2014-01-07 01:01

Sukurtas Kauno prekės ženklas ir šūkis

Reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“ sukūrė Kauno turistinį prekės ženklą ir šūkį. Naujas Kauno prekės ženklas ir šūkis bus pristatyti trečiadienį Kauno m. savivaldybėje, kol kas daugiau detalių apie juos nėra pateikiama. Naujojo ženklo ir šūkio kūrėjas – Gytis Giniotis, „Not Perfect | Y&R Vilnius“ direktorius.

Tikisi tinkamo išvystymo

„Mūsų agentūra pernai dalyvavo Kauno m. savivaldybės paskelbtame konkurse naujo prekės ženklo kūrimui, laimėjome jį ir per porą mėnesių atlikome darbą. Kuriant prekės ženklą viešajam sektoriui tenka susitaikyti su didele formaliąja dalimi, atidžiai išnagrinėti konkurso sąlygas. Nusprendėme dalyvauti konkurse ir jį laimėję atlikome mums keliamus uždavinius“, - VŽ antradienį teigia p. Giniotis, Kauno ženklo kūrėjas.

Reklamos agentūros vadovas teigia, jog sukurto ženklo ir šūkio autorinės teisės, kaip ir buvo numatyta konkurso sąlygose, jau perduotos Kauno m. savivaldybei.

„Todėl dabar savivaldybė jau pati atlieka ženklo viešinimo funkcijas ir yra atsakinga už jo vystymą. Aš tikiuosi, kad mano sukurtas ženklas bus plačiai naudojamas ir vystomas, - kalba Kauno prekės ženklą sukūręs p. Giniotis. – Tarkim, jei turi sportinį automobilį ir su juo nedalyvauji lenktynėse, o tik važinėji į darbą, yra viena, o jei su juo tobulini savo vairavimo įgūdžius yra kas kita. Todėl prekės ženklą reikia vystyti ir kuo plačiau naudoti“.

„Not Perfect | Y&R Vilnius“ direktorius teigia turintis sąsajų su Kaunu – jis gimė, vaikystę ir paauglystę praleido Kaune, o pabaigęs vidurinę mokyklą išvyko studijuoti į sostinę.

Reklamos agentūra „Not Perfect“ yra sukūrusi ir Lietuvos įvaizdžio formavimo strategiją „Lietuva – drąsi šalis“, tačiau esą dėl lėšų stygiaus ji atidėta ir nėra vystoma.

Pirmas blynas prisvilo

VŽ primena, jog Kaunas nesėkmingai savo prekės ženklo konkursą buvo surengęs 2011 m., tačiau dėl mažo konkurso biudžeto ar kitų priežasčių sulaukė diletantiškų pasiūlymų. Nors tuomet ir buvo paskelbtas konkurso nugalėtojas, tačiau tuometinis Kauno prekės ženklas nebuvo tinkamai išvystytas.

Tuomet buvo planuojama teigiamo miesto įvaizdžio formavimui ir patvirtinto prekės ženklo populiarinimui vėliau išleisti milijonus litų, kurti filmą apie Kauną, finansuoti televizijos laidų kūrimą, organizuoti socialines, kultūrines akcijas. Tiesa, filmas apie Kauną buvo sukurtas ir pernai pristatytas, tačiau jis taip pat buvo sutiktas prieštaringai.

VŽ yra rašiusi, jog „Not Perfect | Y&R Vilnius“ pernai gavo bronzinį „liūtą“ svarbiausiame reklamos festivalyje „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“).  Šie apdovanojimai - didžiausias įvertinimas reklamos versle. Laurus bendrovė nuskynė lauko reklamos kategorijoje.

„Not Perfect | Y&R Vilnius“ pernai lietuviškos reklamos festivalyje "ADrenaline" už sėkmingus darbus pelnė 5 auksines strėles iš 12 galimų bei gavo „Metų reklamos agentūros“ titulą.

52795
130817
52791