VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-04-30 06:00

„Alna Business“ keičia prekės ženklą – tampa „Digmatix Lithuania“

Darius Bužinskas, „Digmatix Lithuania“ direktorius: „„Šis įvykis – tai daugiau nei pavadinimo keitimas. Jis atspindi mūsų augimo ir transformacijos kelionę.“
Darius Bužinskas, „Digmatix Lithuania“ direktorius: „„Šis įvykis – tai daugiau nei pavadinimo keitimas. Jis atspindi mūsų augimo ir transformacijos kelionę.“
Viena didžiausių Baltijos šalyse verslo valdymo sistemų diegimo ir aptarnavimo įmonė „Alna Business“ jungiasi prie pagrindinės bendrovės prekės ženklo ir tampa „Digmatix Lithuania“. Šis pokytis yra „Digmatix“ strategijos dalis, siekiant suvienyti veiklą Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, o ateityje – ir kitose šalyse.

Šis strateginis žingsnis reikšmingas ne tik bendrovei ir jos specialistams, bet ir klientams.

„Digmatix“ jungia šiuos prekės ženklus: „Digmatix Lithuania“ (anksčiau „Alna Business“), „Digmatix Poland“ (anksčiau vadinta „EIP Dynamics“), „Digmatix Latvia“ ir „Digmatix Estonia“ (anksčiau vadintos „Digital Mind“). Jų darbuotojams ši transformacija sukuria įspūdingas augimo ir tobulėjimo galimybes vieningoje organizacijoje, o taip pat dinamišką, bendradarbiaujančią ir naujoves skatinančią darbo aplinką, karjeros perspektyvas „Digmatix“ įmonėse.

Klientams –sukaupta tarptautinė patirtis

Su prekės ženklu „Digmatix“ įvairiose šalyse dirbančių įmonių klientams šis pokytis reiškia platesnį paslaugų portfelį, galimybę pasinaudoti tiesiogine kolektyvine sukaupta patirtimi, darnesnes ir aukštesnės kokybės paslaugas.

Daugiau kaip du dešimtmečius veikianti, skaitmeninės transformacijos sprendimus verslui siūlanti ir diegianti „Digmatix Lithuania“ yra ilgametė „Microsoft“ partnerė. Ji diegia ir prižiūri „Microsoft“ verslo valdymo sistemas „Dynamics 365“, o taip pat sprendimus verslui nuo automatizacijos, pvz., „Power Platform“, iki analitikos ir dirbtinio intelekto, pvz., „Power BI“ ir „Copilot“. Pagrindiniai įmonės klientai yra vidutinio dydžio ir didelės įmonės.

„Šis įvykis – tai daugiau nei pavadinimo keitimas. Jis atspindi mūsų augimo ir transformacijos kelionę. Tapdami „Digmatix“ dar kartą patvirtiname savo atsidavimą skatinti naujoves ir tobulėti. Ši nauja tapatybė mus ne tik dar labiau susieja su kitomis „Digmatix“ įmonėmis, bet ir sustiprina mūsų gebėjimą teikti efektyvius sprendimus verslui visame regione ir už jo ribų pasinaudojant sukaupta kolektyvine patirtimi. Mes esame dar labiau nei bet kada pasirengę bendrovėms padėti išnaudoti „Microsoft“ technologijas, su didesniu užtikrintumu ir pasitikėjimu žengti į skaitmeninę ateitį, optimizuoti savo veiklą“, – teigia Darius Bužinskas, „Digmatix Lithuania“ direktorius.

Strategija – pirmauti Rytų ir Vidurio Europoje

Kompetencijas telkiančios ir jas racionaliau išnaudoti siekiančios „Digmatix“ strategija – plėsti „Microsoft“ produktų aprėptį, tobulinti patentuotus sprendimus ir komandos kvalifikaciją, racionalizuoti operacijas.

„Mes tęsime savo plėtros pastangas ir sieksime tolesnių įsigijimų, kad padidintume savo konkurencingumą ir įsitvirtintume kaip „Microsoft“ debesijos sprendimų verslui tiekimo lyderė Rytų ir Vidurio Europoje, – strateginius „Digmatix“ planus atskleidžia D. Bužinskas. – Galiausiai dabar, kai parodėme mūsų galimybes su „Digmatix“ įmones vienijančiu prekės ženklu, esamiems ir potencialiems klientams yra aiškiau ir geriau suprantama, kokias įmones jis jungia, kokios komandos specialistų galimybės ir kompetencijos, kokio lygio paslaugas jie gali gauti.“

2024 m. grupės konsoliduota apyvarta Lietuvoje, Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje buvo 29,2 mln. Eur, EBITDA augo 33% – iki 3,6 mln. Eur. Grupėje dirba per 300 specialistų, o vien Lietuvoje – per 100.

52795
130817
52791