Išrinkti metų geriausi: efektyviausios kampanijos ir prekių ženklai

Publikuota: 2016-03-17
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Metų prekės ženklu 2016 m.“ tapo „Vilniaus paukštynas“, o efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai šiemet atiteko „Lietuvos draudimo“ projektui „Yra skirtumas, kur draustis“.

Laimėtojai ketvirtadienį apdovanoti „Verslo žinių“ rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2016 m.“

Šie konkursai – neatsiejama „Password“ konferencijos dalis.

„Mažoje Lietuvos rinkoje yra didžiulė vidinė konkurencija, o kovą dažniausiai pralaimime globalioms bendrovėms. Tad šie rinkimai leidžia į dienos šviesą ištraukti geriausią praktiką į paviršių ir visiems pasimokyti vieniems iš kitų“, – prieš apdovanojimų ceremoniją kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Svarbiausias šiemetinio konkurso Metų prekės ženklas apdovanojimas keliauja į „Vilniaus paukštyno“ rankas.

„Tai vienas senesnių lietuviškų prekės ženklų, tačiau per pastaruosius metus jis nuosekliai, žingsnelis po žingsnelio auga, pristatė „Vištieną kitaip“, „Premium“ kategorijos gaminius, Marijampolėje atidarė pirmąją Lietuvoje vištienos užkandinę „Chicksy“. Prekės ženklas drąsiais, įdomiais žingsniais jaukinasi jaunesnį pirkėją, skatina kitokią maisto gaminimo kultūrą“, – komisijos sprendimą reziumuoja Kristina Mažeikytė, prekybos tinklo „Maxima LT“ rinkodaros vadovė ir konkurso „Metų prekės ženklas 2016“ narė.

Pasak Dovilės Radavičiūtės, „Rait“ Tyrimų padalinio vadovės, rimtas konkurentas „Vilniaus paukštynui“ gauti aukščiausią apdovanojimą buvo „Žemaitijos“ prekių ženklas.

„Matėme gerokai aktyvesnę jų komunikaciją, orientuotą į jaunąjį segmentą. Tačiau įvertinus bendrus veiksmus, vis dar pasigedome vieningo braižo, kuris padėtų jiems išskirti rinkoje ir būtų svaresnis pretekstas šį prekės ženklą vartotojui įsidėti į pirkinių krepšelį“, – pažymi p. Radavičiūtė.

Iššūkis didiesiems

„Nielsen“ renkami pardavimų duomenys rodo, jog ne vienam didžiajam, ilgamečiui lietuviškam prekės ženklui tenka spręsti nelengvą galvosūkį.

„Jie dar išlaiko pirmaujančias pozicijas parduotuvių lentynose, tačiau ne vieno jų pardavimai rieda žemyn, o vis daugiau vartotojų simpatijų užsikariauja mažesnieji, įdomesni, save „įpakavę“ į gražesnes pakuotes prekių ženklai. Tad ne vienam reikėtų dar kartą perdėlioti savo prekės ženklo strategiją. Privalu keistis, augti kartu su šiandieniniais vartotojais, ieškoti įdomesnių ir taiklesnių bendravimo formų ir komunikacijos, o ne vien eiti tradiciniu, seniai pramintu keliu“, – pabrėžia Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir „Metų prekės ženklo 2016 m.“ pirmininkas.

Laimingųjų ratas

Sėkmingiausias naujas metų gaminys, pasirodęs 2015 m. Lietuvos parduotuvių lentynose – „Kalnapilis Royal Select“.

Aukščiausią įvertinimą pelnęs tarptautinis prekės ženklas šiemet – „Paulig“. Tai prekės ženklas, nuosekliai auginantis pardavimus, investuojantis į rinkodarą bei komunikaciją.

Už pažangų ilgamečio prekės ženklo vystymą šiemet apdovanotas „Stumbras Vodka“ prekės ženklas. Komisijos narių neliko nepastebėti nuoseklūs ir inovatyvūs prekės ženklo dizaino sprendimai.

