6 dalykai, kurių nedaro geri pardavėjai

Publikuota: 2016-05-17
Sėkmingi pardavėjai nemeluoja, niekada nedinsgta, nesifokusuoja į save, niekada nesako „Tai ne mano kaltė“ ir ne tik parduoda. JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
Sėkmingi pardavėjai nemeluoja, niekada nedinsgta, nesifokusuoja į save, niekada nesako „Tai ne mano kaltė“ ir ne tik parduoda. JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
 

Sėkmingi pardavimo vadybininkai ir vadovai visuomet daro tai, ko nedaro kiti, ir dėl to jiems sekasi. Bet yra keli dalykai, ko jie nedaro taip kaip kiti, ir dėl to jiems taip pat sekasi.

Portalas „Upstart.bizjournals.com“ išskiria 6 dalykus, kurių nedaro geri pardavėjai: nemeluoja, niekada nedingsta, nesifokusuoja į save, negali nepasiruošti, niekada nesako „tai ne mano kaltė“, ne tik parduoda.

Niekada nemeluoja

Gerus santykius kuria pasitikėjimas. O tai reiškia, kad geri pardavėjai visada sako tai, ką jie ketina daryti ir daro tik tai, ką jie pažadėjo padaryti. Jie niekada nežada to, ko negali padaryti. O klientai pardavėjams visada prieinami, nes justi pasitikėjimas. Tai šiuos pardavėjus daro kur kas daugiau nei vien tik prekiautojais, nes jų klientai apie juos galvoja kaip apie sąjungininkus.

Niekada nedingsta

Bandymas surasti savo vadybininką nesėkmingai labai erzina, ypač tuomet, kai tau jo labiausiai reikia. Todėl geri pardavimo vadybininkai ir vadovai yra pasiekiami ir reaguojantys, kai tik yra reikalingi savo klientams. Tuomet, kai to negali padaryti, jie pasistengia, kad jų klientai žinotų, kur galėtų kreiptis.

Nesifokusuoja į save

Geri pardavėjai labai nesijaudina dėl pelno ir desperatiškai nesiekia kuo greičiau sudaryti sandorį. Jie daugiau dėmesio skiria klientų pasitenkinimui. Jie visada savo klientą iškelia į pirmą vietą, o siekiant sėkmės, visada stengiasi gauti kuo aiškesnį ir realesnį vaizdą apie savo jo verslą, galimybes, iššūkius, uždavinius ir tikslus.

Neleidžia sau nepasiruošti

Ypač jeigu klientas yra labai svarbus, geri pardavėjai negali sau leisti nepasiruošti susitikimui. Jie visada turi verslo planą. Jie skiria pakankamai laiko kiekvienam punktui ir visada stengiasi pasiekti norimą rezultatą per kuo trumpesnį laiką. Todėl stengiasi padaryti kuo įmanoma daugiau.

Nesako „Tai ne mano kaltė“

Geri pardavėjai niekada neatskiria savęs nuo kompanijos ir netgi kitų kompanijų. Jie yra labai stipriai susiję su savo klientų sėkme, todėl yra pasiruošę kuo greičiau identifikuoti ir išspręsti kliento problemas.

Ne tik parduoda

Geriems pardavėjams rūpi parduoti sprendimą, o ne produktą. Todėl klientams visada akcentuojama, kaip konkretus produktas ar paslauga gali išspręsti jų problemas, o ne tai, kuo jų produktai yra geresni nei jų konkurentų.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kodėl klientai prieštarauja?

Visi mes įsigydami daiktą ar pirkdami paslaugą daugiau ar mažiau, labiau sąmoningai ar mažiau sąmoningai...

Pardavimai
2019.08.15
Kaip „Nike“ auginasi naują pirkėjų kartą 9

Drabužių, maisto produktų ar kasdienių buities prekių prenumerata jau tapo dažno pirkėjo įpročiu. Sportinių...

Vadyba
2019.08.15
Kaip padidinti klientų rekomendacijų skaičių Premium

Efektyvių pardavimų siekiančios ir į klientus orientuotos įmonės nuolat stebi Palankių klientų rodiklį – NPS...

Pardavimai
2019.08.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau