Išrinkti metų geriausi: efektyviausios kampanijos ir prekių ženklai

Metų prekės ženklu 2016 m. tapo Vilniaus paukštynas, o efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai šiemet atiteko Lietuvos draudimo projektui Yra skirtumas, kur draustis.
Laimėtojai ketvirtadienį apdovanoti Verslo žinių rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje Password 2016 m.
Šie konkursai neatsiejama Password konferencijos dalis.
Mažoje Lietuvos rinkoje yra didžiulė vidinė konkurencija, o kovą dažniausiai pralaimime globalioms bendrovėms. Tad šie rinkimai leidžia į dienos šviesą ištraukti geriausią praktiką į paviršių ir visiems pasimokyti vieniems iš kitų, prieš apdovanojimų ceremoniją kalbėjo Ugnius Jankauskas, Verslo žinių generalinis direktorius.
Svarbiausias šiemetinio konkurso Metų prekės ženklas apdovanojimas keliauja į Vilniaus paukštyno rankas.
Tai vienas senesnių lietuviškų prekės ženklų, tačiau per pastaruosius metus jis nuosekliai, žingsnelis po žingsnelio auga, pristatė Vištieną kitaip, Premium kategorijos gaminius, Marijampolėje atidarė pirmąją Lietuvoje vištienos užkandinę Chicksy. Prekės ženklas drąsiais, įdomiais žingsniais jaukinasi jaunesnį pirkėją, skatina kitokią maisto gaminimo kultūrą, komisijos sprendimą reziumuoja Kristina Mažeikytė, prekybos tinklo Maxima LT rinkodaros vadovė ir konkurso Metų prekės ženklas 2016 narė.
Pasak Dovilės Radavičiūtės, Rait Tyrimų padalinio vadovės, rimtas konkurentas Vilniaus paukštynui gauti aukščiausią apdovanojimą buvo Žemaitijos prekių ženklas.
Matėme gerokai aktyvesnę jų komunikaciją, orientuotą į jaunąjį segmentą. Tačiau įvertinus bendrus veiksmus, vis dar pasigedome vieningo braižo, kuris padėtų jiems išskirti rinkoje ir būtų svaresnis pretekstas šį prekės ženklą vartotojui įsidėti į pirkinių krepšelį, pažymi p. Radavičiūtė.
Iššūkis didiesiems
Nielsen renkami pardavimų duomenys rodo, jog ne vienam didžiajam, ilgamečiui lietuviškam prekės ženklui tenka spręsti nelengvą galvosūkį.
Jie dar išlaiko pirmaujančias pozicijas parduotuvių lentynose, tačiau ne vieno jų pardavimai rieda žemyn, o vis daugiau vartotojų simpatijų užsikariauja mažesnieji, įdomesni, save įpakavę į gražesnes pakuotes prekių ženklai. Tad ne vienam reikėtų dar kartą perdėlioti savo prekės ženklo strategiją. Privalu keistis, augti kartu su šiandieniniais vartotojais, ieškoti įdomesnių ir taiklesnių bendravimo formų ir komunikacijos, o ne vien eiti tradiciniu, seniai pramintu keliu, pabrėžia Artūras Urbonavičius, Nielsen prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir Metų prekės ženklo 2016 m. pirmininkas.
Laimingųjų ratas
Sėkmingiausias naujas metų gaminys, pasirodęs 2015 m. Lietuvos parduotuvių lentynose Kalnapilis Royal Select.
Aukščiausią įvertinimą pelnęs tarptautinis prekės ženklas šiemet Paulig. Tai prekės ženklas, nuosekliai auginantis pardavimus, investuojantis į rinkodarą bei komunikaciją.
Už pažangų ilgamečio prekės ženklo vystymą šiemet apdovanotas Stumbras Vodka prekės ženklas. Komisijos narių neliko nepastebėti nuoseklūs ir inovatyvūs prekės ženklo dizaino sprendimai.
Apdovanojimas Už sėkmingą asmenybės prekės ženklo plėtojimą šiemet atiteko Beatos virtuvei.
Elena Šilovaitė, AB Vilkyškių pieninės rinkodaros vadovė, pabrėžia, jog nepaisant to, kad prekės ženklas orientuotas į masinę auditoriją, tuo pačiu jis labai šiltas, demonstruojantis labai nuoseklų ir tvarų augimą, kiekvienąkart sugebantis nustebinti savo jaukumu, naujais žingsniais ir būti ištikimas pačiam sau.
Tai puikus pavyzdys kaip asmenybės prekės ženklas gali būti vystomas Lietuvos kontekste, kalba p. Šilovaitė.
Už originalų dizainą ir inovatyvią rinkodarą šiemet buvo apdovanotas Raudonų plytų alaus dirbtuvės prekės ženklas.
Dar vieną apdovanojimą Daugiausia internautų simpatijų pelnęs prekės ženklą savo rankomis išsikovojo Baltasis pyragas. Šis prekės ženklas visuose balsavimo etapuose sulaukė nemenko internautų palaikymo, o paskutiniajame etape nugalėjo Magija prekės ženklą. Beje, tai jau antras kartas, kai Baltasis pyragas iškovoja šią nominaciją.
infogr.am::infogram_0_metu_pz_2016_nugaletojai
Patys efektyviausieji
Kartu konferencijos metu aktyviai už geriausios Metų rinkodaros kampanijos vardą kovojo 18 stipriausių lietuviškų projektų. Iš jų po ilgų ir intensyvių debatų komisija Efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulą skyrė Lietuvos draudimo kampanijai Yra skirtumas, kur draustis.
Auditorija taip pat rinko savo favoritą Daugiausia Password 2016 m. dalyvių simpatijų pelniusią rinkodaros kampaniją. Šį titulą laimėjo Alaus bibliotekos projektas Šešiasdešimt.
Iš viso apdovanotos buvo 10 stipriausių efektyviausių kampanijų.
Džiugu, jog šiemetinės kampanijos išsiskyrė tuo, jog ieškojo prekės ženklo vertės kūrimo projektų, verslas jau bando bėgti iš nesibaigiančių akcijų karuselės. Laimėjo tie, kurie žinojo, ką ir kodėl jie matuoja, ir sugebėjo tai parodyti, pažymi Orijana Mašalė, komunikacijos bendrovės OMConsulting vadovė ir Password konkurso komisijos narė.
infogr.am::password_2016_nugaletojai
FOTOGALERIJA Metų prekės ženklo ir Efektyviausios rinkodaros apdovanojimai (37 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti