„Ford“ Kinijoje pardavinės automobilius per „Alibaba“

Publikuota: 2017-12-06
Lankytojai parodoje Guangdžou, Kinijoje. Bobby Yipo (Reuters / Scanpix) nuotr.
Lankytojai parodoje Guangdžou, Kinijoje. Bobby Yipo (Reuters / Scanpix) nuotr.

„Ford Motor“ artimiausiu metu pasirašys susitarimą su „Alibaba Group“. Šis žingsnis JAV automobilių gamintojai leis išmėginti tiesioginį automobilių pardavimą klientams Kinijoje per „Alibaba“.

„Ford“ automobiliai Kinijoje bus parduodami per elektroninę parduotuvę „Tmall“, taip pat per „automatinę pardavimo sistemą“. Apie tai, remdamasi šaltiniais, paskelbė agentūra „Reuters“. Bendradarbiavimo susitarimas Kinijoje turėtų būti pasirašytas ketvirtadienį.

„Alibaba“ ir „Ford“ susitarimas reiškia, kad internete įsigytus automobilius klientams pristatytų „Ford“ franšizės parduotuvės, jos teiktų ir techninės priežiūros paslaugą. Tačiau klientai per „Tmall“ sistemą, kuri primena didelį pardavimų automatą, galėtų pirkti automobilius ir tiesiogiai.

„Alibaba“ teigimu, klientai telefonu gali rinktis automobilį, kuris yra laikomas parduotuvėje, ir iš karto jį įsigyti arba išmėginti per bandomąjį važiavimą. Automobilis jiems tokiu atveju pristatomas į pirmą parduotuvės aukštą.

Tokia prekybos sistema leidžia klientams, turintiems gerą kredito istoriją, įsigyti naują automobilį su maždaug 10% mažesniu pradiniu įnašu, o vėliau daryti mėnesines įmokas per „Alibaba“ sistemą „Alipay“.

„Ford“ įsitikinusi, kad klientai naudosis šia paslauga, nes jiems vis tiek bus užtikrintos techninės priežiūros paslaugos.

Prioritetinė rinka

Tačiau sektoriaus ekspertai įsitikinę, kad toks žingsnis taptų rimta problema pardavėjams, nes jie netektų daug pajamų. Tiesioginiai naujų automobilių pardavimai klientams daugelyje pasaulio rinkų yra ribojami. Pavyzdžiui, JAV dėl pardavėjų politinės įtakos vos kelios valstijos yra įteisinusios tokią galimybę.

Yale Zhangas, Šanchajuje dirbantis „Automotive Foresight“ ekspertas, sako, kad internetiniai pardavimai Kinijoje kol kas nėra populiarūs, nes pirkėjai nori pamatyti, paliesti ir išmėginti automobilį, prieš jį įsigydami. Tačiau galimybė išbandyti internetu užsisakytą automobilį, jo nuomone, gali pakeisti padėtį.

„Ford“ pardavimai Kinijoje pastaraisiais mėnesiais smuko iš dalies dėl to, kad kompanija nesugebėjo prisitaikyti prie sparčių pokyčių rinkoje, tarp jų ir pradedantiesiems vairuotojams tinkamų automobilių mažesniuose, menkiau Vakaruose žinomuose miestuose, kur paklausa pastaruoju metu labai išaugo, rašo „Reuters“.

Taip „Ford“ siekia sustiprinti savo pozicijas Kinijos rinkoje, kur internetinė prekyba turi daug erdvės plėstis. Pastaruoju metu „Ford“ pardavimai šioje reikšmingoje rinkoje smuko. Įmonė atsilieka ir pagal didžiųjų duomenų naudojimą, siekiant greičiau atpažinti pokyčius rinkoje.

Šią savaitę „Ford“ paskelbė iki 2025-ųjų Kinijoje pristatysianti 50 naujų automobilių modelių, iš jų 15 bus elektromobiliai. Įmonė tikisi pardavimus Kinijoje išauginti 50%.

„Ford“ pardavimai per dešimt 2017-ųjų mėnesių nusmuko 5%, o pagrindinės bendrovės konkurentės „General Motors“ išaugo 2,2%.

Šiemet „Ford“ dėl nuviliančių rezultatų, žemos įmonės akcijų kainos ir atsilikimo plėtojant naujausias technologijas, tokias kaip elektromobiliai ar savavaldžiai automobiliai, pakeitė vadovą – naujuoju tapo Jimas Hackettas.

Bendrovė šiemet paskelbė apie planus atsisakyti dešimtadalio pasaulinės įmonės darbo jėgos.

FOTOGALERIJA WEB Didieji automobilių koncernai ruošiasi elektrinei ateičiai (6 nuotr.)

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujasis X5: daugiau informacijos ir nuotraukų

Anksčiau nei įprasta pasirodysianti BMW modelio pamaina žada naujas galimybes ir rimtą konkurencinę kovą su...

Transportas
2018.06.16
Vokietijoje „Volkswagen“ sulaukė vienos didžiausių baudų šalies istorijoje 8

„Volkswagen“ gimtojoje Vokietijoje buvo nubausta 1 mlrd. Eur bauda dėl taršos rodiklių sukčiavimo skandalo,...

Transportas
2018.06.14
VŽ bando: antrosios kartos „Audi A7“ 11

Klasikinių sedanų populiarumui nuosekliai išsikvepiant, rinką pildo įvairios sedanų alternatyvos. Tokios,...

Transportas
2018.06.09
2019 m. modelio BMW Z4 kuriamas kaip tikro vairuotojo automobilis 1

BMW naujos kartos rodsterį Z4 kuria kartu su „Toyota“, todėl jis bus visai kitoks nei ankstesnieji modeliai.

Transportas
2018.06.09
„Nissan“ pažangaus mobilumo vizija lydi visas inovacijas Rėmėjo turinys 1

„Nissan“ pažangus mobilumas – prekės ženklo vizija transformuoti vairavimą ir gyvenimo būdą dominavo š. m.

Laisvalaikis
2018.06.07
„Audi“ išviešino savo naujutėlį visureigį Q8 5

Pavasarį viliojusi eskizais ir neinformatyviomis nuotraukomis, „Audi“ pagaliau paviešino savo visiškai naujo...

Transportas
2018.06.05
Kaune lenktyniaus istoriniai formulės automobiliai

Birželio 2-3 d. Kaune automobilių sporto gerbėjai galės džiaugtis neeiliniu renginiu. Pirmą kartą Lietuvoje...

Laisvalaikis
2018.05.31
Konkurencijos taryba leido pakeisti į Lietuvą „Peugeot“ importuojančios įmonės savininkus

Lietuvos Konkurencijos taryba pranešė leidžianti Suomijoje registruotai įmonei „Auto-Bon“ vykdyti sandorį ir...

Transportas
2018.05.31

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau