„Adampolis Rental“: per 10 metų nuo pradininkų iki rinkos lyderių

Reklama publikuota: 2022-03-16
Laimis Krevnevičius, „Adampolis Rental“ (UAB „VL Rental”) vadovas: „Trūkumo situaciją rinkose mes net planuojame išnaudoti kaip savo privalumą“.
svg svg
Laimis Krevnevičius, „Adampolis Rental“ (UAB „VL Rental”) vadovas: „Trūkumo situaciją rinkose mes net planuojame išnaudoti kaip savo privalumą“.

„Iš visų blogų tiekėjų, esame geriausi“, – šypteli Laimis Krevnevičius, specialiosios technikos nuomos bendrovės „Adampolis Rental“ (UAB „VL Rental”) vadovas. Su šiuo, gal lengvai ironišku, tačiau žemiškai realiu moto per dešimtmetį pavyko ne tik išauginti technikos nuomos verslą, bet ir suburti stiprų nuolatinių klientų būrį. Auginti pavyko ir pačius klientus – be kai kurių bendrovės į Lietuvą pirmą sykį atvežtų technikos sprendimų, krovos ar statybų darbas šiandien jau sunkiai įsivaizduojamas.

Prieš 10 m. pradėję veiklą nuo keturių teleskopinių krautuvų nuomos, šiandien „Adampolis Rental“ savo portfelyje jau turi apie 120 specialiosios technikos vienetų, oficialiai atstovauja dviem stipriems Europos prekių ženklams „Dieci“ ir „Wacker Neuson“, o jų siūloma technika Lietuvoje pagal pardavimus yra lyderė savo srityse. Nors gamybos ir tiekimo trikdžiai kiša pagalius į verslo ratus pasaulyje, pasak L. Krevnevičiaus, šių metų bendrovės augimo planas – ambicingas. Geras santykis ir sutartys su Europos tiekėjais nuteikia pozityviai: technikos netrūks.

„Tą trūkumo situaciją rinkose mes net planuojame išnaudoti kaip savo privalumą. Mūsų partneriai patikimi, mes patys taip pat aktyviai dirbame, sugebame susirasti technikos, ją patiekti, išnuomoti. Jei kažkam kažkur kitur krautuvai, kranai ar kita technika vėluos, poreikį galėsime patenkinti mes. Todėl plečiamės, priimame daugiau žmonių“, – sako L. Krevnevičius.

Mokosi kartu su rinka

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Adampolis group“ įmonių grupei priklausančioje „Adampolis Rental“ šiuo metu dirba apie 50 darbuotojų. Palyginimui, prieš dešimt metų verslo startu rūpinosi tik dviese – L. Krevnevičius ir bendrovės pardavimų vadovas Mantas Sakalauskas. Pasak pastarojo, verslo pradžia nebuvo lengva. 2009 m. krizės padarinius dar jaučiantis verslas neturėjo galimybių gauti finansavimą ar, juo labiau, savomis lėšomis investuoti į techniką. Daugelis iki krizės nuomos paslaugas teikusių atstovų savo technikos parkus jau buvo grąžinę tiekėjams, o ir supratimo, kokios technikos vienam ar kitam darbui reikia, ne visi turėjo.

„Buvome lyg rinkos novatoriai. Jei matėme, kad yra poreikis tam tikrus krovinius pakelti į konkretų aukštį, patys ieškojome technikos, kuri galėtų tai padaryti. Nuo peržiūrų internete, iki kelionių į užsienį stebėti, kaip vyksta statybos Vakarų Europoje. Važiavome, pirkome techniką, vežėme čia. Iš pradžių dar bandėme parduoti, bet tam rinka neturėjo lėšų. Pradėjome nuomoti“, – prisimena M. Sakalauskas.

