2023-10-26 14:01

Vokiškas kelių mokestis riedės pas galutinius vartotojus, traiškydamas silpnąsias grandis

„Imago-images“ / „Scanpix“ nuotr.
„Imago-images“ / „Scanpix“ nuotr.
Svarbiausioje Lietuvos paslaugų eksporto rinkoje vyksta fundamentalūs transporto apmokestinimo pokyčiai, kurių padarinius turėtų pajausti visa vertės grandinė – nuo gamintojų iki galutinių vartotojų. O pirmiausia – vežėjai.
  • Kelių mokesčio augimas – per didelis, kad vežėjai jį įstengtų amortizuoti.
  • Skaičiuojama, kad vieno Vokietijoje nuvažiuoto kilometro kaštai vidutiniškai didės apie 8%.
  • Norintieji mažesnių tarifų turės įrodyti mažesnę taršą. Išimtys sudarytos tik nulinės taršos sunkvežimiams.
  • Siūlo peržiūrėti sutartis su klientais, nes vėliau gali tekti dorotis su per sunkia finansine našta.
  • Kitąmet laukia dar du Vokietijos kelių mokesčių pokyčiai.

Už kelių savaičių, gruodžio 1 d., Vokietijoje įsigalios komercinių transporto priemonių taršos mokestis. Jis dabartinius kelių mokesčio tarifus pakels iki 83%. VŽ kalbinti transporto sektoriaus ekspertai tvirtina, kad tai neišvengiamai atsilieps ir vežėjų veiklai, ir jų klientams – krovinius siunčiantiems pramonininkams ir prekybininkams.

52795
130817
52791