Kas tai? Eksperto įžvalgos

Kaip sukurti produktą, kurio norėtų visi?

Publikuota: 2018-09-03

Kas yra vertės pasiūlymas? Kodėl svarbu žinoti ne tik savo tikslinę auditoriją, bet ir jos problemas? Įmonių konsultantas inovacijų klausimais Matthew Wallace Green šiame straipsnyje ir vaizdo siužete pasakoja, kodėl svarbu sukurti patrauklų pasiūlymą ir kaip jį pateikti, kad jis išsiskirtų iš panašių produktų ar paslaugų.

videoklipas::1

Anot konsultanto, tiesa ta, kad beveik viskas, kas yra rinkoje, – tai vertės pasiūlymas. Tai yra vertė kažkam, kas yra pasirengęs už tai mokėti, nes nauda viršija išlaidas. Šiek tiek teorijos: kas yra vertės pasiūlymas? Tai yra konkretus produktas ar paslauga, kuri klientui siūlo tam tikrą problemos sprendimo būdą. Nesvarbu – didelės ar mažos. Taip pagerinama klientų padėtis, palengvinami jų gyvenimai, padedama jiems sutaupyti ir suteikiama tam tikra kiekybiškai įvertinama vertė.

Konkurencijai vietos visuomet yra

Inovacijų ekspertas atkreipia dėmesį, kad tam tikru atžvilgiu toks pasiūlymas skiriasi nuo to, kas jau yra rinkoje. Pavyzdžiui, klaidinga manyti, kad nebėra vietos kitai gėlių parduotuvei pagrindinėje gatvėje. Konkurencijai rinkoje vietos visuomet yra. Bet taip pat negalima pamiršti ir rinkodaros – tai viskas apie produktą, kainą, vietą, reklamą, apie tai, kaip jums sekasi patraukti savo auditorijos dėmesį. O vertės pasiūlymas yra tai, ką jūs pristatote, kad suteiktumėte vertę savo vartotojui.

O kas yra jūsų pasiūlymo pozicionavimo teiginys? Į šį klausimą ekspertas atsako: tai dar anksčiau suformuluotas teiginys – trumpas, individualus pasiūlymo pristatymas, kuris padeda atskleisti jūsų vertės pasiūlymą. Jis gali būti skirtas ir klientui, ir investuotojui, ir partneriui, ir jūsų darbuotojui. Jis paaiškina jūsų vertės pasiūlymą keliais labai paprastais teiginiais. „Taip atidžiai vertinti pozicionavimo teiginį gali atrodyti pedantiška, bet tai labai svarbu, – aiškina Matthew Wallace Green. – Jeigu jūs ryžtatės rizikuoti ir ketinate palikti kasdienį darbą, kad pradėtumėte savo verslą, privalote suteikti sau didžiausią galimybę nesusimauti per anksti. Nes tikrovė tokia – devynios iš dešimties startuolių idėjos žlunga. Daugiau galimybių išgyventi turėsite, jeigu žinosite, kam tiksliai skirtas jūsų vertės pasiūlymas, jeigu intuityviai suprasite, kokią problemą sprendžia jūsų idėja. Dar geriau, kai jūs iš tikrųjų patys jausite tą problemą ir galėsite empatiškai identifikuotis su savo tiksline auditorija.“

„Laukiau šio sprendimo“

Anot jo, jūsų sukurtas pasiūlymas turi unikaliai ar kūrybiškai spręsti problemą, o taip pat rinkai pateiktas ir pristatytas taip, kad žmonės juo patikėtų. Pozicionavimo teiginys yra pradinė stadija, kurią pereina įmonė. Jis suteikia aiškumo apie tai, į ką taikoma, kokia potencialaus kliento problema sprendžiama. Inovacijų konsultantas pataria sau pateikti ir atsakyti į tokius klausimus:

  • Kam skirtas jūsų produktas ar paslauga?
  • Kokias problemas turi tie, kuriems skiriamas jūsų produktas?
  • Kokį šios problemos sprendimą siūlote?
  • Kokia yra konkurencija?
  • Kodėl jūsų siūlomas sprendimas unikalus?

Kaip žinoti, ar jūsų pasiūlymas veiks? Kaip jūsų tikslinis klientas mato jį rinkoje?

„Prisiminkite parduotuvės lentynas, – pataria ekspertas. – Pamatęs tą vienintelį jam tinkantį produktą jūsų tikslinis vartotojas sako: „Laukiau šio sprendimo“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip nuomonės lyderiai gali padėti startuoliui pasiekti rinką? Rėmėjo turinys

Šiandien kiekvienas daugiau laiko praleidžiantis socialiniuose tinkluose žino, kas yra nuomonės lyderis arba...

Bendradarbystės erdvės – ir darbui, ir naudingoms pažintims Rėmėjo turinys

Vis populiarėjančios bendradarbystės erdvės (angl. co-working spaces) ima keisti įprastus biurus ar darbą iš...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau