Darbuotojų produktyvumas sunkumų akivaizdoje krenta: gali tekti priimti ir nepopuliarius sprendimus
- Vadovo elgesys tiesiogiai nulemia darbuotojų nuotaikas ir rezultatus.
- Šiandien organizacijoje itin svarbi atvira komunikacija.
- Vadovams atlaikyti iššūkius gali padėti susikurtas lyderių ratas organizacijoje ar už jos ribų.
- Vienas iš sprendimų pagerinti darbuotojų produktyvumą – susitarti nesekti naujienų darbo metu.
O iš pamažu nusistovinčios naujos tvarkos staiga išbalansavo Rusijos pradėtas karas prieš Ukrainą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai