplatino greitąsias britų ir PAR versijas (15% atvejų) ir užsidaro į kietą karantiną, su visom mokyklom. Kantrybės reikės dar bent 1,5-2 mėn kol suskiepys 60-mečius. O supratimas, kad nuolat turi purtyti, kitaip negausi, toks sakyčiau keistokas ir nuvertinantis galvas ant pečių turinčius sprendimų priėmikus. https://news.err.ee/1608134986/british-and-south-african-covid-19-strains-spreading-across-estonia
Kodėl kitose šalyse pradinės mokyklos atodarytos prie didesnių skaičių? Lietuva eilinį kartą parodė savo požiūrį į mažus vaikus, tai yra mažų vaikų sveikatą, teisės ir psichologinė sveikata niekam nerūpi. Paauktoti mažus vaikus vardan priekybos atidarymo, gali tik labai žemos kultūros Valstybę. Nuoširdžiai buvo geresnės nuomonės ape visuomenę. Deja, esame XX amžiaus mentaliteto įkaitai, kaip vaikų buvo daug šeimoje nes reikėjo rankų ūkio darbas. Dabar valdžios panašus požiūris. Valdžios teisė nusispjauti į vaikų teisės, mano teisė viešai reikšti nepasitenkinimą. Savo pasiūlymus ir palyginimą su kitommis šalimis patiekiau.
Meluojate ir dėl uždarymo mokyklų. Vokietija mokyklas uždarė prieš Kalėdas On Wednesday, German schools will close along with nonessential stores and services as part of a strict lockdown that will be in effect through Christmas. Atidarė Vokietija mokyklas praeita savaitė.
Kiek ji dar lakys LB. čia antras čeplinkas tik be biuletenio
🍓 Man patinka...Klausantis Kuodzio susidaro ispudis, jog jis vienintelis mastantis individas ne tik Lietuvoje, bet ir visoje visatoje
turbūt norėjo būti centrinio banko pirmininku, bet nekrito korta, kaip manote?
NEMĄSTOMA. tas aišku pažiūrėjus, koks Seimas išrinktas ir kokia analfabetų vyriausybė dabar valdžioj.
Jei IV moketu tokius pat mokescius kaip dirbantys, tai niekas tuo IV neuzsiimtu. rizikos skiriasi :-D