2023-08-25 23:00

Kinų automobilių gamintojos į Europą atveža rimtų kozirių, bet pasitikėjimą dar teks pelnyti

BYD automobiliai. Ng Han Guano (AP / „Scanpix“) nuotr.
BYD automobiliai. Ng Han Guano (AP / „Scanpix“) nuotr.
Pastaruosius kelerius metus bandžiusios nugalėti Europos automobilių gamintojus savo namų rinkoje, kinų automobilių gamybos bendrovės pernai šį slenkstį įveikė. Dabar Rytų automobilių pramonės atstovės nusitaikė į Europą. Startas neprastas, sako analitikai, bet čia lengva nebus.

Kritiškas požiūris į kiniškus gaminius, stereotipai, importo mokesčiai ir mažiau išvystyta elektromobilių rinka – tik dalis sunkumų, kurie laukia Kinijos automobilių gamintojų, skelbia „Automotive News“.

Visgi pirmieji kinų bendrovių žingsniai Europos rinkoje atrodo daug žadantys. Iš visų elektromobilių, šiemet jau parduotų šiame regione, 8% tenka Kinijos gamintojams. Praėjusiais metais jie sudarė 6%, o 2021-aisiais – 4%, skaičiuoja automobilių rinkos konsultacinė bendrovė „Inovev“.

52795
130817
52791