Apdovanojimas „Už sėkmingą asmenybės prekės ženklo plėtojimą“ šiemet atiteko „Beatos virtuvei“.

Elena Šilovaitė, AB Vilkyškių pieninės rinkodaros vadovė, pabrėžia, jog nepaisant to, kad prekės ženklas orientuotas į masinę auditoriją, tuo pačiu jis labai šiltas, demonstruojantis labai nuoseklų ir tvarų augimą, kiekvienąkart sugebantis nustebinti savo jaukumu, naujais žingsniais ir būti ištikimas pačiam sau.

„Tai puikus pavyzdys kaip asmenybės prekės ženklas gali būti vystomas Lietuvos kontekste“, – kalba p. Šilovaitė.

Už originalų dizainą ir inovatyvią rinkodarą šiemet buvo apdovanotas „Raudonų plytų alaus dirbtuvės“ prekės ženklas.

Dar vieną apdovanojimą – „Daugiausia internautų simpatijų pelnęs prekės ženklą“ savo rankomis išsikovojo „Baltasis pyragas“. Šis prekės ženklas visuose balsavimo etapuose sulaukė nemenko internautų palaikymo, o paskutiniajame etape nugalėjo „Magija“ prekės ženklą. Beje, tai jau antras kartas, kai „Baltasis pyragas“ iškovoja šią nominaciją.

infogr.am::infogram_0_metu_pz_2016_nugaletojai

Patys efektyviausieji

Kartu konferencijos metu aktyviai už geriausios Metų rinkodaros kampanijos vardą kovojo 18 stipriausių lietuviškų projektų. Iš jų po ilgų ir intensyvių debatų komisija Efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulą skyrė „Lietuvos draudimo“ kampanijai „Yra skirtumas, kur draustis“.

Auditorija taip pat rinko savo favoritą – „Daugiausia „Password 2016 m.“ dalyvių simpatijų pelniusią rinkodaros kampaniją“. Šį titulą laimėjo „Alaus bibliotekos projektas“ – „Šešiasdešimt“.

Iš viso apdovanotos buvo 10 stipriausių efektyviausių kampanijų.

„Džiugu, jog šiemetinės kampanijos išsiskyrė tuo, jog ieškojo prekės ženklo vertės kūrimo projektų, verslas jau bando bėgti iš nesibaigiančių akcijų karuselės. Laimėjo tie, kurie žinojo, ką ir kodėl jie matuoja, ir sugebėjo tai parodyti“, – pažymi Orijana Mašalė, komunikacijos bendrovės „OMConsulting“ vadovė ir „Password“ konkurso komisijos narė.

infogr.am::password_2016_nugaletojai 

FOTOGALERIJA „Metų prekės ženklo“ ir Efektyviausios rinkodaros apdovanojimai (37 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

K. Meidė apie drąsią komunikaciją: labiausiai veikia tai, kas šokiruoja Premium 1

Lietuvos Raudonasis Kryžiaus pradeda antrą drąsios kampanijos „Jūsų prenumerata gali daugiau“ etapą ir...

Rinkodara
13:00
Kiek kainuoja pakeisti prekių ženklą: net programuotojams tai nebuvo paprasta Premium

Kai verslas išauga savo marškinėlius, būtini pokyčiai. Vienas iš jų – prekių ženklo keitimas. O tai nėra nei...

Gazelė
05:45
„Švyturys-Utenos alus“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Lietuvos aludarė „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) pasirinko naują komunikacijos partnerį – juo tapo kūrybinė...

Rinkodara
2023.02.06
Vaistinės internete – konkurentės kosmetikos prekių tinklams Premium

Šią vasarą receptiniais vaistais internetu pradėjusios prekiauti vaistinės visgi savo e. prekybos verslo esmę...

Prekyba
2023.02.06
Degalinių ašis – inovacijos parduotuvėse ir kavinėse

Degalinių komunikacijos ir rinkodaros biudžetai pastaraisiais metais traukiasi, o didžiausias dėmesys jau...

