Kaip pagerinti jūsų klientų patirtį išnaudojant debesijos sprendimus?

Tarptautinės konsultavimo bendrovės McKinsey & Company tyrimo duomenimis, 65 proc. vartotojų jaučiasi nusivylę dėl nevienodai kokybiško programų bei aplikacijų veikimo skirtinguose įrenginiuose.
Anot Baltic Amadeus Debesijos paslaugų vystymo vadovo Roberto Skardžiaus, pasiūlydamos puikią patirtį savo klientams, įmonės gali pasiekti geresnių pardavimų rezultatų ir įgyti konkurencinių pranašumų.
Palaipsniui augant vartotojų skaičiui, jiems jungiantis naudojant įvairius įrenginius, neretai susiduriama su iššūkiu, kaip išlaikyti sklandų ir greitą aplikacijų veikimą visur. Taip pat plečiantis techninėms galimybėms kaupti vartotojų elgsenos duomenis juos galima išnaudoti analizei ir individualiai vartotojų patirčiai pagerinti. Modernios viešojoje debesijoje veikiančios paslaugos, kaip Azure App service, leidžia paprastai ir saugiai realizuoti internetinės svetainės ar mobilios aplikacijos veikimą, pritaikyti prie kintančio vartotojų srauto bei išnaudoti duomenis verslo sprendimams.
Plačiau apie tai, kaip debesijos sprendimai užtikrina kokybišką vartotojų patirtį, skaitykite plačiau šiame straipsnyje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti