2024-06-28 18:07

Elektromobilių vairuotojų lūkesčiai koreguoja planus: porai metų skirtas lėšas išnaudos jau šiemet

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Sparčiai augantis elektromobilių skaičius Lietuvoje ir netylantys vairuotojų skundai, kai prireikia luktelėti prie įkrovos stotelių, ryžtas mokėti daugiau už sparčiai pildomas baterijas verčia įkrovos tinklų vystytojus koreguoti investicijų ir plėtros planus. Lėšos, skirtos keleriems metams, išnaudojamos gerokai greičiau, spartinamos įkrovos stotelių statybos ir ieškoma vis naujų vietų, kurios įtiktų ir lengvųjų elektromobilių, ir sunkiasvorio elektra varomo transporto naudotojams.
  • Iki 2026 m. suplanuotas investicijų į įkrovos tinklo plėtrą lėšas „Enefit“ žada išnaudoti dar šiemet.
  • „Eldrive Lithuania“ už daugiau nei 2 mln. Eur stato elektromobilių įkrovos parką Panevėžio rajone.
  • „Elektrum Lietuva“ pradėjo didžiųjų degalinių tinklų elektrifikaciją, į tinklo plėtrą investuos daugiau nei 9 mln. Eur.

Birželio pradžioje bendrovė „Enefit“, plėsdama nuosavą elektromobilių įkrovos tinklą „Enefit Volt“, Klaipėdoje įrengė galingiausius ir savo tinkle, ir uostamiestyje įkrovos taškus. Vienu metu 640 kW bendros instaliuotosios galios stotelėje gali įsikrauti keturi elektromobiliai, o iki metų pabaigos Lietuvoje bendrovė turės 350 įkrovos stotelių iš viso. Visgi sparčiai augantys rinkos poreikiai, sako „Enefit“ atstovai, investicijų planus kaip reikiant pakoregavo: porai metų skirtas lėšas įkrovos stotelėms statyti teks išleisti jau šiemet.

52795
130817
52791