Laužo stereotipą, kad puoštis mėgsta tik moterys
FOTOGALERIJA web_Laužo stereotipą, kad puoštis mėgsta tik moterys (11 nuotr.)
Modernėjant pasauliui pamažu keičiasi ne tik visuomenės požiūris, bet ir stilius. Šiam laisvėjant, kostiumas kaip vyrų kasdienės aprangos dalis, atrodo, pasiliko tik istorijos puslapiuose, tačiau Irina Andžejevskaja, klasikinių aksesuarų vyrams parduotuvės vadovė, pastebi, kad daugelis lietuvių vyrų puoštis išties mėgsta. Pasak jos, daugeliui jų šiandien svarbu išsirinkti ne tik patrauklų kostiumą, bet skirti dėmesio ir būtiniems šio stiliaus atributams, kurie, kruopščiai atrinkti, vyro įvaizdžiui suteikia ypatingo šarmo.
Atrado nišą
Italijos spalvų, jos gyventojų tradicijų ir įgimto stiliaus pojūčio įkvėpta 2003 m. Vilniuje duris atvėrė itališkų kaklaraiščių parduotuvė E&M Ties. Nors prieš daugiau nei dešimtmetį pasaulį sukrėtusi ekonominė krizė parduotuvės veiklą pristabdė, ši ištikimų klientų pageidavimu 2013 m. sugrįžo pasiūlydama dar platesnį prekių asortimentą, prieinamą iki šiol šiandien tai bene didžiausia unikalią šilkinių kaklaraiščių kolekciją turinčių parduotuvių Lietuvoje.
I. Andžejevskaja, parduotuvės vadovė, sako, kad atidaryti tokio pobūdžio parduotuvę paskatino pati rinka tuomet, anot jos, parduotuvės, siūlančios išskirtinai klasikinio stiliaus aksesuarus vyrams, Lietuvoje dar nebuvo.
Parduotuvės, prekiaujančios kostiumais, klientui galėdavo pasiūlyti vos kelis kaklaraiščių variantus. Nors moterims skirtų parduotuvių buvo ir tebėra labai daug, kokybiškų ir didelio pasirinkimo autentiškų klasikinių aksesuarų vyrams parduotuvės tuo metu Lietuvoje nebuvo, o ir šiandien jų vis dar nedaug. Kadangi Italija šalis, kur vyrai itin mėgsta puoštis, norėjome gabalėlį jos atvežti čia, prisimena ji. Daugelis vis dar klysta manydami, kad vyrai puoštis nemėgsta. Matome, kaip noriai klasikine apranga puošiasi tiek vyresni, tiek jaunesnio amžiaus vyrai, jie nebebijo ryškesnių spalvų, nori atrodyti elegantiškai ir klasikinį įvaizdį renkasi ne tik šventinėms progoms.
Nuolat asortimentą plečiančioje E&M Ties Gentlemen store parduotuvės prekių paletėje ne tik itališki kaklaraiščiai, bet ir kokybiškos vyriškos 100 proc. šilko kaklaskarės, peteliškės, į viršutinę švarko kišenę nugulančios nosinaitės bei frako ir klasikiniai diržai. Vyriškos elegancijos atributų komplektą papildo italų gamybos klasikiniai vyriški marškiniai, taip pat sąsagos, šalikai, kojinės, petnešos bei įvaizdį praturtinančios odinės apyrankės. Dar viena sėkminga parduotuvės prekybos kryptis pagal poreikį komplektuojamos įvairios verslo dovanos.
Vertina kokybę
Paruotuvės vadovė pažymi, kad šiandien kaklaraištį ryši toli gražu ne kiekvienas, tačiau būtent dėl to jį svarbu pasirinkti tinkamai, taigi daugelis puoselėjančių savo klasikinį stilių vertina ne tik jo išvaizdą, bet ir kokybę.