Rinkodara
2023.02.05
Ryškėja „Netflix“ kovos su slaptažodžių dalijimusi kontūrai 3

Srautinių filmų ir serialų transliacijų platforma „Netflix“ netyčia atskleidė planus, kaip žada kovoti su...

Inovacijos
2023.02.05
„Amazon“ uždarys dalį savitarnos parduotuvių 1

Nepaisant to, kad „Amazon“ pardavimo pajamos buvo didesnės nei prognozuota, bendrovei nepriimtinas pelningumo...

Prekyba
2023.02.04
Vyšnia ant torto ir taip tobulam „Tesonet“ įvaizdžiui Premium 31

Penktadienį per Lietuvą nuvilnijo bene skambiausia darbdavio įvaizdžio kampanija: verslo akseleratorius...

Rinkodara
2023.02.04
Nekonkuravimo sutartis baigėsi: „Livinn“ įkūrėjai prisijungė prie „Assorti“ Premium

2019 m. didžiausiam privataus kapitalo fondo valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondui „BaltCap Growth Fund“...

Prekyba
2023.02.03
„Vitaminų“ lašelinių ir reklamos manipuliacijos: medicinos įstaigos dvigubų standartų girnose Premium

Socialiniuose tinkluose netrūksta nuomonės formuotojų vilionių pasinaudoti stebuklingomis, organizmą...

Rinkodara
2023.02.03
A. Zubriakovas grįžo vadovauti „Penkių kontinentų“ komunikacijai 2

Bankinių technologijų, mažmeninės prekybos įrangos ir interneto tiekėjos „Penki kontinentai“ komunikacijai po...

Vadyba
2023.02.02
„Audimas“: dedame pastangas, kad mūsų prekės ženklu Rusijoje nebūtų naudojamasi

Aktyvaus laisvalaikio ir sporto aprangos gamybos įmonė „Audimas“ neturi parduotuvių Rusijoje ir nei...

Pramonė
2023.02.02
EP nariai siūlo skaidrinti politinę reklamą

Ketvirtadienį Europos Parlamentas pritarė politinės reklamos taisyklių pataisoms, siekdami padidinti rinkimų...

Rinkodara
2023.02.02
Metus „Maxima“ pradeda su dar tvirtesniais įsipareigojimais darbuotojams Verslo tribūna

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, vienijantis daugiau nei 12 tūkst. darbuotojų, į 2023-iuosius metus...

Tvarus verslas
2023.02.02
S. Jonaitis atsisveikino su „Moki veži“ tinklu

Prekybos sektoriaus ekspertas Saulius Jonaitis, pastaruosius ketverius metus ėjęs „Makvežos“, valdančios...

Prekyba
2023.02.02
„Maximai“ Estijoje vadovavęs E. Volkas pasitraukė iš pareigų

Dar vienas pokytis „Maximos“ vadovybėje: nuo 2001 m. „Vilniaus prekybos“ įmonių grupėje dirbęs ir nuo 2019 m.

Prekyba
2023.02.02
Strategija plėsti degalinių parduotuves veikia: investicijos didėja Premium

Didieji degalinių tinklai 2023 m. biudžetuose numato didesnes sumas prekybos erdvėms, stengiasi palaikyti...

Prekyba
2023.02.02
„Aprangai“ sausis buvo augimo mėnuo

„MG grupės“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“...

Prekyba
2023.02.01
„McDonald's“ pasitraukimas iš Rusijos kainavo 1,28 mlrd. USD

Didžiausio pasaulyje greitojo maisto restoranų tinklo „McDonald's Corp.“ įplaukas 2022 m. sumažino JAV...

Prekyba
2023.02.01
Prekybos tinklų plėtra: kautynės dėl kiekvieno gero sklypo Premium 2

Iššūkių negailėję praėjusieji metai nesustabdė didžiųjų tinklų investicijų į parduotuves, o šiemet taip pat...

Prekyba
2023.02.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku