Verslo pietūs: klientai turi prisiminti ne tik gerą maistą

Publikuota: 2016-09-20
Į verslo pietus vienoje iš galimų erdvių renginiams kūrybinių industrijų centre „Pakrantė“ Valakampiuose susirinko per 30 skirtingų organizacijų atstovų, atsakingų už renginių organizavimą savo įmonės darbuotojams ir klientams. Jolitos Mažeikienės (VŽ) nuotr.
svg svg
Į verslo pietus vienoje iš galimų erdvių renginiams kūrybinių industrijų centre „Pakrantė“ Valakampiuose susirinko per 30 skirtingų organizacijų atstovų, atsakingų už renginių organizavimą savo įmonės darbuotojams ir klientams. Jolitos Mažeikienės (VŽ) nuotr.
 

Verslo pietūs yra išskirtinis verslo susitikimo formatas, kurio metu klientams ir partneriams galima atskleisti geriausias savo puses bei ne tradicinėje biuro aplinkoje, o kur kas jaukesnėje aplinkoje, išsiųsti pagrindinę žinutę – mes norime su jumis dirbti.

Verslininkai mėgsta užsiimti verslu su žmonėmis, kurie jiems patinka, o verslo pietūs yra vienas iš būdų užmegzti asmeninius dalykiškus santykius. Būtent šiuo tikslu potencialius klientus į verslo pietus sostinės kūrybinių industrijų centre „Pakrantė“ pakvietė portalo „salerenginiui.lt“ įkūrėjai.

Daugelį metų viešbučių verslo srityje dirbusi Giedrė Rožytė-Jokūbavičienė prieš pora metų nusprendė optimizuoti salių įvairiems renginiams paieškos procesą sujungdama į vieną sistemą daugiau kaip penkis šimtus konferencijų salių visoje Lietuvoje. Dabar portalas „salerenginiui.lt“ taupo patalpų renginiams ieškančių bendrovių laiką bei pinigus, o viešbučiams ir salių turėtojams – tai tapo nauju pardavimo kanalu.

Į verslo pietus vienoje iš galimų erdvių renginiams kūrybinių industrijų centre „Pakrantė“ Valakampiuose susirinko per 30 skirtingų organizacijų atstovų, atsakingų už renginių organizavimą savo įmonės darbuotojams ir klientams.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Jau esame organizavę renginį esamiems savo klientams apie glaudesnio bendradarbiavimo galimybes, o šįkart pakvietėme organizacijų atstovus, su kuriais dar nedirbame, bet galėtume ir norėtume. Verslo pietus organizavome su partneriais, todėl kiekvienas pakvietė savo klientus. Tarpusavyje mes nekonkuruojame, o gerais klientais galime ir norime dalintis“, – sako p. Rožytė-Jokūbavičienė.

Anot jos, dėl to pritraukti verslo pietų dalyvių nebuvo sunku.

Mažoji bendrija „Laba diena“, valdanti portalą „salerenginiui.lt“, verslo pietus organizavo kartu su partneriais laisvalaikio organizatoriais „Nuotykių ekspertai“ ir žaidimų virtualioje erdvėje organizatoriais „Vroom“. Verslo pietus dalyviams teikė restoranas „Kitchen“, o patalpas išskirtinėje erdvėje suteikė Kūrybinių industrijų centras „Pakrantė“.

Netradicinėje erdvėje itin derėjo netradiciniai verslo pietų patiekalai. Susirinkusieji buvo vaišinami gurmaniškais sumuštinukais „Pintxos“ su saulėje džiovintų pomidorų užtepėle ir rūkyta skumbre bei burokėlių salotomis su ožkos sūriu. Kaip pagrindinis patiekalas veganams buvo patiektas daržovių karis su krosnyje keptais ryšiais, o tradicinės virtuvės mėgėjai nustebinti jautienos „Stroganoff“ troškiniu su krosnyje keptais ryžiais. Desertui visų laukė šokoladinis „Brownie“ pyragas.

Išnaudoja partnerystę

Verslo pietų metu daugiausiai dėmesio buvo skirta portalo „salerenginiui.lt“ galimybių pristatymui, demonstruojamas veikimo principas, detalios paieškos galimybės, kurių dėka nesunkiai galima surasti vietą renginiui pagal ne tik miestą ir datą, bet ir planuojamą dalyvių skaičių, kavos pertraukėlės ir pietų kainą vienam asmeniniui bei techninę įrangą ir net siūlomas pramogas.

Dalyviams netrūko pramogų ir smagių staigmenų. Visi galėjo išbandyti virtualios realybės pramogą bei dalyvavo nedidelėje komandinėje užduotyje, kas organizatoriams leido pristatyti savo paslaugas, o verslo pietų dalyviams smagiai praleisti laiką.

Be to, verslo pietų metu vyko loterija. Iš anksto į stiklinį indą sumetę su vizitines korteles dalyviai galėjo laimėti vertingų kitų portalo „salerenginiui.lt“ partnerių dovanas, tarp kurių buvo viešbučio „Radison Blu Royal Astorija“ dovanų kupinas - kaledinė antis išsinešimui, Antano Smetonos dvaro šeimos rezidencijos nakvynė šeimyniniuose apartamentuose, viešbučio „Radisson Blu Klaipėda“ nakvynė viešbutyje 2 asmenims, ekologinės kaimo turizmo sodybos „Ievalaukis“ nakvynė 6 asmenims namelyje, viešbučio „Neringa“ konferencijų salės nuoma visai dienai ir viešbučio „SPA Vilnius“ jaukios smulkmenėlės.

Paklausta, kiek kainavo suorganizuoti verslo pietus, p. Rožytė-Jokūbavičienė buvo atvira: „Nieko nekainavo. Visi partneriai geranoriškai pasidalino tuo, kuo gali, nes visi suinteresuoti investuoti į naujų klientų paiešką“, – sako ji.

Po pietų visada laukia darbai

Nors suorganizuoti tokį renginį prireikė pastangų, tačiau, anot pašnekovės, didžiausias darbas vyks po verslo pietų.

„Labai svarbu gauti grįžtamąjį ryšį iš kiekvieno dalyvio. Jau renginio metu sulaukėme realių užklausų, todėl pirmiausia reiks sukontaktuoti su šiais klientais ir pateikti jiems pasiūlymus. Verslo pietų metu pristatėme, ką galime, dabar labai svarbu išgirsti iš potencialių klientų, o ko reikia jiems“, – pažymi pašnekovė.

Anot jos, šis renginių klientams formatas pasiteisino, todėl jau planuojamas ištisas jų ciklas. „Dalyviai nieko neįsipareigoja, svarbiausia, kad kiekvienas iš jų išsineštų žinutę, kuo jiems galėtume būti naudingi ateityje“, – pažymi p. Giedrė Rožytė-Jokūbavičienė.

FOTOGALERIJA Verslo pietūs kūrybinių industrijų centre "Pakrantė" (29 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Pardavimai“
Vilniuje prasideda Tautų mugė

Penktadienį tryliktą kartą Vilniaus senamiestyje rengiama „Tautų mugė“.

Verslo aplinka
2021.09.17
Įvardijo geriausiai aptarnaujančius draudikus – kai darbuotojo išvaizda nebesvarbi Premium 1

Lietuvos ne gyvybės draudimo bendrovėse apsilankę slaptieji pirkėjai konstatavo, kad šiame sektoriuje...

Paslaugos
2021.07.04
L. Gerrits-Gedvilė. Kaip sudėtingų paslaugų teikėjams išvengti konflikto su klientu? 

Gaminant unifikuotus produktus ar teikiant nesudėtingas paslaugas pirmas kontaktas su klientu gali būti gana...

Nuomonės
2021.05.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku