Vadyba
Vadyba
Vadyba
Vadyba
Vadyba
2023-08-27 13:54

Patrauklus – reiškia, kompetentingas? Kaip išvaizda veikia verslo sprendimus

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mokslininkai dar kartą patvirtina, kad išvaizda gali turėti lemiamos įtakos verslo sprendimams. Naujas tyrimas atskleidė, kad būtent išoriškai patrauklios moters pristatytas startuolis turi 16% didesnę tikimybę pritraukti investicijų.
  • Gražiems žmonėms (nepriklausomai nuo lyties) lengviau gauti darbą, labiau sekasi daryti karjerą, sulaukti sėkmės versle.
  • Dauguma atvejų tai lemia, jog patrauklūs žmonės labiau pasitiki savimi ir tai paskatina darbdavius tikėti jų kompetencija.
  • „Aureolės efektas“ – pasąmoningai veikiantis mūsų sprendimus, tampa problema, kai mes jo paveikti, priimame patiems mažiau naudingus sprendimus.

Sankt Galeno universiteto (Šveicarija) mokslininkai 111 vyrų investuotojų rodė du vaizdo įrašus, kuriuose buvo pristatoma ta pati verslo idėja. Viename jų – tai darė itin patraukli aktorė, o kitame – išoriniu grožiu nepasižyminti moteris.

52795
130817
52791