„Renginys klientams“: ūkininkų pokerio turnyre pinigus „pralošia“ tik „Scandagra“

UAB „Scandagra“ jau 10 metų aprūpina Lietuvos ūkininkus sėklomis, trąšomis, mikroelementais ir augalų apsaugos produktais bei superka iš ūkininkų derlių. 2006 metais „Scandagra“ buvo įkurta dviejų skandinaviško kapitalo žemės ūkio kooperatyvų: Danijos DLG ir Švedijos „Svenska Lantmannen“. Per 10 veiklos metų įmonė užaugo beveik iki 100 darbuotojų, kurie kasdien teikia sumanius sprendimus Lietuvos ūkininkams.
Renginys jau tampa tradicija
Pirmasis „Farm Poker“ turnyras buvo suorganizuotas 2015 metų sausį. Šiame turnyre dalyvavo 50 ūkininkų, kurie rungėsi dėl 1.000 eurų vertės čekio pasirinktai kelionei. Nors turnyre dalyvavo perpus mažiau ūkininkų iš visos Lietuvos nei šiais metais, tačiau renginio sėkmė buvo nenuginčijama. Jau tuomet tapo aišku, kad renginys nebus vienkartinis, o taps gražia kasmetine tradicija.
Pramogos nuo pat vidurdienio
Renginio vieta buvo pasirinkta Kėdainiai. Būtent čia yra įsikūręs pagrindinis „Scandagra“ biuras. Svečiai pradėjo rinktis apie 13:00 val. Prie įėjimo jų laukė Benedikto Vanago „1000 kilometrų lenktynėse“ vairuojamas „Porsche GT 911“. Svečius pasitiko „Scandagra“ darbuotojai su Prosecco taurėmis. Čia pat jau laukė fotografai, kurie kvietė įsiamžinti prie „Scandagra“ ir „Farm Poker“ rėmėjų sienelės bei sudalyvauti „Facebook“ žaidime, kurio pagrindinis prizas „Scandagra“ remiamos Benedikto Vanago komandos originali striukė.
Staigmena prie finalinio stalo
Pokerio turnyras prasidėjo 14:15. Nuo pat pirmųjų akimirkų netrūko azarto ir užsidegimo. Turnyro pradžioje buvo suplanuoti mokymai, kad ir mažai žaidžiantys dalyviai galėtų įsitraukti į žaidimą ir konkuruoti su seniai pokerį žaidžiančiais ūkininkais. Turnyro dalyviai netruko įsibėgėti ir žaidimas įgavo pagreitį.
Iškrentant vis daugiau dalyvių, buvo suorganizuotas alternatyvusis pokerio turnyras. Nors turnyras gimė spontaniškai, tačiau, po vadovų pasitarimo, buvo įsteigti prizai ir jam. Prizai iki pat alternatyvaus pokerio turnyro vidurio buvo laikomi paslaptyje.
„Farm Poker 2016“ turnyras su pertraukomis tęsėsi iki 21:00 valandos t.y. beveik 7 valandos žaidimo, kuris reikalauja daug koncentracijos ir puikaus strategavimo. Prieš turnyro finalą ant scenos užlipo ką tik iš Dakaro grįžęs lenktynininkas Benediktas Vanagas, kuris pasveikinęs dalyvius, nusileido prie finalinio stalo ir tapo 8 finalo žaidėju.
Užduotis laimėti turnyrą ūkininkams tapo daug sudėtingesnė. Niekas tiksliai nežinojo, kaip gerai B. Vanagui sekasi žaisti pokerį. Lenktynių trasoje rungtis su B. Vanagu turbūt ūkininkai nebūtų ryžęsi, tačiau prie pokerio stalo buvo labai realus šansas laimėti.
Finalinis stalas buvo filmuojamas ir tiesiogiai transliuojamas per projektorių, tad visa auditorija galėjo stebėti žaidimo vingius. Po daugiau nei valandos įtempto žaidimo paaiškėjo šių metų „Farm Poker“ turnyro laimėtojai.
Dvigubai daugiau prizų
21:00 ant scenos užlipęs vedėjas paskelbė apie turnyro pabaigą ir pakvietė į sceną „Scandagra“ generalinį direktorių Marių Vasiliauską, komercijos direktorių Eduard Kapralov, Benediktą Vanagą ir alternatyvaus finalo laimėtojus. Trečios ir antros vietos laimėtojams buvo įteiktos Benedikto Vanago knygos su parašais, o pirmosios vietos laimėtojai ūkininkei Editai Rimkienei atiteko kelionė į Graikiją.
