2021-12-15 20:34

Apklausų reikšmė organizacijoje: nuo pulso pajautimo iki strategijos keitimo

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Naujų darbuotojų pritraukimas, esamų darbuotojų išlaikymas, ilgalaikių tikslų formavimas gali būti efektyvesnis pasitelkus įvairias darbuotojų apklausas.

Kaip ir visas sritis, pandemija paveikė ir apklausas. Kalbinti darbdaviai ir tyrimų specialistai pabrėžia, kad darbuotojų apklausos įmonėse pastaraisiais metais suaktyvėjo, o jų rezultatai įgavo didesnę vertę ir apklausas organizuojantiems darbdaviams, ir apklausiamiems darbuotojams. 

Mindaugas Šestilo, kompetencijų centro „Telia Global Services Lithuania“ personalo vadovas, pastebi, kad Ilgą laiką versle buvo nusistovėjusi praktika darbuotojų nuomonės apie tai, kaip  jie jaučiasi, ar yra patenkinti suteikiamomis darbo sąlygomis, ir kitais klausimais klausti vieną ar du kartus per metus. 

52795
130817
52791