Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

10
  • 2025-07-15T09:08:21+03:00

    Tai gal jau laikas pradėti mastyti su galva, o ne su sėdimąja! Susisiekimo infrastruktūra blogesnė nei buvo prie sovietų, keliai siaurinami, magistralės 1 juosta važiuoti neįmanoma, visokie ten matuokliai reik nereik stovi. Judam priešinga kryptimi, nei normalus vakarietiškas pasaulis, ir stebimės, kad viršijam greitį? Jūs ponai greičio ribojimo specialistai, nusipirkit kumelę prieš dvėseną ir važiuosit sau greičio tikrai neviršysit, ir net nepastebėsti kaip gyvenimas praeina pro šalį kitu greičiu nei Jūs sugebate mastyti.

    • 2025-07-17T07:15:13+03:00

      Blogesnė nei prie sovietų? :D :D :D Keliai siaurinami? Siaurinami iki KET numatytų pločių. Jei tau su lengvąja sunku tilpti į kelią pagal KET plotį, tai teises padžiauti metas. Magistralės 1 juosta išmalta, nes fūros perkrautos, nesilaiko saugaus atstumo nuo kitos fūros, ir šiaip eismas intensyvesnis, nei kad buvo anksčiau. Matuoklis stovi ir šaudo tik tuos kurie viršija greitį daugiau nei 20 km/h. Jei kelias blogas, kaip tu sugebi viršyti tiek greitį? Vakarų pasaulis pilnu tempu siaurina kelius, įrenginėja juos taip, kad važiuotum pagal vietovę tinkamu greičiu, t.y. gyvenvietėje, kur greitis 40 km/h netiesia magistralės pločio kelio, idealiai tiesaus. Taip pat vakaruose riboja automobilių eismą, prioretizuoja pėsčiųjų eismą, mikrojudumo priemones, viešąjį transportą, ir tik tada automobiliai. Iki ko pas mus dar toli toli. Tavo svajonių keliai būtų kokiame Uzbekistane, kur keliai po 4 eismo juostas į abi puses, plačios juostos, užtat pereiti gatvę, tai kaip į kitą kvartalą eiti. Visi tiek viršija greitį, kad deda fotoaparatus kas 500 metrų, bet į tarpus vis tiek viršyti greitį sugeba ir iki +50. Tik čia ne vakarai. Ne, nesivelku eisme. Tiesa, autostradoje irgi neviršiju daugiau nei +20. Mąstymo greičiu nesigirk, nerasta pas tave jo. Atsilieki apie 20-30 metų nuo vakarų.

  • 2025-07-15T10:27:14+03:00

    Šiuolaikiniai auto neskirti važinėti 50km/h

    • 2025-07-15T10:42:12+03:00

      kreipkis į Seimą ir inicijuok įstatymo keitimą - nereikės nei greičio ribojimų, nei kitų draudžiamųjų ženklų.

    • 2025-07-15T20:20:56+03:00

      Tu čia mane įpareigoji?

  • 2025-07-15T14:33:48+03:00

    Vairuotojai nėra durni žmonės, tai pirma. Jeigu kelyje koks eismo įvykis, ar kelininkų mašina sustojusi kraštinėje juostoje, tai niekas nelekia, netgi atvirkščiai - lėtai pravažiuoja nors greičio ribojimas leidžia važiuoti greičiau. Ir kamščiai dėl tokių sustojusių yra tam įrodymas. Antra, kas liečia miestus, tai gal reikėtų pradėti nuo adekvataus greičio ribojimų ženklų išdėstymo? Juk yra skirtumas, ar viena gatvė su dvipusiu eismu po vieną juostą į kiekvieną pusę ir begale šviesoforų ir pėsčiųjų perėjų, ar kita gatvė kur kiekviena kryptimi po 2 juostas, be šviesoforų ir pėsčiųjų preėjų, o priešpriešinį judėjimą atskiria kelio atitvarai? KET juk yra punktas, kad "Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos kliūties." Tai apie ką čia tie "specialistai" straipsnyje porina?

    • 2025-07-17T07:17:51+03:00

      Nėra durni? Jei kelyje koks eismo įvykis, privažiavę įvykį, visi sustoja, pasižiūrėti kas darosi, ir paskui surenka kamštį, kuris užkemša pusę likusio miesto. Kamščiai yra įrodymas, kad galvoja tik apie save ir absoliuti dauguma yra davatkos. Dėl greičio ribojimo ženklų kartais neadekvačių - pritariu, tikrai dar tokių yra, bet ne tiek daug, kiek būdavo. Tiesa, blogiau tai, kad šviesoforai Vilniuje sureguliuoti taip, kad turi viršyti greitį ~10-15km/h kad spėti į žalią koridorių.

  • 2025-07-16T10:13:42+03:00

    Ar tikrai esmė tuose 10-20kmh? Viskas sumetama į krūvą ir daromos išvados. Baudas reikia didinti tiems, kurie chuliganiškai vairuoja, sėdi telefonuose, greitį viršija +50kmh ir dar mašinoj veikia bele ką, bet tik ne vairuoja. Nes čia yra didžiausia grėsmė, o ne geležinio vilko gatve važiuoti 70kmh... Kaip vienas lenktynininkas sakė, jei vairuoji- vairuok. Jei šita taisykle vadovautųsi, turbūt daugau pusė visų nelaimių atkristų.

    • 2025-07-17T07:20:13+03:00

      Už antrą kartą metuose telefoną - atima teises. Ir ne baudas didinti reikia. Tie kurie chuliganiškai vairuoja, jau pragėrę teises vairuoja ir pan., baudų nemoka. Anksčiau būdavo, kad kažkur tik pusę baudų surinkdavo, likusi pusė, niekada nesumokėta mažiau nei 1% asmenų. Reikia nebaudžiamumu rūpintis. Geriau išieškoti, apriboti valstybės paslaugas, ekstremalesniais atvejais, kad atidirbtų viešaisiais darbais, tie kurie ir pastarųjų vengia - kalėjimas.

  • 2025-07-16T22:38:22+03:00

    Valstybė visumoje kaip gyvas organizmas o keliai autostrados tai kaip kraujagyslės ir arterijos to organizmo o pas mus absurdiškas eismo reguliavimas greičio ribojimai įvairiausi kalneliai ir pastovūs nelogiški korupcijoje paskendę kelių remontai stabdo mūsų Valstybėlės ėjimą į priekį net kelių policininkai skundžiasi mažais atliginimais kodėl Vokietijoje kelių policininkai nesiskundžia mažais atlyginimai.....Todėl kad eismas greičiai logiškai viskas sutvarkyta................mes miestuose ilgiau stovime nei važiuojame.......

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791