Alternatyvaus finalo laimėtojams palikus sceną, „Scandagra“ generalinis direktorius Marius Vasiliauskas padėkojo visiems susirinkusiems už puikią šventę. Po generalinio direktoriaus kalbos, ant scenos užlipo laimėtojai. Trečios vietos laimėtojai ūkininkei Anetai Melėšiūtei atiteko 90 litrų „Round-Up FL 540“, antros vietos laimėtojui ūkininkui Pauliui Bieliauskui atiteko 20 litrų „Siltra“, o pirmosios vietos laimėtojui ūkininkui Arvydui Stuopeliui kelionė į egzotiškąją Dominikos respubliką.
Linksmybės nesibaigė
Praūžus apdovanojimų šventei, ant scenos vyko finalinis Manto Wizard pasirodymas. Mantas viso renginio metu ūkininkams rodė žavius triukus, o po finalo vyko „Operos fantomo“ tematikos programa. Programą užbaigė užduotis žiūrovams – išburti tortą. Po kelių nesėkmingų bandymų, pagaliau publikai pavyko viską atlikti teisingai ir didžiulis tortas atsidūrė salės viduryje.
Turnyras sužaistas, prizai išdalinti, tad dabar metas gerinti pokerio žaidimo įgūdžius ir laukti kitų metų „Farm Poker“ turnyro.
Pasiruošę dar didesniems renginiams
Kasmet Scandagra suorganizuoja nemažiau kaip 5 renginius ūkininkams. Kai kurie iš jų, tokie kaip „Farm Poker“ turnyras, yra skirti pardavimų skatinimui, kiti – edukaciniai, dar kiti – skirti sustiprinti santykius su klientais, juos geriau pažinti bei suprasti jų poreikius.
Natūralu, jog įmonėje organizuojant tiek renginių, kurie sutraukia šimtus ūkininkų iš įvairiausių Lietuvos regionų, marketingui yra skiriamas nemenkas dėmesys bei biudžetas. Pavyzdžiui, tokio renginio kaip Farm Poker biudžetas viršija 20.000 eur, tačiau tokių renginių, kaip „2016 metų Scandagra konferencija“ bei „Scandagra ir EWA Inovacijų Dienos 2016“ biudžetai yra kelis kartus didesni nei anksčiau minėto renginio.
Kyla klausimas, ar įmonei apsimoka tiek daug investuoti būtent į renginius. „Scandagra“ filosofija remiasi nuoširdžiu bendravimu su ūkininku. Renginiai yra puiki galimybė visiems atitrūkti nuo rutinos, pabendrauti ir pagilinti jau sukurtus santykius, kitais kartais renginiai tampa puikia galimybe užmegzti naujus kontaktus su dar nepažįstamais ūkininkais.
Seni ir lojalūs „Scandagra“ klientai stengiasi nepraleisti „Scandagra“ organizuojamų renginių. Naujus klientus neretai sudomina tai, jog įmonė kuria naujus standartus labai stabilioje rinkoje, ūkininkus mato ne tik kaip klientus, bet kaip ir stabilius partnerius.
Įmonėje per pastaruosius metus įsivyravo tendencija, jog kiekvienas naujas renginys sutraukia vis daugiau ūkininkų iš visos Lietuvos, pavyzdžiui, organizuojant metinį „Scandagra“ seminarą nebetiko renginio organizavimas konferencijoms pritaikytose patalpose. Dėl labai didelio susidomėjusių klientų skaičiaus teko nuomuoti Kėdainių areną. Įmonėje manoma, jog ateityje susidomėjimas „Scandagra“ renginiais dar augs, kas reiškia, jog teks ne tik ieškoti didesnių patalpų, bet ir kai kuriuos renginius organizuoti keliuose regionuose.
Pradedame naują vz.lt konkursą „Renginys mūsų klientams“. Visas bendroves, kurios organizuoja renginius savo klientams, kviečiame dalintis renginio aprašymu ir nuotraukomis su portalo vz.lt skaitytojais ir laimėti 2 kvietimus į „Verslo žinių“ organizuojamą konferenciją „Pardavimai“. Taisykles galite rasti ČIA.