Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

8
  • 2021-10-04T18:46:27+03:00

    Faktas,20 metų nepraeis ir viadukas bus.

  • 2021-10-04T19:12:42+03:00

    užuojauta Tarandės gyventojams, kad reiks laukti dar. Bet yra du esminiai klausimai: 1) kas ir kaip iš viso galėjo suprojektuot ir leist esamą posūkį per dvi greitkelio juostas? 2) kas ir kaip rengė iš LAKD konkurso dokumentus, kad net teismui aišku, kad jie neaiškūs? Gal jau pagaliau laikkas pavardėmis viešinti LAKD darbuotojus, kurie dėjo parašus ant tokių projektų? Kaip laikosi LAKD direktorius ir valdyba, "pastatę" tokį posūkį į Tarandę? Negi niekas negali sutvarkyti šitos kontoros?

    • 2021-10-04T19:59:40+03:00

      Ten nėra jokios autostrados ,autostrada baigiasi gerokai prieš posūkį i Avižienius nuo Ukmergės atvažiuojant.

    • 2021-10-04T23:54:33+03:00

      Koks skirtumas, autostrada ar ne. Ar Jums atrodo, kad tai sveiko proto sprendimas per dvi juostas daryti posūkį, ok ne autostradoje, o greito eismo kelyje, kuris dar ir atskirtas metaline tvora, kuri žymiai apsunkina matomumą. Toks pats “šedevras” padarytas ir Nemenčinės plente prie Plento Maximos. Mano klausimas yra, kaip ten pas LAKD “specialistus” su IQ situacija?

    • 2021-10-05T08:26:04+03:00

      Posūkis-Taip tai yra sveiko proto sprendimas ,kadangi tai leidia padaryti KET .Kad yra geresnių sprendimų-taip yra.Kol gyventojų Tarandėje buvo nedaug-buvo galima kentėti-dabar aišku reikia kitų sprendinių...., tai ir vyksta

    • 2021-10-05T12:02:30+03:00

      Konkursas skelbtas 2020 m. gale, direkcijos vairą perėmus vadovui paskirtam vietoje neįtikusio prieš tai buvusio. Štai ir rezultatas. Tiesą sakant labai nemažai tokių pavyzdžių, kur buvusios Vyriausybės skirti vadovai nuolat malkų priskaldo. Neidealizuoju dabartinės valdžios, bet teisybės dėlei reikia pripažinti, kad iki praėjusios vyriausybės kadencijos VVĮ buvo pradėjusi formuotis apytiksliai pakenčiamos vadybos praktika.

    • 2021-10-06T19:01:51+03:00

      Kokia koreliacija tarp sveiko proto sprendimų ir teiginio “tai leidžia daryti KET”? Jeigu nėra ženklo, kad, atsiprašau, ant kelio kakoti draudžiama - tai yra leidžiama? Taip, hiperbolizuoju šiuo atveju. Bet, tokioje srityje kaip eismo saugumas, manau reikia šiek tiek daugiau proto, nei tik sugebėjimas perskaityti KET ir jų laikytis. Miestuose ir priemiesčiuose aplinka yra itin dinamiška, o LAKD “praktikos” yra itin sustabarėjusios ir žemo intelektinio lygio. Todėl yra didžiulis gap’as.

  • 2021-10-04T19:23:34+03:00

    Žmonių mulkinimas. Tai nėra posūkis į Tarandę. Šis tunelis yra skirtas Aprangai ir naujai statomam kompleksui.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791