„Utenos trikotažas“: pardavimai traukėsi

Nuo 2014 metų pradžios įmonės pardavimai siekė 15,9 mln. Eur ir buvo 4,3% mažesni nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Ketvirtąjį 2014 metų ketvirtį jie sudarė 4 mln. Eur ir buvo 1,4% mažesni lyginant su tuo pačiu 2013 metų laikotarpiu.
Konsoliduoti visos ,,Utenos trikotažo“ grupės pardavimai nuo metų pradžios siekė 19,6 mln. Eur ir buvo 2,6% mažesni nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Paskutinį 2014 m. ketvirtį – 4,8 mln. Eur ir buvo 4,9% mažesni lyginant su tuo pačiu 2013 m. laikotarpiu.
Tokius rezultatus lėmė pakeista įmonės pajamų struktūra –bendrovė ėmė orientuotis į didesnę pridėtinę vertę kuriančius produktus.