Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
                            2025-11-03 13:22
                        
                    
                    
                    
                    
                                            
                            2025-11-03 10:28
                        
                    
                    
                    
                    
                                            
                    
                    
                                    
                            2025-10-31 17:48
                        
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                                    
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Dar kartą iš to paties kažkas nori uždirbti. Jau antrą kartą per 10 metų.
Reikėtų bausti tuos kurie neužtikrino tinkamos vilkikais gabenamų krovinių svorių kontrolės. Dabar turime tokį vaizda: matome ant asfalto, pačio asfalto šešėlį. Via Baltica ties Lančiūnava. Palei Kedainius ir ne kas geriau. Pagal reglamentą provežos gilesnės kai 40mm yra pavojingos. Uždarykite kelia, jei juo nesaugu naudotis. Matomai kol ne žus paslydęs koks valdininkas, tikėtis geresnio kelio naivu.
Dar. Provežos ties Lančiūnava yra trigubai gylesnės, vietomis rasi 150mm ir virš.
Nematei, kaip naują Kuršėnų žiedą per keletą metų sudarkė. Dabar VIA vėl kiša pinigus, kaip atremontuot.
o, pagaliau kažkas pajudėjo, sveikintina. Klausimas, kaip bus kontroliuojama, kad perkrauti vilkikai nevažiuotų aplinkiniais keliais, t.y. tais, kuriuose nėra svarstyklių? Klausimas aktualus ir dėl e-tollingo sistemos - kaip bus kontroliuojama, kad vilkikai nebandytų "išvengti" apmokestintų kelių? Kažkaip niekur neteko matyti informacijos apie kompleksinį vilkikų srautų valdymą nukreipiant juos mokamais keliais su svarstyklėmis. Kiek jau buvo skandalingų atvejų, kai įrengus kontrolės priemones vilkikų vilkstinės patraukia per centrus kaimelių ir miestelių, kurie, gyvenę tyliai ir ramiai, staiga tampa centrine logistine arterija su visom blogom pasekmėmis.
Pamenu, kai prieš Klaipėdą transportiniai pasistatė patikros punktą, tai perkrauti miškovežiai malėsi pro Jokūbavą ar Vėžaičius.Paskui susiprotėjo pastatyt 8 t apribojimus, bet kontrolė buvo nulinė, tai iš vietinių kelių liko tik provėžos.Kaip čia kažkas rašė po 15 comų.
nesuprantama, ko trūksta tai "Via Lietuvai", vykdančiai šiuos projektus - ar protinių pajėgumų, ar noro. Europos šalys jau seniai išradusios visus dviračius, ir jau patobulinusios juos, pabandyk Vokietijoje su vilkiku į kokį kaimą (gal net pasiklydus) įvažiuot, gausi tokią baudą, kad daugiau "pasiklysti" nesinorės. Tai ir kyla klausimas - ar yra numatytas kompleksinis vilkikų srautų valdymas? Juk ir kelių remonto apimtys, tikėtina, mažėtų, nes šalutiniai keliukai mažiau būtų veikiami. O gal niekas nenori, kad reiktų mažiau tų kelių remontuoti?