Top 10 žiūrimiausių kalėdinių reklamų pasaulyje

Publikuota: 2016-12-31
Kadras iš „John Lewis“ klipo.
svg svg
Kadras iš „John Lewis“ klipo.

Žiūrimiausia šventine reklama pasaulyje, kaip skelbia „Adage“ portalas, – britų prekybos tinklo „John Lewis“ klipas.

Šiemetinis „John Lewis“ klipas ,„#BusterTheBoxer“, kurį kūrė reklamos agentūra „adam&eveDDB“, skaičiuoja 221.661.112 peržiūras (iki gruodžio 21 d.) Klipas pasirodė lapkričio viduryje.

„John Lewis“ klipas tapo žiūrimiausias, nepaisant pradžioje jį lydėjusios kritikos, kad jis kiek blankesnis nei ankstesniais metais. Kaip rašė „Marketingweek.com“, šiemetiniame „John Lewis“ klipe nėra sentimentalumo gaidos, kaip ankstesnių metų reklamose apie žmogų mėnulyje ar apie berniuką ir pingviną 2014 m.

„Po chaotiškų metų, prieštaringų politinių įvykių, kaip antai „Brexit“ ar Donaldo Trumpo prezidentinės kampanijos, norėjosi kažko šviesesnio. Tikimės, kad su šia reklama paskatinsime žmones šypsotis“, – pasirodžius reklamai teigė Craigas Inglis, tinklo klientų vadovas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„John Lewis“ Kalėdinės reklamos rinkodaros specialistų tituluojamos laukiamiausiomis, tad neprasprūsta pro rinkodaros specialistų akis, kartu kaskart jos sulaukia ir milijonų vartotojų peržiūrų, komentarų ir pasidalijimų. Ir šie metai – ne išimtis.

Kaip rašo „Adage.com“ šiemetinių Kalėdinių reklamų vinis – gyvūnai. Katės, šunys, meškiukai karaliavo šiemetinėse šventinėse reklamose ir bandė suminkštinti žmonių širdis.

Antroje vietoje pagal peržiūrų skaičių – „Coming Home for Christmas“

Užsakovas: „Heathrow Airport“, jį kūrusi reklamos agentūra „Havas London“. Peržiūrų skaičius – 95.209.049. Pasirodymo laikas – 2016 11 14.

Trečioje vietoje – „Christmas with love from Mrs. Claus“.

Tai prekybos tinklo „Marks & Spencer“ reklama, ją kūrusi agentūra – RKCR/Y&R. Peržiūrų skaičius – 83.193.614. Pasirodymo laikas – 2016 11 10.

Ketvirta – „Keep Them Busy“.

Užsakovas – „Temptations“, jį kūrusi reklamos agentūra – „adam&eveDDB“. Peržiūrų skaičius – 81.330.424. Pasirodymo laikas – 2016 11 01.

Penktoje vietoje – „It‘s not just a gift. It‘s a possibility“.

Užsakovas – „Samsung“. Peržiūrų skaičius – 41.436.651. Pasirodymo data – 2016 11 21.

Šešta – „How the Rebels Saved Christmas“.

Užsakovas – „Duracell“, jį kūrusi reklamos agentūra – „Anomaly“. Peržiūrų skaičius – 37.024.532. Pasirodymo data – 2016 10 17.

Septintoje pozicijoje – „Holiday Gifting with Walmart“.

Užsakovas – „Walmart“, peržiūrų skaičius – 29.631.628. Pasirodymo data – 2016 09 09.

Aštunta – „The Best! Present! Ever!“.

Užsakovas – „Samsung“, jį kūrusi reklamos agentūra – „The Viral Factory“. Peržiūrų skaičius – 26.250.101. Pasirodymo data – 2016 11 16.

Devintoje pozicijoje – „Make Off“.

Užsakovas – „Michaels“, peržiūrų skaičius – 24.945.577. Pasirodymo data – 2016 11 14.

Dešimta – „The Greatest Gift“

Užsakovas – „Sainsbury‘s“, reklamos agentūra – AMV BBDO. Peržiūrų skaičius – 21.999.845. Pasirodymo data – 2016 11 13.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

„Kantar“: reklamos rinka pernai augo 12,7%

Lietuvos reklamos rinka pernai augo 12,7% iki 116,3 mln. Eur, praneša tyrimą atlikusi bendrovė „Kantar“.

Rinkodara
2022.04.26
„Omnisend“ vadovas R. Laurinavičius: iki vienaragio mums – dar keleri metai Premium 2

Daugiakanalės rinkodaros automatizavimo įmonės „Omnisend“ vertė, kartu su nuosmukiu akcijų rinkose, taip pat...

Inovacijos
2022.02.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku