2016-03-23 07:00

Metų CEO Markauskas: pats svarbiausias klausimas yra „kaip“

Algimantas Markauskas, UAB „Thermo Fisher Scientific Baltics“ generalinis direktorius, viceprezidentas Baltijos regionui, 2015 m. išrinktas „Metų CEO“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Algimantas Markauskas, UAB „Thermo Fisher Scientific Baltics“ generalinis direktorius, viceprezidentas Baltijos regionui, 2015 m. išrinktas „Metų CEO“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vienoje iš efektyviausiai dirbančių mūsų šalies bendrovių, tapusioje koncerno „Thermo Fisher Scientific“ kompetencijų centru, efektyvumo paieškos nebaigtos: per trejus metus planuojamos pertvarkos, Algimanto Markausko,„Thermo Fisher Scientific Baltics“ generalinio direktoriaus, viceprezidento Baltijos regione, žodžiais, padėtų „vien tik sutaupyti milijonus dolerių kasmet“ ir gaminti produktus, kuo tiksliau atitinkančius klientų poreikius per maksimaliai trumpą laiką. Kitaip sakant – sparčiai augti.

Kas yra bendrovės veiklos ašis?

Klientas. Mes darome tik tai, ko reikia klientui. Daugelis įmonių planuoja, tačiau planas visuomet skiriasi nuo tikrųjų kliento poreikių. Mes šio požiūrio atsisakėme ir darome tik tai, ko reikia klientui. Dažnai verslininkai perka stakles, tada žaliavas urmu, nes taip labiau apsimoka, gamina, o tada ieško klientų, taiko nuolaidas, kad tik jie pirktų. Tačiau niekam nerūpi, ko nori klientas. Populiariai kalbant, mes makaronų gamybos mašiną perkame tik tada, kai klientas pasako, kad jam reikės makaronų, kaip dažnai ir kiek metrų.

52795
130817
52791