VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-06-18 05:45

Naujas prekių ženklas „8 miego valandos“: kas svarbiausia, ne visada matoma plika akimi

 Laura Budrevičiūtė, ženklo „8 miego valandos“ įkūrėja.
Laura Budrevičiūtė, ženklo „8 miego valandos“ įkūrėja.
Lietuvos miego prekių rinkoje šįmet pristatytas naujas vardas – „8 miego valandos.“ Jo įkūrėja sako, kad viena didžiausių verslo misijų šiandien yra suteikti žmonėms lengvesnį pasirinkimą ir būti patikimumo garantu.

Susidūrus su didele pasiūla, neretai nusvyra rankos, o kartais net praeina noras apskritai ką nors pirkti. Šis reiškinys, dar vadinamas pasirinkimo paralyžiumi, 2000 m. buvo akivaizdžiai pademonstruotas per garsųjį Džemo tyrimą (angl. Jam analysis). Pirkėjus labiau traukė stendas, ant kurio buvo sudėtos 24 rūšys uogienių, tačiau beveik triskart daugiau į pirkinių krepšelius nukeliavo stiklainiukų nuo prekystalio su vos šešiais saldėsio skoniais.

Šių dienų pasaulyje – rinkoje be ribų – pasirinkimo dilema yra aktuali kaip niekada. Laura Budrevičiūtė, ženklo „8 miego valandos“ įkūrėja, įsitikinusi: šiandien kone visose srityse, nuo papildų iki baldų, nuo čiužinio iki mokyklos vaikams – mes susiduriame milžiniška galimybių jūra, kurioje nesunku nuskęsti.

„Turbūt ne viena aš pastebiu, jog atsiradus kažkokiam poreikiui, reikia atlikti tiriamąją analizę: ieškoti, lyginti, sverti, ieškoti atsiliepimų. Daugybę kartų susidurti su lozungais apie geriausią kainos ir kokybės santykį, kokybiškas medžiagas ir kitus abstrakčius dalykus, kurie iš tiesų nepalengvina pasirinkimo. Tai atima daug laiko, jėgų, energijos, kurią galima būtų skirti prasmingesniems darbams. Tad šį prekių ženklą įkūrėme norėdami supaprastinti pasirinkimo naštą žmonėms, būti savotišku rėčiu, atsijojančiu pelus ir paliekančiu perlus, vertus tikrosios kokybės ieškančių pirkėjų dėmesio“, – apie idėją kurti naują miego prekių ženklą „8 miego valandos“ kalba L. Budrevičiūtė.

Gaminiai kalba patys už save

Laura Budrevičiūtė industrijoje nėra naujokė: 2015 m. į Lietuvą atvedė garsųjį švedų gamintoją „Hästens“, kuris iki šiol čia sėkmingai gyvuoja. Daug metų dirbdama su miego prekėmis,  ji ne tik pažino šios rinkos specifiką, bet pamatė, kad išties daug žmonių supranta, kas yra geras miegas, kokį svarbų vaidmenį jis vaidina gyvenime ir kas nulemia kokybišką nakties poilsį. Vis dėl to ne visi jie gali sau leisti miegoti lovoje, kuri laikoma ne tik komfortiškiausiu, bet ir vienu prabangiausių baldų pasaulyje.

Rasti ir suburti kompanijas, atliepiančias aukštus sąmoningų klientų lūkesčius, bet siūlančias daugiau lankstumo – toks impulsas buvo naujojo prekių ženklo varomoji jėga.

„Darbas su prestižiniu švedu gamintoju leido pažinti, kas iš tiesų yra bekompromisė kokybė ir įsipareigojimas klientui. Šie įgūdžiai labai praverčia formuojant „8 miego valandų“ asortimentą. Ieškodami tiekėjų ir jau dirbdami su jais, atsirenkame tai, kas savo kategorijoje yra geriausia.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/3068?placement=

Norime klientams siūlyti tokius produktus, kurie ne gražūs rinkodariniuose šūkiuose, o yra labai stiprūs, labai kokybiški patys iš savęs. Tokius, kuriuos įsigijus bent keliolika metų nereikės iš naujo ieškoti, kuo juos pakeisti. Tai – ne greitoji mada, labiau tvari ilgalaikė investicija“, – dėsto „8 miego valandų“ įkūrėja.

Ji pabrėžia puikiai suprantanti, kiek įdirbio, žinių, laiko bei atkaklumo iš gamintojų reikalauja ištikimybė pirkėjui duotam pažadui, kiek kainuoja preciziškas rankų darbas, atida detalėms, natūralios kruopščiai atrenkamos žaliavos. Todėl sako netikinti posakiu pigu, bet kokybiška. „Kokybė tikrai negali kainuoti mažai. Tačiau kad jaustumeisi ramus dėl savo pasirinkimo, nebūtina būti ir roko žvaigžde ar Švedijos karališkosios šeimos nariu“, – taikliai kainos klausimą apibrėžia pašnekovė.

Nauji vardai

Šįmet įkurto prekių ženklo flagmanas – čiužinių ir lovų gamintoja „Vispring“ iš Didžiosios Britanijos. Ant 1899 m. britų inžinieriaus įkurtos kompanijos čiužinių miegojo turtingiausi „Titaniko“ ir „Olimpiko“ keleiviai; vėliau, 1932 metais, įmonė sukūrė pirmąjį pasaulyje kišeninių spyruoklių pagrindą, šiandien laikomą aukščiausios kokybės miego garantu.

„Vispring“ dabar gamina ir lovas, kurios parduodamos 50 šalių, o jų meistrystės pamatu išlieka prabangūs, individualizuoti rankų darbo čiužiniai, gaminami taip pat, kaip ir daugiau nei prieš 100 metų. Šios kompanijos čiužinius, antčiužinius bei lovos rėmą galima įsigyti ir kartu, ir atskirai.

„Kiekvienoje prekių kategorijoje jau turime po vieną kruopščiai atrinktą vardą, tačiau ieškome ir naujų. Dažniausiai tai būna ilgaamžiai, laiko patikrinti ženklai, tačiau nebūtinai: esame atviri visiems gamintojams, kurie laikosi aukštos kokybės standartų. Turime misiją suteikti galimybę patirti tobulą miegą kuo platesniam ratui žmonių, ir tikime, kad su šiuo prekių ženklas prie to reikšmingai prisidėsime“, – sako „8 miego valandų“ įkūrėja.

Pamatyti visą čiužinių, lovų, patalynės, miego aksesuarų asortimentą galima užsukus į elektroninę parduotuvę, o išbandyti atrinktus produktus – gyvai „8 miego valandų“ salone Vilniuje. 

52795
130817
52791