Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-28 07:03
2025-11-27 21:31
2025-11-27 16:56
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Prie ko čia ES politika nulaužti kada mes nesugebame susitvarkyti su kontrabandininkais o kaimynai juk nori kalbėtis bet mūsiškių diplomatinis lygis toks aukštas net negirdi kaimynų o mūsų verslas ir visuomenė patiria didelius nuostolius.
pas mus yra svarbūs dėdės ir kalbėsis tik per JAV
Tas, tai išvis paspirtukininko lygio. Užsispyręs taksiukas.
Mūsų užsienio reikalų ministro, fantazijos išsakytos, yra bandymas pateisinti nevykusią poliką. ES atsiribojo nuo režimų (Rusijos ir Baltarusijos), nes yra prieš karą Ukrainoje, tačiau palikti bendravimo kanalai tam tikrose srytyse (kultūra, turizmas, medicina ir pan.) ir nereikia sakyti, kai kurios ES šalys palaiko tam tikrą dvišalį kontaktą. Dabar bando aiškinti, kad šantažas, bet realybė tokia- Lietuvos vyriausybė uždarė sienas vienašališkai, o baltarusiai atitinkamai uždarė Lietuvai. Teisybės dėlei, realybė tokia- jeigu mes galime tai ir jie gali. Kitas dalykas,- čia nėra vakarietiško tipo šalys, kurioms svarbi reputacija ar pan. Tie raginimai vežėjams keisti kažką irgi nenormalūs. Lietuva prieš gerus 20 metų pati stipriai reklamavosi kaip tranzitinė valstybė, vystė logistika kaip ūkio šaką, kuria stipriai konkuravo ir konkuruoja Europoje. O dabar ką tas vežėjas turi galvoti su tomis mašinomis? tos kurios važiuoja per Baltarusijos pasienį tai net į Lenkiją nenuvažiuosi, o 1000 papildomų vilkikų Lietuvos rinkai per daug. Ar ten kokią sudarykite vežėjams programą, kad galėtų gauti paramą tinkamoms transporto priemonėms po ES (bet suprantu, kad iš Lietuvos bėga dėl mobilumo, dėl akcizų ir t.t.) arba ten kokia IT perkvalifikavimo programą. Nes dabar palikti likimo valiai ir nelabai aišku ką jie turi daryti. Gaila, bet p. Budrio kaip ir visos vyriausybės darbo kokybe tiesiog nusivylimas tik didėja.