Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-24 16:40
2025-09-23 12:05
2025-09-23 07:17
RĖMIMAS
2025-09-22 10:28
2025-09-21 16:25
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Pilnas internetas blogų atsiliepimų, pats turėjau gauti siuntą - užtruko gal 3 savaites atgauti, Facebook tinkle komentavimas buvo išjungtas, iš anksčiau matėsi daug blogų atsiliepimų. Versle naudojam Venipak/DPD/Omniva/LP Express - nežinau kas turi atsitikti, kad pasirinkti Itella savo paslaugoms, dvigubai pigiau tikrai nesirinktumėme.
Jei gerai suprantu ju motinine Suomijos pastas tai per juos ir gauna tu siuntu is uzsienio. Lietuvoje netikiu, kad jiems butu imanoma rasti klientu kas juos noretu rinktis.
Atsiunčia iš užsienio per DHL... Ir tada amen.
O taip tikejaus perskaityti apie ju uzsidaryma... Viskas ka jie daro yra blogiau negu blogai.
Mes naudojam jų paslaugas. Iš visų LT esančių tiekėjų, kol kas geriaurias atsiliepimas, mažiausiai dūžių ir realiai išsprendžiami klausimai. Prieš tai dirbome su visais kitais, tai nei vienas niekada nėra prisėmęs atsakomybės dėl siuntų dūžių arba po to kažką pagerinęs, kad dūžių išvengtų. Keista skaityti kitokius atsiliepimus. Siuntų greitis - kitą dieną visada pristato, Pabaltyje kad ir per dvi dienas.
O Jums teko būt ne siuntėju, o gavėju? Tiek jų aptarnavimas, tiek antikvariniai paštomatai...
Neteko, tik grąžinimus kelis esu gavęs. Gal verslo klientus kitaip aptarnauja, neįsivaizduoju
Pvz. įdeda siuntinį į paštomatą esantį ne už 300 metrų toje pačioje savivaldybėje, o už 8 kilometrų kitoje savivaldybėje. Karantino metu ypač faina, kai buvo draudžiamas važinėjimas tarp savivaldybių. Bet ir šiaip erzina tiek maltis į priešingą pusę nei bet kada važiuoji. O dar vienu metu kelias buvo uždarytas, tai važiuoti būtų reikėję apie 20 km į vieną pusę. Tada jau paskambinau ir išlaukiau, kol atsilieps. Paprašiau perdėti siuntą į kitą paštomatą. Sakė perdės. Praeina pusdienis, perdėjo į kitą paštomatą, bet ne prie namų, o tame pačiame miestelyje, kuris už 8km ,tai sutrumpėjo iki 7,5 km kelionė (esant uždarytam keliui iš tikrųjų pailgėjo iki 20,5 km į vieną pusę). Paskambinus dar kartą pervežė kur reikia. Tai čia sėkmės istorija.
Į darbą gauname prekes per kurjerius, tai kurjeris atvaro akivaizdžiai prieš darbo valandas kurios yra ant durų, ant siuntinio ir nesusiekęs su gavėju, kurio numeris teisingas ant siuntinio. Neužklijuoja jokio lipduko, kad bandė pristatyti ir nepavyko, bet tiesiog grąžina prekes į pagrindinį logistikos sandėlį kaip neatsiimtos. Niekas padėti negali. Prekių vertė 5000€+, draudimas negalioja, nes jos nepamestos ir nesugadintos. DHL'as, kuris į Lietuvą išsiuntė prekes kreipia visus laiškus ir komunikaciją Itella. Itella nieko nežino. Kol advokatas nesurašė pretenzijos ir neišsiuntėme, tol buvome patys kalti. Be problemų gauti siuntiniai iš Itella sudaro ~20-25%.
O jeei, baisiau nei itella net LP nesugeba. Labai negera kontora. Super prastas aptarnavimas.
Suomijos įmonei namų rinka yra Lietuva? Nebepaziek.
Kiek teko siųstis iš Vokietijos siuntinius ir ėjo per Itella, kurjeris niekad nepaskambins, namo neneša, o prie laiptinės priklijuoja lipduką, kad nerado namie. Siaubingas servisas.
Džiaukitės, lipduką priklijavo.