Bene vienintelė kaklaraiščio paskirtis kurti tikrąjį grožį, kurio technologijų amžiuje taip trūksta žmogui, gal ir ne taip įdėmiai sekančiam mados tendencijas, tačiau vertinančiam kokybę ir turinčiam savo stilių. Iš tiesų, pastaraisiais metais produkcija iš Azijos ir kitų užsienio šalių lėmė tai, kad padaugėjo gaminių, sukurtų iš nekokybiškų medžiagų, rankų darbą vis dažniau keičia mašinos, todėl produkcija susiniveliavo, stipriai nukentėjo jos kokybė bei ilgaamžiškumas, kalba ji. Todėl siekiame grįžti prie ištakų, pirkėjui pristatome tik autentiškus, rankų darbo, šiuolaikinio, visame pasaulyje madingo dizaino, itališkų siuvimo tradicijų kaklaraiščius. Tokią galimybę mums suteikia bendradarbiavimas su senas kaklaraiščių siuvimo tradicijas gerbiančiomis kompanijomis iš įvairių Italijos regionų.
Šilkai E&M Ties Gentlemen store parduotuvėje randamiems itališkiems kaklaraiščiams gaminami šiaurės Italijos Komo regione, kuris savo šilkų kokybe žinomas visame pasaulyje. Iš šių šilkų gaminami kaklaraiščiai Dior, Brioni, Marzullo ir kitiems pasaulinio lygio mados namams.
Karantino neišsigando
Nors karantino metu aksesuarų vyrams parduotuvė buvo uždaryta, anot parduotuvės vadovės, gauta puiki proga atlikti kitus verslo namų darbus daugiau laiko skirti el. parduotuvės kūrimui, kurios atsiradimui poreikį padiktavo patys parduotuvės klientai.
Būsimos e. parduotuvės asortimento gausa nustebins net pačius išrankiausius klientus. Maždaug po mėnesio ji jau turėtų būti pasiekiama pirkėjams, atvirauja ji. Nors vyrai paprastai mėgsta gyvai pamatyti ir pačiupinėti kaklaraištį, įvertinti jo kokybę, prisiderinti prie kostiumo, lojalių parduotuvės klientų ratui asortimentas jau gerai pažįstamas, todėl jie patys išreiškė poreikį ir paskatino internetinės parduotuvės atsiradimą.
Dėl pandemijos sąlygotos situacijos, pastebi I. Andžejevskaja, pirkėjai šiandien linkę rinktis mažesnes, ne tokio didelio lankytojų srauto sulaukiančias parduotuves, todėl iki šiol buvę vieni iš mažos Vilniaus senamiesčio parduotuvės konkurentų didieji prekybos centrai dabar nebėra tokie baisūs.
Tendencijos pamažu keičiasi pirkėjai vengia eiti į dideles parduotuves, renkasi nuošalesnes prekybos vietas bei tikisi daugiau nuoširdaus bendravimo iš parduotuvės personalo. Po karantino sulaukėme išties nemažai naujų klientų, net pats šalies prezidentas apsilankė mūsų parduotuvėje ir papildė savo kolekciją nauju kaklaraiščiu, džiaugiasi ji.
Kalbant apie šiandieninę situaciją ir galimą tolesnį krizinį laikotarpį verslui I. Andžejevskaja išlieka pozityvi.
Praktika rodo, kad ne tik pasipuošti ypatingomis progomis bet ir būti ištikimiems savo stiliui žmonės atranda ir laiko, ir noro, ir galimybių. Viliuosi, kad galiausiai išgyvensime šį sunkų laikotarpį ir lengviau atsikvėpsime. Buvo ir, tikiu, dar bus sudėtingų periodų gyvenime, tačiau mes visada laikomės pozicijos, kad niekada nereikia nuleisti rankų, o ypač tada, kai ir klientai, ir pats tikrai vertini tai, ką darai, įkvepia ji.
E&M Ties Gentlemen store parduotuvę rasite adresu: Etmonų g. 1/Didžioji g. 39, Vilnius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Vadyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti