2024-04-22 16:52

I. Romanovskienė tapo LTG rinkodaros ir prekės ženklo strateginio vystymo vadove

Inga Romanovskienė prisijungė prie LTG vadovų komandos. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Inga Romanovskienė prisijungė prie LTG vadovų komandos. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Lietuvos geležinkelių“ grupėje rinkodaros specialistė bus atsakinga už LTG prekės ženklo strategijos vystymą, grupės įmonių prekės ženklų vientisumą ir nuoseklumą.

Nuo balandžio 22 d. LTG rinkodaros ir prekės ženklo strateginio vystymo vadove tapo Inga Romanovskienė, buvusi verslo ir turizmo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė, taip pat „Maximos“ įvaizdžio ir komunikacijos vadovė.

„LTG grupei įgyvendinant plėtros į Europą planus, vis didesnę reikšmę įgyja prekės ženklų valdymo funkcija. Esame didelė įmonių grupė, vienijanti net penkias pagrindines įmones, – sako LTG pranešime cituojamas Aleksandras Zubriakovas, LTG grupės korporatyvinių reikalų direktorius. – Naujajai vadovei keliami tikslai – konsoliduoti grupės prekės ženklų valdymą bei užtikrinti, kad visos atskirų prekės ženklų iniciatyvos prisidėtų prie vientisos ir aiškios komunikacijos kūrimo tiek Lietuvos, tiek ir užsienio rinkose.“

52795
130817
52791