Būta ir kuriozų, pavyzdžiui, sprendimas atsivežti ir bandyti vietos klimato sąlygomis dirbantiems statybininkams įsiūlyti „kabrioletą“ –  ekskavatorių be stogo – šiems pasirodė gana juokingas. Vis dėlto, būtent per klaidas ir patirtis, pasak M. Sakalausko, atėjo supratimas ne tik apie vietos rinką, bet ir apie pasaulio gamintojų pasiūlą, kuri ir Lietuvos statybos, pramonės ar žemės ūkio verslui buvo mažai žinoma.

Išnaudojo potencialą

Svarbus žingsnis bendrovės veikloje įvyko 2013 m., gavus galimybę atstovauti Italijos teleskopinių krautuvų, skirtų statyboms, gamintojai „Dieci“. Tuo metu italų gamintojai jau turėjo atstovus Lietuvoje, bet šio prekės ženklo technika naudota tik siaurame ūkininkų rate, potencialas neišnaudotas.

„Vykome į Italiją, kalbėjomės, buvome tvirtai įsitikinę, kad gal ne tiek mes jiems, kiek jie mums reikalingi. Turbūt jie pajuto mūsų nusiteikimą ir norą, suteikė galimybę būti vienu iš atstovų. Ir štai, teleskopinių krautuvų rinkoje Lietuvoje pastaruosius keturis metus tvirtai laikomės tarp TOP3 tiekėjų, o vertinant teleskopinius rotacinius krautuvus – turime 100% rinkos”, – pasakoja M. Sakalauskas.

2020 m. „Dieci“ įvertino pastangas ir pripažino „Adampolis Rental“ atstovu Lietuvoje ne tik statybos ir pramonės, tačiau ir žemės ūkio sektoriuje. Pasak L. Krevnevičiaus, tos įdėtos pastangos buvo svarbios ir klientų naudai. Pavyzdžiui, tokios technikos, kaip teleskopiniai rotaciniai krautuvai, Lietuvoje iki tol net nebuvo.

„Dar prieš dešimt metų tokie krautuvai buvo visiškai nežinomi Lietuvoje, niekas jų nenaudojo. Labiausiai džiugina tai, kad visi, kurie juos išbando, jau net nebeįsivaizduoja, kaip galima dirbti be jų“, – sako L. Krevnevičius. Pasak jo, klientų edukacija ir ugdymas yra labai svarbi verslo dalis. Neretai, įsiklausius į kliento poreikius, pavyksta pasiūlyti geriau jo problemą spręsti padedančią techniką nei klientas tikėjosi.

Svarbios inovacijos

2015 m. „Adampolis Rental“ tapo ir kito ilgamečio Europos gamintojo, Vokietijos „Wacker Neuson“ atstove. „Wacker Neuson“ specializuojasi smulkios techninės įrangos segmente, bet asortimentą vis labiau plečia gamindama kompaktišką stambią techniką, skirtą sudėtingesniems statyboms darbams. Būtent „Wacker Neuson“ sukūrė pirmąją pasaulyje gruntui tankinti skirtą vibrokoją. Taip pat pirmieji ir iki šiol vieninteliai suprojektavo sprendimą efektyviam kasinėjimui nelygiomis žemės sąlygomis – vertikalią kasimo sistemą (VDS) (ang. Vertical digging system). Ši sistema naudojama siekiant sumažinti skirtingus aukščius tarp vikšrų dirbant ypatingai sudėtingomis sąlygomis – šlaituose ar ant šaligatvio kraštų.

„Vokietijos gamintojų kokybei sunkiai kas gali prilygti. „Wacker Neuson“  gamina viską, ko tik gali prireikti statyboms, o mes esame atrinkę reikalingiausias Lietuvoje prekių kategorijas“, – sako M. Sakalauskas. Jis tikisi, kad šio gamintojo technikai šie metai Lietuvoje bus labai geri. Kol pasaulis stringa dėl tiekimo grandinės trikdžių, Vokietijos gamintojas viską gamina pats, tad turi stiprų pranašumą ir gali užtikrinti pasiūlą. Jo krepšelyje galima rasti ir daug naujų, inovatyvių sprendimų.  

