Lietuviško verslo tandemas keičia siuntų pristatymo rinką

Europoje – paštomatai iš Alytaus
Alytuje veikiančios metalo apdirbimo bendrovės „Lanksti Linija“ prekių ženklas „Flexity“, sukurtas siekiant specializuotis paštomatų gamyboje ir veiklą išplėsti Europoje ir už jos ribų, jau dabar sparčiai skinasi kelią tarp kitų Europos gamintojų.
„Gavę užsakymą pagaminti „Venipak“ paštomatus, turėjome galimybę pademonstruoti savo gebėjimą įgyvendinti nestandartinius sprendimus ir imtis didelės apimties projektų. Kliento pageidavimu, ieškojome efektyvesnio dizaino ir modernių, tačiau nesudėtingų IT sprendimų“, – pasakoja „Flexity“ prekių ženklo vadovas Martynas Blažys.

Moderni programinė įranga leido sumažinti siuntų atsiėmimo laiką nuo 30 iki 3 sekundžių ir išvengti nereikalingo paviršių lietimo. Paštomato durelės atsidaro nuskenavus SMS žinutėje sugeneruotą QR kodą. Pasak M. Blažio, tai visiškai saugus ir klientams patogus sprendimas.
Šiuolaikiškai įrengtose 14 000 kv. m gamybinėse patalpose „Flexity“ užsakymus gamina Baltijos šalių, Centrinės ir Vakarų Europos ir Skandinavijos klientams. Iš viso jau veikia per 1000 bendrovės pagamintų paštomatų.
Klientų pasitenkinimas neatsiejamas nuo technologinės pažangos
Pasak „Venipak“ IT ir technologijų vadovo Konstantino Fedorcovo, „Venipak“ paštomatai išsiskiria ne tik bekontakčio atsiėmimo galimybe, tačiau ir savo dydžiu. Dėka nesudėtingai padidinamo paštomato ploto, siuntų bendrovė optimaliai prisitaiko prie siuntų srauto.

„Paštomatus pildome mažiausiai du kartus per dieną. Išlaikyti efektyvumą mums padeda siuntų srauto stebėjimo sistema. Dėl šios priežasties galime optimaliai išnaudoti ir nedidelius paštomatus. Toks efektyvumas ne tik draugiškas aplinkai ir kliento piniginei, bet leidžia mums išsilaikyti greičiausių kurjerių tarnybų viršūnėje“, – pasakoja K. Fedorcovas.
Kadangi nuo pat pradžių dalyvavo paštomatų kūrimo procese, „Venipak“ IT ir technologijų komanda toliau patys tobulina paštomatų programinę įrangą. Šiemet papildomas dėmesys skiriamas aplinkos tausojimo principams įgyvendinti: atsisakoma popieriaus, tarkime, čekių spausdinimo, o procesai perkeliami į skaitmeninę erdvę.
Pasak pašnekovo, šiuolaikinėje siuntų bendrovėje paštomatai jau nebe vienintelis technologinis produktas: „sklandi vartotojo patirtis neatsiejama nuo technologinės pažangos, tad natūralu, kad tai tampa ir mūsų kasdiene užduotimi. Vystome ilgalaikį strateginį projektą, kurio tikslas – paversti „Venipak“ siuntų pristatymo platforma. IT ir technologijų padaliniai prisideda prie daugelio funkcijų. Pirmiausia tai programinės įrangos vystymas, toliau – logistikos produktų kūrimas, technologinė pažanga projektų ir procesų valdyme ir, galiausiai, visko, kas sukurta, priežiūra ir palaikymas“, – apibendrina „Venipak“ IT ir technologijų vadovas.
