Renginys klientams: verslas jau pradėjo Kalėdų sezoną

Praėjusiais metais portale „Šventės idėja“ rengti straipsniai apie įmonių pristatomas kalėdines verslo dovanas paskatino šiemet suorganizuoti joms kalėdinių dovanų mugę – C2B (Christmas to Business) parodą.
Koks šio verslo renginio tikslas (proga)?
C2B parodos tikslas - padėti įmonėms pristatyti savo produktus ar paslaugas bei sudaryti sąlygas lankytojams vienoje vietoje rasti įdomių sprendimų savo įmonei aktualiais kalėdiniais klausimais. Čia veikė ne tik verslo dovanų mugė, bet buvo galima rasti svarbių partnerių, su žiemos sezonu susijusių paslaugų teikėjų, vitrinų bei ofisų dekoro sprendimų ir pan. Kai kurie dalyviai rengė degustacijas, pasirodymus, konkursus.
Kad kalėdinis pasiruošimas parodos lankytojams būtų sklandus ir lengvas, buvo organizuojami ekspertų mokymai apie verslo dovanas, jų protokolą, kuo skiriasi dovana nuo kyšio, kaip sėkmingai suorganizuoti naujametinį įmonės vakarėlį, kokias vaišes parinkti ir net kaip prekės ženklams komunikuoti kalėdiniame laikotarpyje.
Taip pat buvo galima išvysti ir šou pasirodymus, kuriuose muzikos grupės, ledo meistrai bei kiti dalyviai pristatė savo numerius kalėdiniams vakarėliams.
Kodėl pasirinktas toks verslo renginio formatas, vieta, laikas?
Suprantame sudėtingą įmonėms laikotarpį ieškant originalių kalėdinių verslo dovanų idėjų, todėl paroda buvo puikus sprendimas pritraukti skirtingų veiklų atstovų ir leisti jai pristatyti savo produkciją plačiai auditorijai. Vietą pasirinkome Radisson Blue Hotel Lietuva konferencijų ir renginių centre, kur buvo galima sukurti jaukią ir stilingai šventišką aplinką.
C2B renginys vyko paskutinėmis rugsėjo mėn. dienomis, tačiau, klientų pageidavimų kitais metais parodos laiką ankstinsime, kadangi dauguma lankytojų ir svečių Kalėdoms pradeda ruoštis dar anksčiau.
Kokią naudą bendrovei davė šis renginys? Kokius rezultatus pasiekėte?
Anot renginio dalyvių, paroda buvo sėkminga, kadangi dauguma jų užmezgė nemažai kontaktų, vieni susitiko su jau esamais partneriais ir aptarė tolimesnį bendradarbiavimą, antri – prieš renginį atlikę namų darbus, pasikvietė į jį potencialius partnerius, su kuriais užmezgė pirmuosius partnerystės santykius, treti – priminė apie save ir savo prekės ženklą, susitiko su savo klientais tiesiogiai, pabendravo, išgirdo atsiliepimus iš pirmų lūpų, ketvirti – pasitikrino savo produkto paklausą kalėdinių dovanų rinkoje, penkti – mezgė kontaktus tarpusavyje ir po renginio šiltai bičiuliavosi.
Apklausus lankytojus, supratome, kad toks renginys yra naudingas ne tik mūsų klientams, bet ir svečiams, ieškantiems įvairių dovanų sprendimų ar paslaugų teikėjų. Ne vienas džiaugėsi C2B parodos gausiu dovanų pasirinkimų, surinktais kontaktais, renginio formatu, seminarais, kurių pranešimų medžiaga prašo pasidalinti iki šiol.
Kaip dažnai organizuojate verslo renginius klientams ir partneriams, kokius formatus naudojate?
Tai buvo pirmasis toks renginys, tačiau šią tradiciją ketiname tęsti. Jau esame numatę, ką tobulinsime, kaip keisimės, kokių dar didesnių tikslų sieksime.
Kaip pavyksta sudominti ilgamečius klientus ir į renginius pritraukti naujus, potencialus klientus?
Klientai išgirdę apie šį organizuojamą renginį, reagavo labai džiugiai ir ilgai nesvarstydami registravosi. Jų pavymui sekė ir nauji klientai, kurie taip pat norėjo pristatyti savo produktus ar paslaugas, nes gyvas prekės ženklo pristatymas visuomet yra geriau nei pristatymas tik reklamine žinute internete ar straipsniu portale.
Koks buvo minimo renginio biudžetas? Kiek lėšų verslo renginiams skiriate kasmet, kaip ši investicija kinta pamečiui ir nuo ko priklauso jos dydis?
Tokio renginio formato biudžetas labai priklauso nuo dalyvių skaičiaus. Šiemet jų turėjome daugiau nei 60, ir biudžetas gerokai viršijo 10.000 eurų.