2023-01-16 16:01

Lietuvos pašto vadovė – apie kylančius tarifus, priekaištus dėl kokybės ir paslaugų transformaciją

Asta Sungailienė, Lietuvos pašto generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Asta Sungailienė, Lietuvos pašto generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Asta Sungailienė, AB Lietuvos pašto generalinė direktorė, VŽ nurodo, kad reguliuotojo sprendimas kompensuoti 5,1 mln. Eur už universaliosios paslaugos teikimą 2021 m. leidžia teigti, kad 2022 m. jau bus pelningi. Taip pat finansiniams rezultatams įtakos turės ir pakelti tarifai. Vadovė pripažįsta, kad bendrovė turi silpnų vietų, ypač pristatydama siuntas iš užsienio. Tačiau daugumą neigiamų atsiliepimų vertina kaip per stiprias klientų emocijas.

Nuolat girdime, kad pašto paslaugos transformuojasi. Kaip jūs matote – kokios dabar yra pašto funkcijos ir kaip jos pasikeitė? 

Žodis paštas dažniausiai asocijuojasi su pašto skyriais, laiškininkais ir tradicinėmis pašto paslaugomis, prie kurių esame įpratę, – tai popierinių laiškų ir dovanų siuntimas. Įprastai pašto veiklai taip pat priskiriamos tam tikros finansinės paslaugos, tokios kaip įmokų priėmimas, pensijos, pašalpos ar kitos išmokos už pinigus. Tačiau visos šios veiklos sritys traukiasi ir jos traukiasi kasmet, beveik be išimčių, o reikalavimai šioms paslaugoms nemažėja. Dėl to mūsų kaštai kiekvienam vienetui šios paslaugos auga daug labiau, negu tai veikia infliacija, darbo užmokestis ar kitos sąnaudų dalys. 

52795
130817
52791