Ko nori pirkėjai – štai kur klausimas

Pavargę nuo kainų karo, kuriame šiemet galutinį smūgį sudavė į mažmeninės prekybos rinką atėjęs žemų kainų vokiškas prekybos tinklas, Lietuvos prekybininkai ieško originalesnių pardavimo būdų ir atsisuka į realius pirkėjo poreikius. Žinant kaip, parduoti emociją yra kur kas pelningiau nei kainą.
Ilgą laiką Lietuvos prekybos bendrovės važiavo iš inercijos, tik nedaugelis bandė išnaudoti naują rinkodaros kryptį pirkėjo rinkodarą (angl. Shopper marketing) ir tai buvo darom daugiau dėl to, kad kažkur buvo matę netradicines kryptis, sako G ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti