2016-04-22 09:00

Į paslaugų centrus veržiasi robotai

Tommy Fagerlundas, „Skandios“ paslaugų centro Vilniuje vadovas: „Manau, kad ateityje vienas darbuotojas dirbs su 5 ar 10 robotizuotų kompiuterių.“ 
Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Tommy Fagerlundas, „Skandios“ paslaugų centro Vilniuje vadovas: „Manau, kad ateityje vienas darbuotojas dirbs su 5 ar 10 robotizuotų kompiuterių.“ Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Šalyje plečiantis paslaugų centrams, rinkoje laukiama pasistumdymo dėl darbuotojų, tačiau, tikėtina, specialistų nepritrūks – robotai sverbiasi net tik į gamybos įmones, bet ir į paslaugų centrų pramonę.

Tommy Fagerlundas, Švedijos draudimo grupės „Skandia“ paslaugų centro Vilniuje vadovas, stebi tendenciją, kad į centrus gana smarkiai skverbiasi naujausios technologijos, vadinamieji robotizuoti monitoriai, kurie padeda darbuotojams atlikti rutinines operacijas.

„Dabar vis daugiau kalbama ne tik apie IT sistemų keitimą, bet ir apie verslo paslaugų centrų veiklos robotizaciją. Mes irgi planuojame tai daryti“, – VŽ sako p. Fagerlundas.

52795
130817
52791