2015-06-03 03:01

Kai trūksta patirties, išeitis – franšizė

Dirbantys pagal franšizę ne tik gauna gatavą veiklos modelį, sukauptą patirtį ir išskirtinių tiekėjų sąrašą, tačiau ir galimybę naudotis prekės ženklu. Net jei Lietuvoje šis yra palyginti naujas, įdomus produktas iš karto prigyja.
Dovilė Saldienė, „Boom! Burgers“ restoraną valdančios UAB „Instovita“ direktorė: „Nenorime būti pigūs ir paprasti, todėl siūlome išskirtinės kokybės mėsainių.“ VLADIMIRO IVANOVO NUOTR. Kai užsienyje pamatai įdomią verslo idėją ir užsidegi ją pritaikyti Lietuvoje, nebūtina pačiam eiti nepramintu keliu ir bandyti padaryti ką nors panašaus, – galima tartis dėl veiklos pagal franšizę, kai už tam tikrą mokestį, apyvartos ar akcijų dalį suteikiama galimybė naudotis jau visiškai sukurtu veiklos modeliu. Pavyzdžiui, steigti gerai žinomo prekės ženklo parduotuvę, kavinę ar restoraną.
52795
130817
52791