Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-04 11:22
RĖMIMAS
2025-09-04 06:30
2025-09-02 22:17
2025-08-31 15:47
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
ir "uosto kabančius"...Ir Swedbankas su SEB
o kaip čia nė žodžio kad reikia skubiai apmokestinamus atlyginimus fūristams Lietuvoje nuo 1,65 MMA nuleisti iki 1,3? nes su tokiu kabotažo pelningumu besiskolindami tuoj pabėgs į Lenkiją arba bankrutuos ir nebekurs pridėtinės vertės? kur buivydas? kas mūsų laukia?
apie 500 vezeju su kokiais 5tukst vilkiku vasara jau buvo perkele veikla i Lenkija, Girtekai net perkelt nereiks, nes turi dukterines beveik visose ES salyse ir , kiek zinau, naujus vilkikus jau regsitruoja PL imones vardu, metu viduryje jau turejo apie 1.5tukst. Kai Maldeikiene dziaugiasi, kad nebeliks "mazos pridetines vertes verslu" tai kaip ir galima suprast ir atleisti, nes nezino ka daro, bet kuo cia mums dziaugtis reiketu?
iškelkit. daug veiklos vietinei darbo jėgai kitose sferose. visi verkia, kad nėra kam dirbti. ir perskirstoma dalis viršys aukšto ir gražaus trokštamus 35 proc. gal net nereikės didint mokesčių. sumažės rūkalų ir kokso kontrabanda. taps geresnis Lietuvos vežėjų įvaizdis Europoj, nes iškeltose įmonėse dirbs visų pirma atbėgėliai. tai pagrindas ir draudimo įmokoms mažėti, nes dabar vairuoja ne vienas iki šiol tik asilą vairavęs.
dirbdami vakaruose vežėjai privalo mokėti ne mažesnį kaip priimančios šalies vairuotojų atlyginimą, kuris yra daugiau už visokius 1,65. bet nėra kontrolės mechanizmo. laukim bylų daugiau bylų, kai vežėjai informuoja vokietijos, belgijos ir kitų šalių transporto ir kitas inspekcijas apie pažymų klastojimą apie atlygį ir mažesnių už minimalų atlyginimų mokėjimą. laikas keistis vmi duomenimis. savaime atkristų 1,65 koef problema. tas pats liečia ir lenkijos įm. kelkit. laiko klausimas kada vakarų vmi ims bendradarbiauti. jau dabar nesunku pasiskundus ir gavus teismo sprendimą patikrinti duomenis. kol kas nėra rimtų profsąjungų, bet jei jau einam į europą dirbti, laikas ir dirbti europietiškai.
Tai ir iškelia, kartu išsikelia sodros ir pajamų mokesčiai. O mūsų VMI tuo tarpu galės gaudyt kas pietus darbuotojam nupirko ir neapskaite... .
taip, labai aiškiai iškelia, dėl nepakeliamų mokesčių nuo 1,65MMA ir nepakeliamo gryno nuostolio veikiant Lietuvoje. "Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje skelbiama, kad „Girteka logistics“ praėjusiais metais gavo 996,993 mln. Eur pajamų – 5,5% daugiau, nei 2019 metais (945,324 mln. Eur), jos grynasis pelnas augo 157,4% iki 23,6 mln. Eur (nuo 9,169 mln. Eur). "
ne, ne tik - kaip suprantu, iskelia ir del Mobilumo paketo: tiek vilkikus, tiek remonto&aptarnavimo centrus, tiek ir didele dali veiklos valdymo. Tai visi kalbantys, kad tai tik "vergai vairuotojai" su mikro atlyginimais ir dienpinigiu kombinacija iseis ir apskritai tegu tik keliasi, gales pasidomet skaiciais po kokiu metu kitu. Beje, Mobilumo paketo palaikytoja Maldeikeine irgi :)
Nusisneki. Cia jie blefuoja, santazuoja. Kur isikialia? I zimbabve?
Ingrida- čia tu?...ironizuoju. Tai gal susitarkim, ką reiškia iškelia - kol pajamų, darbuotojų ir fūrų tik daugėja, visi tie iškėlimai skamba kaip oro virpinimas, nuo kurio nei šilta nei šalta. Mobilumo paketas priminsiu neatsirado tuščioje vietoje, jau daug apie tai diskutuota. O jei šitas sektorius nori sau šiokios tokios pagarbos, tegu pradeda teikti darbuotojams normalias socialines garantijas, darbo sąlygas ir mokėti mokesčius kaip visi, o ne išnaudoti imigrantus ir griebti grietinėlę mokant lobistų prasimuštą varganą dalelę mokesčių į biudžetą lyginant su normaliais darbdaviais.
numarinti? palygink statistiką ir pamatysi kaip šis verslas auga. reiškia, kad sąlygos labai geros. mobilumo paketą ir gavot dėl didelio transporto parkų augimo. minimalūs mokesčiai vargiai duoda naudos. kiekvieno bėdon patekusio gydymas vakaruose sodrai kainuoja dešimtis tūkstančių. nekalbu apie Lietuvoj gydomas profesines ligas ir nelaimingų atsitikimų pasekmes. juk transporte ir statyboj nelaimingų atsitikimų daugiausia. gal kaltinkit neaiškios kapitalo kilmės konkurentus, kuriems buvo labai gera augti lietuvoje, gal investicijas į autoparkus, kurių nėra kam vairuot, gal mobingą, kai koks agresyvus, bet žioplas manageris viską matuoja googlo km ir laiku.
tai ir paskaiciuok procentais.Nuo MELEJARODO -23 lemai.Tai pelno marza 2.5% mazdaug :)
Kai kasmet vis investuoji tai ką uždirbi, ir dar skoliniesi ant viršaus, tai pelno išvis neturėtų rodyti. Čia tik laikinas augimo reiškinys.
ir? kitose industrijose po mokesčių irgi būna tokios maržos, ir išgyvena. Net jei būtų 0.5%, tai nekeičia fakto, kad grynas uždarbis po visų apraudotų išlaidų ir atlyginimų vairuotojams yra dešimtys milijonų.
Į Lenkiją
Jei VISŲ EU rinkos vežėjų konkurencijos sąlygos būtų vienodos, manau, nebūtų problemos net jei įstatymas lieptų 5k į mokėti, vis tiek logistikos kaštus padengs galutinis vartotojas. Bet ar ilgai išlaikys konkurenciją, jei vežėjas Rumunijoje samdys trečių šalių vairuotojus už 1.5k, o Lietuvos vežėjai bus priversti mokėti 3k?
tai kas pirmas sumirksės vienaragių varžžybose? kol kas beje pagal augimo tempus konkurenciją laiko puikiai, nes pralaimi čia Vakarų vežėjai, kurių įstatymuose 1,65MMA gyvulių ūkis neįkurdintas, o komandiruotpinigiais mokėtis savo šalyse tiek negali.
Puikus sprendimas. Su musu tokia vidine politika liks tik pasalpiniai. Kaip valstybe nusisuko nuo verslo, taip verslas nusisuka nuo sitos provincijos ir trumparegiskos politikos. Jeigu taip ir toliau tai tuoj valstybe pati begs skolintis i sveicarija, pasalpiniu ismokom...
jūs bent į Girtekos logistic pernai rezultatus žiūrėjot, propagandiste? ;-)
Na, tie rezultatai ir pasiekti todėl, kad vis mažiau ir mažiau registruotų vilkikų ir įdarbintų vairuotojų lieka Lietuvoje, o vis daugiau - Lenkijoje. Girteka Logistics UAB tik daugiau mažiau atspindi visos grupės pasiektą apyvartą ir sugeneruotą pelną, bet visiškai neparodo kur tas pelnas buvo sugeneruotas :) Reziume - verslas prisitaiko prie kintančių aplinkybių, bet Lietuvos valstybė nuo šio pokyčio nukenčia.
atleiskite, bet Lietuvos valstybė gerokai daugiau nukenčia, kai 70.000 (tokiu skaičium mojuoja lobistai) žmonių įdarbinę fūrų verslai moka mokesčius nuo 1,65MMA. Tuo tarpu užkala šimtamilijoninius pelnus - "tik daugiau mažiau atspindi " labai švelniai pasakyta, nes GL pelnas yra mažiau trečdalio grupės pelno. Užtat dėl "neparodo" labai sutinku - nenuostabu, kad viešai lobinantis dulkėtu kaip Kisos švarkeliu alkanų akių viarslas grupės pelno neskelbia, tą konstatuoja ir VZ: "Kaip įprasta, „Girteka Logistics“ pateikia tik pirminės įmonės – UAB „Girteka Logistics“ rezultatus." Ir kaip bebūtų, jis yra praslydęs, ajajai kaip nemalonu... https://www.vz.lt/finansai-apskaita/2018/06/18/girtekos-grupes-valdytoja-pernai-uzdirbo-857-mln-eur-pelno
O jūs galvojate, kad pabloginus sąlygas tansporto įmonėms Lietuvoje iš to išloš valstybė ar vairuotojai? :) Esama situacija parodo, kad Lietuva nukenčia, išlošia Lenkija, o vairuotojų situacija nesikeičia. Ir tiek. Geros dienos jums.
gražu žiūrėti, kaip LT bankai verslo rinkos dalį praranda. Kai atsibus, bus velu. Galvojau oligopolija privers vieitnį verslą lankstytis, bet pinigų pasaulyje perteklius, galima ir kitur pasiskolinti.
Girteka LT bankuose jau užsiskolinusi, didesnes finansavimo apimtis greičiausiai stabdo bankų paskolų rizikos valdymo taisyklės. Ne dėl to, kad bankai nenorėtų skolinti.
LT bankuose limitai jau pasiekti, nori plestis, tada ir eini uzsieni skolintis - cia juk nerefinansuoja LT banku paskolas
kas nustatė limitus klientams. Jei didžiausios LT įmonės perauga limitus, tai mano vertinimu rinkos praradimas.
Va čia tai suprantu vienaragis, vykdantis realią veiklą ir turintis milijardą pajamų. O ne kažkokie oriniai vintedai
tikrasis mūsų kaimo vienaragis yra maxima