UAB „Amaja“ ĀUROS® atsinaujino ir pasiekė 174,4 tūkst. Eur apyvartą

UAB „Amaja“, anksčiau žinoma kaip CHOCO decolight, su džiaugsmu praneša apie savo prekės ženklo pakeitimą nauju vardu ĀUROS® ir sėkmingus finansinius rezultatus. Per 2023 metus įmonė pasiekė 174,4 tūkst. Eur apyvartą, ir nors šis skaičius rodo 2% augimą palyginti su ankstesniais metais, pagrindinis dėmesys buvo skiriamas naujo įmonės įvaizdžio pristatymui ir naujų paslaugų išgryninimui.
ĀUROS® toliau stiprina savo paslaugas, atsižvelgdama į klientų poreikius ir rinkos tendencijas.
Įmonė specializuojasi šventinėje puošyboje, renginių dekoravime, dekoracijų nuomoje ir šie paslaugų pokyčiai yra puikus prekės ženklo pakeitimo atspindys. Įmonės internetinė svetainė http://www.amaja.lt tapo svarbia informacine platforma, pristatydama naująsias paslaugas ir įgyvendintus projektus.
Pelningumo rodikliai taip pat yra solidūs: 2023 metais UAB „Amaja“ uždirbo 33 tūkst. Eur pelną, kuris yra šiek tiek mažesnis nei 35 tūkst. Eur pelnas praėjusiais metais. Nors pelningumas sumažėjo nuo 20,6% iki 19,1%, įmonė tiki, kad investicijos į naują vardą ĀUROS®, kuris jau registruotas Europoje, ir paslaugų patobulinimus duos ilgalaikę naudą.
„Mūsų pasiekti rezultatai liudija mūsų turimą 11 metų patirtį ir įdėtas pastangas. Prekės ženklo keitimas ir paslaugų tobulinimas yra tik pirmas žingsnis mūsų augimo kelionėje. Mes nustatome ambicingus tikslus ir tikime, kad mūsų naujas vardas bei patobulintos paslaugos padės mums pasiekti dar geresnių rezultatų ateityje,“ – teigia įmonės vadovai.