Beje, viena svarbiausių inovacijų transporto sektoriuje – elektra varomi sprendimai – specialiosios technikos taip pat neaplenkia. Pasak „Adampolis Rental“ vadovų, nors stambiajai technikai sprendimų dar teks palaukti, smulkesnė technika elektrifikuojama labai sparčiai. Daug potencialo jau turi ir hibridinė technika, kai iki objekto galima atvykti vidaus degimo varikliu, o vietoje dirbti pasitelkus elektrą.

„Pernai pavasarį atsivežėme visiškai naują produktą – elektrinį frontalinį krautuvą. Nors jis brangesnis, tačiau dalis klientų pernai išbandė ir jau rezervavo šių metų sezonui. Elektra varoma technika turi begalę naudų: paprasta ir lengva eksploatacija, netriukšmauja, neteršia, nereikia rūpintis degalų tiekimu. Klientai ir Lietuvoje jau pradeda tai vertinti“, – sako L. Krevnevičius.

Visas paslaugų paketas

„Adampolis Rental“ apyvarta 2021 m. augo 8%. Minint veiklos 10-etį, bendrovė ir atsinaujino, klientams pristatė atnaujintą savo prekės ženklą ir logotipą. Didžiausi bendrovės klientai šiandien – atliekų rūšiavimo, biokuro gamybos, grūdų perdirbimo įmonės, statybų ir žemės ūkio sektoriaus verslai. Skirtingai nei prieš dešimt metų, dalis klientų šiandien jau turi galimybę įpirkti brangią techniką ir tai daro. Vis dėlto, nuomos paklausa ateityje nesumažės. Pasak V. Krevnevičiaus, tai ne turimų lėšų, o patogumo klausimas. Įsigijus brangią techniką, ant kliento pečių pereina visi kaštai, susiję su jos priežiūra, valdymu ir aptarnavimu.

„Mūsų stiprybė, kad galime pasiūlyti visą paslaugų paketą, verslui nereikia sukti galvos dėl papildomų rūpesčių. Gauname pažangiausią techniką, galime užtikrinti jos aptarnavimą, servisą, pasirūpinti degalais. Daugelis nuomos rinkos dalyvių siūlo tik įrangos nuomą, o mes siūlome galimybę nuomotis techniką su patyrusiais operatoriais. Turime ir mobilią techninės pagalbos komandą. Nesvarbu, ar Kalėdos, ar sekmadienis – žinome, kokius nuostolius verslui gali reikšti krovos technikos gedimas, todėl dirbame visada“, – sako „Adampolis Rental“ vadovas. Būtent toks požiūris į klientą ir teikiamas paslaugas, pasak jo, padėjo bendrovei sėkmingai augti pastaruosius 10 metų, ir tikimasi, padės ateityje.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
Rašyti komentarą 0
„LTG Infra“ su Italijos „Rizzani de Eccher“ pasirašė sutartį dėl tilto per Nerį statybų

AB „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė „LTG Infra“ su Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“ pasirašė...

Kovą pradėti ir baigti NT projektai Premium

Vilniuje pradėtos biurų pastato statybos, Misionierių vienuolyno statinių ansamblio rekonstrukcija. Sostinėje...

Statyba ir NT
2022.03.31
„AerCap“ pateikė 3,5 mlrd. USD draudimo reikalavimą dėl Rusijos pavogtų lėktuvų

Didžiausia pasaulyje lėktuvų lizingo bendrovė nurodo neturinti daug vilčių gauti draudimo kompensacijas,...

Logistika
2022.03.31
ES pasiruošusi organizuoti greitojo tiekimo prekybos kelius į Ukrainą 1

Europos Komisija (EK) yra pasiruošusi suformuoti specialius prekybos kelius tarp Lenkijos ir Ukrainos, kurie...

Logistika
2022.03.31
ES skirs 60 mln. Eur karinės svarbos kelių atnaujinimui

Susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį pareiškė, jog Vyriausybė Europos Sąjungos paramos lėšomis...

Verslo aplinka
2022.03.31
Pašto rinka 2021 m. IV ketvirtį augo 2,4%

Lietuvos pašto ir kurjerių rinka pernai ketvirtąjį ketvirtį siekė 63,6  mln. Eur – 2,4% daugiau nei prieš...

Logistika
2022.03.31
„Versli Lietuva“: lietuviškos kilmės prekių eksporto vertė augs 11,1%, paslaugų 3,8%

Verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ blogina Lietuvos eksporto prognozę – pasak jos, šiemet...

Logistika
2022.03.31
Pradėtas eismas naujuoju tiltu per Nerį Kaune

Kaune, magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda ketvirtadienį oficialiai eismui atidarytas naujas tiltas per Nerį...

Logistika
2022.03.31
„Inbalance“ gavo 1,5 mln. Eur finansavimą, įrengs 640 elektromobilių įkrovimo stotelių

Investicijų bendrovės „I asset management“ fondas „NuCapital“‚ suteikė 1,5 mln. Eur paskolą, kurią per...

Automobiliai
2022.03.31
Vilnių ir Kauną jungiantis kelias nuo balandžio tampa automagistrale 21

Vilnių ir Kauną jungiančiam keliui nuo balandžio 1-osios suteikiama automagistralės kategorija, trečiadienį...

Logistika
2022.03.30
„Girteka“ atskirs veiklą Rusijoje nuo grupės, keis pervežimų geografiją 20

Didžiausią nuosavą vilkikų parką Europoje valdanti lietuviška transporto įmonių grupė paviešino savo...

Logistika
2022.03.30
Po kibernetinės atakos „Rosaviacija“ bando surasti 65 TB ištrintų duomenų 4

Pasak pranešimų, strateginė Rusijos aviacijos agentūra prarado visus savo serveriuose laikytus duomenis,...

Logistika
2022.03.30
VRM prašys 24 mln. Eur Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti 3

Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti iš Europos Sąjungos bus prašoma papildomų 24 mln. Eur,...

Verslo aplinka
2022.03.30
Paslaugų eksportas paskutinį ketvirtį augo 23,9%, importas – 48,5%

Lietuvos paslaugų eksportas 2021 metų ketvirtąjį ketvirtį siekė 3,6 mlrd. Eur – 23,9% daugiau nei tuo pačiu...

Logistika
2022.03.30
Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų, 5 iš jų buvo apšaudyti

Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų ir daugiau kaip 1.000 jūrininkų – šių...

Logistika
2022.03.30
Verslo rizika auga, gali būti, kad laukia daug darbo su žalomis ir išmokomis Premium 1

Dėl karo Ukrainoje ir agresoriams pritaikytų tarptautinių sankcijų Lietuvos įmonės kol kas tiesiogiai...

Finansai
2022.03.30
Vokietija trigubai didina vandenilio degalinių skaičių

Vokietija gerokai išplės vandenilio degalinių tinklą, siekdama paskatinti sunkvežimių ir autobusų operatores...

Logistika
2022.03.29
Karo poveikis automobilių pramonei: Vakarų gamintojai perskirsto tiekėjus, rusai bandys viską darytis patys Premium 1

Žaliavų ir komponentų pristigę Europos gamintojai ieško naujų tiekimo sprendimų, o dėl masinės tarptautinių...

Automobiliai
2022.03.29
Seime liko paskutinis balsavimas dėl PVM lengvatos už įmonių elektromobilius

Seime skinasi kelią pataisa, leidžianti nuo 2023 metų taikyti pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą už...

Logistika
2022.03.29
Vilniuje pavojingai palikti automobiliai bus nutempiami 2

Savivaldybės tarnybos nuo antradienio vykdys automobilių nutempimo funkciją, kuri anksčiau buvo leistina tik...

Logistika
2022.03.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku