2016-09-18 17:05

Kaip parduoti kalėdines dovanas rugsėjį

Norint palengvinti daugelio įmonių dalią, šiemet pirmą kartą organizuojama specializuota kalėdinių verslo dovanų parodą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Norint palengvinti daugelio įmonių dalią, šiemet pirmą kartą organizuojama specializuota kalėdinių verslo dovanų parodą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kalėdines dovanas savo klientams dovanojančios bendrovės jau rudenį pradeda intensyviai domėtis galimais variantais, o tai potencialius tiekėjus įpareigoja turėti iš anksto paruoštus pasiūlymus. Tuo tikslu šiemet pirmą kartą Lietuvoje bus organizuojamą kalėdinių verslo dovanų paroda.

„Ne pirmus metus kalėdines verslo dovanas klientams teikiančios bendrovės jau žino, kad jeigu jų ieškoti pradės lapkritį, tai galės tenkintis tik standartine dovana su logotipu. Todėl ieškantys originalumo ir galvojantys apie verslo dovaną kaip nuoširdžią padėką klientui, jomis rūpintis pradeda rugsėjį“, – sako Inga Rakštelienė, verslo dovanų bendrovės „Solvida“ vadovė. Anot jos, tuo tarpu verslo dovanų verslo atstovai tai pradeda daryti dar anksčiau, nes rugsėjį jau turi kalėdinių verslo dovanų katalogus ir pavyzdžius, kuriuos šiuo metu jau intensyviai pradeda pristatinėti savo klientams.

„Įmonės pastaruoju metu pradeda kruopščiau ir atsakingiau ruoštis Kalėdų šventiniam sezonui. Visiška tiesa, jog rogės ruošiamos vasarą. Tad verslo dovanų medžioklė veikia visus metus, suintensyvėja vasarą, o pats pikas būna rugsėjo – spalio mėnesiais“, – sako Inga Girdenienė, MB „Sezono ritmu“, organizuojančios Kalėdų šventėms skirtą parodą C2B (Christmas to Business) verslo segmentui, marketingo vadovė.

52795
130817
52791