Kas tai? Eksperto įžvalgos

Verslo auginimo programa padėjo sugeneruoti turizmo skatinimo idėją

Publikuota: 2018-10-05

Šiuo metu jau antrą kartą vykdoma SEB Inovacijų centro organizuojama spartaus verslo augimo programa, skirta mažų ir vidutinių įmonių inovacijoms skatinti, verčia atsisukti į pavasarį vykdytos pirmosios programos dalyvius ir jų pasiekimus. Geriausiai išvystytos idėjos apdovanojimą programos metu pelniusi UAB „West Express Groups & Events“ plėtoja pavasarį pradėtą projektą ir planuoja greitai jį pristatyti visuomenei. Apie tai pasakoja įmonės direktorė Vilija Malinauskaitė.

Vilija, trumpai papasakokite apie įmonę „West Express Groups & Events“: kuo užsiimate, kas jūsų pagrindiniai klientai, kokia pagrindinė įmonės kryptis?

Tai atvykstamojo turizmo agentūra, dirbanti su užsienio turistais. Pagrindinės mūsų rinkos yra Pietryčių Azijos šalys, Skandinavija ir Izraelis. Ši įmonė yra „West Express“ įmonių grupės narė.

nuotrauka::1 left

Kas paskatino dalyvauti SEB spartaus verslo augimo programoje?

Mus paskatino noras plėsti savo veiklą pasirenkant naujus, inovatyvius kelius, pristatant užsienio turistams kitokias keliavimo ir kelionių planavimo galimybes. Lietuvoje trūksta paslaugų, skirtų užsienio turistams išlaikyti ilgiau ir suteikti daugiau žinių apie miestą ir visą šalį, o mes, kaip tradicinė turizmo agentūra, labai domimės būdais, galinčiais padėti modifikuoti ir diversifikuoti savo verslą.

Ką sukūrėte vykdydami programą? Ar pavyksta tęsti pradėtus darbus?

Vykdydami programą išgryninome jau kurį laiką mintyse nešiotą idėją. Tai bus interneto platforma, sklandžiai veikianti įvairiuose įrenginiuose, pvz., kompiuteryje, planšetėje, išmaniajame telefone, kuri suteiks patrauklios informacijos apie Lietuvą ir skatins turistus atvykti susipažinti su mūsų šalimi. Tai bus skirta ne Lietuvos rinkai. Esame parengę pradinį verslo planą ir naujos įmonės verslo koncepciją. Šiuo metu aktyviai ieškome žmonių, galinčių prisidėti prie idėjos įgyvendinimo, o kitąmet planuojame pristatyti šį užsienio turistams skirtą produktą.

Kaip jūsų įmonei padėjo augimo programa? Ar jau matote rezultatą, gaunate tiesioginės naudos?

Apie rezultatus kalbėti dar anksti – tik prieš tris mėnesius baigėsi augimo programa, bet per šį laikotarpį mes suradome pradinį finansavimą idėjai įgyvendinti, ir tai, manome, jau yra labai gera pradžia.

Po programos turite laikytis 100 dienų plano. Ar pavyksta šį planą įgyvendinti?

Pasibaigus programai, gavę garbingą prizą už geriausiai išvystytą idėją, įsipareigojome pirmiausia sau – juk tris mėnesius dirbome ir kūrėme, skyrėme daug laiko idėjai generuoti, namų darbams, susitikimams su mentoriais ir paskaitoms. Būtų gaila tos idėjos neplėtoti toliau. Sunku pasakyti, ar tikrai pavyzdingai laikomės 100 dienų plano, juolab kad finansavimo užtikrinimas yra daug sudėtingesnis ir į laiko rėmus sunkiai telpantis darbas. Tačiau šiuo metu, siekdami pradėti projektą, grįžtame prie aktyvių veiksmų ir manome, kad pažanga, gal nevisiškai atitinkanti numatytus rėmus, bus padaryta artimiausiu metu. Gruodį jau planuojame testuoti naujas siūlomas paslaugas, o balandį – pradėti jas teikti Vilniuje.

„West Express Groups & Events“ dalyvavo startuolių apdovanojimuose „1st Tourist Startup Competition”. Kas tai per apdovanojimai? Kokią vietą pavyko juose užimti?

Tai pirmieji tokie geriausio turizmo startuolio rinkimai, juose dalyvavome su nauju projektu. Deja, negalime pasigirti laimėjimu, bet projekte dalyvavo daugiau nei 3.000 idėjų iš 140 pasaulio šalių, o atrinkta buvo tik dvidešimt. Vis dėlto šis konkursas buvo dar vienas geras etapas aprašant programos metu sugeneruotą idėją ir formuluojant labai konkrečius tikslus.

Apskritai ar SEB spartaus verslo augimo programa padėjo atrasti naujų verslo galimybių ir išauginti verslą? Ar paskatintumėte kitas įmones dalyvauti šioje programoje?

Kad ir kokia gera programa būtų, ji tikrai nepadės išauginti verslo per kelis skiriamus mėnesius. Tai metų, kartais dešimtmečių darbas, bet pati programa yra geras postūmis judėti toliau. Dirbame labai konkurencingoje ir globalioje aplinkoje, tad nesidomėti naujovėmis, nebandyti generuoti idėjų ir netaikyti jų praktiškai yra trumparegiška. Programa akcentuoja kokybiškai naujų verslo modelių taikymo tradicinėse įmonėse galimybes ir tai, mano manymu, yra nuostabu.

Mes dažnai matome ne visai sėkmingas startuolių praktikas, daliai jų nepavyksta dėl patirties trūkumo. Šiuo atveju SEB Inovacijų centras kviečia smulkias ir vidutines įmones, kurios jau sėkmingai dirba, pabandyti sukurti papildomas idėjas, kurios padėtų diversifikuoti veiklą. Tai galimybė pritaikyti naujas verslo idėjas siejant su jau esama patirtimi. Taigi rekomenduočiau šią programą kaip galimybę kartą per kelias savaites atitrūkti nuo kasdienių darbų tam, kad pagalvotumėte, kur galite žengti toliau.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Duris į sėkmę gali atverti ir tinkamas produkto pozicionavimas Rėmėjo turinys

Kiekvieną, kuriantį naują produktą ar paslaugą, kamuoja tos pačios problemos: ką daryti, kad kuriama...

Verslo auginimo programa padėjo sugeneruoti turizmo skatinimo idėją Rėmėjo turinys

Šiuo metu jau antrą kartą vykdoma SEB Inovacijų centro organizuojama spartaus verslo augimo programa, skirta...

Inovacijų ekspertas pataria: kaip mąstyti ir elgtis besikeičiančioje verslo aplinkoje? Rėmėjo turinys

Kiekvienas, besisukantis verslo aplinkoje, yra girdėjęs, jog norint atlaikyti verslo aplinkos pokyčius reikia...

Kaip nuomonės lyderiai gali padėti startuoliui pasiekti rinką? Rėmėjo turinys

Šiandien kiekvienas daugiau laiko praleidžiantis socialiniuose tinkluose žino, kas yra nuomonės lyderis arba...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau