Trūkstamas Lietuvos verslo ingredientas – ilgalaikė strategija
Viena didžiausių verslo bėdų yra pernelyg trumpalaikis požiūris į veiklą, nurodo Simonas Walkeris, Didžiosios Britanijos verslą vienijančios organizacijos „Institute of Directors“ vadovas. Pasak jo, įmonės neretai susitelkia į esamus rezultatus, užuot planavusios veiklą bent 3–5 metams.
„Bendrovės pasiekia daug geresnių rezultatų, kai galvoja ne tik apie finansinę verslo pusę. Jei visos susijusios šalys, t. y. darbuotojai, klientai, tiekėjai į bendrovę žvelgia su pasitikėjimu, ši pasiekia geresnių rezultatus. Pavyzdys gali būti kad ir „Unilever“, įmonė, kuri nuolat elgiasi etiškai visame pasaulyje ir prisideda prie gerovės kūrimo visose valstybėse, kuriose dirba. Per pastaruosius 10 metų jos akcijų kaina patrigubėjo. Ir tai puiku“, - kalba p. Walkeris.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai