6 dalykai, kurių nedaro geri pardavėjai

Portalas „Upstart.bizjournals.com“ išskiria 6 dalykus, kurių nedaro geri pardavėjai: nemeluoja, niekada nedingsta, nesifokusuoja į save, negali nepasiruošti, niekada nesako „tai ne mano kaltė“, ne tik parduoda.
Niekada nemeluoja
Gerus santykius kuria pasitikėjimas. O tai reiškia, kad geri pardavėjai visada sako tai, ką jie ketina daryti ir daro tik tai, ką jie pažadėjo padaryti. Jie niekada nežada to, ko negali padaryti. O klientai pardavėjams visada prieinami, nes justi pasitikėjimas. Tai šiuos pardavėjus daro kur kas daugiau nei vien tik prekiautojais, nes jų klientai apie juos galvoja kaip apie sąjungininkus.
Niekada nedingsta
Bandymas surasti savo vadybininką nesėkmingai labai erzina, ypač tuomet, kai tau jo labiausiai reikia. Todėl geri pardavimo vadybininkai ir vadovai yra pasiekiami ir reaguojantys, kai tik yra reikalingi savo klientams. Tuomet, kai to negali padaryti, jie pasistengia, kad jų klientai žinotų, kur galėtų kreiptis.
Nesifokusuoja į save
Geri pardavėjai labai nesijaudina dėl pelno ir desperatiškai nesiekia kuo greičiau sudaryti sandorį. Jie daugiau dėmesio skiria klientų pasitenkinimui. Jie visada savo klientą iškelia į pirmą vietą, o siekiant sėkmės, visada stengiasi gauti kuo aiškesnį ir realesnį vaizdą apie savo jo verslą, galimybes, iššūkius, uždavinius ir tikslus.
Neleidžia sau nepasiruošti
Ypač jeigu klientas yra labai svarbus, geri pardavėjai negali sau leisti nepasiruošti susitikimui. Jie visada turi verslo planą. Jie skiria pakankamai laiko kiekvienam punktui ir visada stengiasi pasiekti norimą rezultatą per kuo trumpesnį laiką. Todėl stengiasi padaryti kuo įmanoma daugiau.
Nesako „Tai ne mano kaltė“
Geri pardavėjai niekada neatskiria savęs nuo kompanijos ir netgi kitų kompanijų. Jie yra labai stipriai susiję su savo klientų sėkme, todėl yra pasiruošę kuo greičiau identifikuoti ir išspręsti kliento problemas.
Ne tik parduoda
Geriems pardavėjams rūpi parduoti sprendimą, o ne produktą. Todėl klientams visada akcentuojama, kaip konkretus produktas ar paslauga gali išspręsti jų problemas, o ne tai, kuo jų produktai yra geresni nei jų konkurentų.