Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-04 11:22
RĖMIMAS
2025-09-04 06:30
2025-09-02 22:17
2025-08-31 15:47
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Jei jau pasirašom...Pritariu, kažkokia forma ES turėtų užsiimti kompensacijomis, nes 100mln. praradimas tai ne šimtinė Eurų.
Analfabetu/bakalauru Vyriausybei tokiu...Jūsų nuomone apskritai sankcijos yra kvaila, ar tik sankcijos Baltarusijai yra kvaila?
Aišku, kad kvaila, nes tai nieko nepakeis, apart , kD tai kenksminga mums ir BY dar labiau stums į Rusijos glėbį
Ar yra naivuolių galvojančių, kad sankcijos nuvers BY režimą? :))
geopolitikos grandai matyt siūlytų apdovanoti diktatorius ordinu už lėktuvo su mūsų bendrapiliečiais nuvarymą ir žmonių kankinimus. Kad tik kolchozo rėmėjų ir partijos narių trąšų bizniui nepakenktume.
Ir ka Lietuva laimes su tom sankcijom? Mmmm ??? Kur cia tas geris? Ar infantiliskai tiki, kad lukasenkos rezimas kris?
Laimės, kad verslas turės persiorientuoti į normalias rinkas ir neliks priklausomų nuo neprognozuojamo diktatoriaus iš rytų :) kuo anksčiau nukirpsim tą bambagyslę, tuo greičiau pajudėsim į priekį :)
Sovietų sąjungą pamenate? Kur ji dabar?
Keista, kodel Lietuva su dziugesiu priima tokius sprendimus. Kodel vokieciai po krymo aneksijos nesustabde pirkimo is nordsream, o vietoj to pradejo tiesti antra atsaka? Ka i tai mieli patriotai?
Todėl ir tenka priimti tokius sprendimus dabar, nes anuomet vokiečiams drąsos pritrūko.
I tai, kad mes turim didesnius kabancius, nei vokieciai ir tai, kad mums musu valstybe svarbi. Mums svarbi musu laisve, nepriklausomybe nuo kaimynu zahodu ir manipuliaciuju. Siais bestuburiu laikais, tai yra tikrai stipru ir sveikintina tokie sprendimai. Dar gi kitas dalykas...mes jau esame ekonomiskai pajegus sau tai leisti. Mic drop bit'chez.
joks čia ne džiugesys, o laisvė, kuri yra suvokta būtinybė ir eilinis pasirinkimas svarbiu momentu, kas tau svarbu ir yra vertybė. O vokiečiai mums ne rodiklis, ne jie turi sieną ir rizikuoja palaikydami diktatūros pašonėje kasą.
Nes vokieciai be kiausu. Ne i juos mums reikia ziureti. Srioderis dar dabar sedi Gazpromo valdyboj uz tai, kad prastume Nord Stream. Daug moskoliu pakaliku vokieciai su austrais laiko. Kol neapsivalys, rimtai i juos ziureti negalim.
Vokietijai aneksija negresia.
manau tiesiog reikia susitaikyti su tuo, kad jų kiaušai kitokie, ir jie niekada nemąstys kaip mes, ir tai mūsų reikalas kelt aštrius klausimus jiems ir juos spausti, nežiūrint to kad pakris pajamos, ir kad ne visada tą net kartu su kitom palaikančiom valstybėm galim padaryti (kaip ns2 atveju). O ne laukti ir svajoti, kad jie taps mūsų mama globėja. Čia viskas apie mūsų brandą, o ne apie juos, jie yra kokie yra. O mūsų politikai ir toliau turėtų nuolat priminti jų politikams (nors čia jie ne tiek kuria prielaidas kremliaus režimo palaikymui - dujų kiekis ES turėtų mažėti dėl žaliojo kurso, ir mažės ne taip staigiai tik dėl to, kad trumpuoju laikotarpiu reikia pakeisti anglį) kad jie veikia geopolitiką, stabdo pirmiausia Ukrainos kelią iš kremliaus satelito į laisvę ir artėjimą prie ES (beje BY atveju - atvirkščiai, mažina diktatoriaus pajamas, didina priklausomybę nuo Rasiejos). O tuomet kalbėti apie karinio bendradarbiavimo per NATO stiprinimą, kas svarbu mūsų saugumui, nes vokiečiai šiuo klausimu "kuruoja" Lietuvą.
Todėl, kad vokiečiai yra pralaimėjusi rusams ir US karą valstybė, ir neturi jėgos pasakyti savo žodžio iki šiol. Jiems liepia priimti milijoną pabėgėlių - priima. Liepia pirkti vamzdį - perka.
Vatka sake, kad ir be rusyno prazusim. Siaip labai gerai - ras alternatyvu. O su vatynu verslaudamas visasa esi ikaitas
Pritariu. Pienininkai, mėsininkai irgi rėkė, kad mirsim be ruskyno. Persiorientavo, tai dabar Italai kelia skandalus, kad mocarela iš Lietuvos. Plius nemanau, kad čia labai ilgam tos sankcijos. T.y. manau, kad Lukašenka kažkuriuo momentu pereis į "suartėjimo su vakarais" etapą (iki kito karto).
Šiaip iš kokio Wargaming uždirbsim daugiau. :)
gal būtų pardavėjai kiek uždirbs, bet šiaip kiek pamenu jie viską varo per Kiprą.
Spėčiau, komentaro autorius turėjo minty, jog gerai apmokami darbuotojai išlaidaus ir GPM mokės Lietuvoje :)
Vien per algas 1500 IT vidutinių darbuotojų, ir per išlaidas įmonės ir darbuotojų, padengtų visus visus nuostolius, jei nutrauktume absoliučiai bet kokius ekonominius santykius su Baltarusija. Tuo tarpu Lietuva iškart aplenkia Baltarusiją pagal visos šalies BVP.
na, SPV-48 kol kas 130 darbuotojų, matysim.
Įves pasaulinį įmonių pelno apmokęstinimą, ir baigsis tas varyms per Kiprą.
baikit, tai tuomet vis tiek mokės šalyse, kur wargaming žaidžia, o ne pas mus ;-)
Atlyginimus mokės darbuotojam tose šalyse kur žaidžia? Nelabai supranti kaip verslas veikia turbūt ir kas yra pridėtinė vertė. Ir kodėl Šveicarija gerai gyvena, nors ten sukurtus Google produktus visai kitose šalyse naudoja.
ačiū bene blondinas būsite ;-) mes čia su mokslininku apie planuojamą pelno mokestį, ne GPM nuo 130 žmonių.
Apsurdas, mumis naudojasi,...tai kad Lietuva šias sankcijas ir pasiūlė.
Sveikintinas žingsnis. Ne viskas eurais matuojama, o istorija pilna sistemingų pavyzdžių, kaip laiku nesustabdytas idiotas su kažkiek valdžios rankose pridaro katastrofiškų pasekmių. Reikia tikėtis, sankcijos turės kažkiek efekto.
Čia sankcijos Lietuvai iš tikro :-(
Ane, kaip manai, kur tos trąšos dings iš Baltarusijos? Veš per Sankt Peterburgą? Atstumas bent 3x didesnis. Kuras pagrindinės sąnaudos + nuoma riedmenų. O tada dar laivybos kaštai išauga, žiemą ypač. Greičiau dabar gamins į rezervą trąšas, realizuos kažkiek aplink regione, o eksportą į kitas šalis atidės kol susitvarkys santykiai. Na arba rusai stipriai subsidijuos iš biudžeto.
Skraidins su belavia, tie juk turi atliekamų lėktuvų :D :D
Ne, tai sankcijos kruvinam režimui. Lietuvai ir lietuviams tai vertingas instrumentas prisiminti, kokiomis vertybėmis vadovavomės atkurdami savo šalies nepriklausomybę, ir dar kartą parodyti sau ir kitiems, kad jomis tebesivadovaujame.
+ geriau ir nepasakysi
nieko nauja, medalius...taip, svarbu. Ir labai keista, kad kažkas to dar iki šiol nesupranta.
Požiūris į kovą su kruvinais režimais yra tai, kas skiria teisuolį nuo išgamos.
Turbut tau vienam suprasti, ka tu parasei.
Gabrielius Landsbergis visiems padės.
kokios dar kompensacijos mokesčių mokėtojų pinigiais ?? Belaruskalij valdo bene 40% Birių krovinių terminalo akcijų. Jei ne ta aplinkybė, batka matyt, jau prieš pusmeti būtų nukreipęs srautą į Ustlugą, kaip padarė su naftos produktais, kuriuos eksportuodavo/importuodavo per Klaipėdos naftą. Reikia suprasti, kad batka nuolaidų nedarys, taip kaip Fidelis pralaikė Kubą JAV sankcijose iki pat gyvenimo pabaigos
Fidelį palaikė tauta. Lukašenka palaiko tik Omonas ir Putinas. Prognozė, Lukašenkos iki 2021 08 30 neliks horizonte.
Pietų Korėja irgi turi išplėtotą infrastruktūrą, bet ją naudoja kitiems kroviniams nei Šiaurės Korėjos eksportuoti. Ir niekas ten neloja apie 'diplomatiją' :)
Tai visas Lietuvos geležinkelių pardavimo aparatas buvo paremtas vienu klientu, kuris neturėjo kito pasirinkimo? Jau metus laiko buvo aišku, kad sankcijos bus. Kur pardavimų rezultatai? Bravo!
Man irgi mistika :)
Pirmiau pažiūrėkite į žemėlapį ir bent teoriškai pasiūlykite kokie tai galėtų būti kroviniai.
O ką veikė mūsų protingi ir gabūs LTG vadybininkai visus paskutinius 4 metus? Visi jie puikiai žinojo tas rizikas ir nieko nedarė , kad sumažinti rizikas ir tik dabar pradėjo kurti naujas įmones kurios pritrauks naujų krovinių.... gal 100 - 200 tūsktančių tonų bet kaip tai galima sukompesuoti 12-15 mln baltarusiško krovinio tonų PRARADIMUS ?
Tai yra didžiulis praradimas Lietuvai, kai turime išplėtotą infrastruktūrą. Yra toks žodis- DIPLOMATIJA. Laikytis neaiškių principų, patiriant šimtmilijoninius nuostolius- tai nemokšiškumas, o ne diplomatija. Jei Batkai šaus į galvą blokuoti Kenos geležinkelio ruožą, kur į Lt pareina rimti kroviniai ne tik iš By, Ukr, Rus, Kz, bet ir Kinijos? Ar irgi landsbergininkai krykštaus, kaip tai padės ieškoti patikimesnių partnerių?
Tik nereikia mūsų gąsdinti :D
Galima drasiai teigti, jog siandiena ministrai ir komitetu pirmininkai yra visiskai nekompentetingi. Kalbu, ne tik apie si konkretu ivyki, o bendrai apie 2021m.
Dėl ko padarėte tokias išvadas? Kitaip sakant, kuo pasireiškia ta " visiška nekompetencija" Jūsų manymu?
Žiūrint į priimamus spredimus, taip pat užtenka stebėti kurios problemos iškeliamos, kaip jos spręndžiamos, kaip jos pateikiamos visuomei ir kokias realias pasakmes gaus visuomė ilgalaikiai. Kalbu apie G.Landsbergį, M.Majauską, I.Šimonytę, G.Skaistę, Armonytę pirmoje vietoje.
Tai nereikėjo sankcijų? Nes tokių sankcijų kurios visiškai nekenktų ir Lietuvai nėra. Mums skaudės, bet Batkai skaudės 10-kart tiek. Mums kainuos 100mln, Batkai kainuos milijardus. O gal reikėjo toliau leisti išsidirbinėti? Kur yra tas taškas kada mes jau nebe laisva šalis, jei leistume savo kaimynui su mumis elgtis kaip su prostitute?
Aš nepažįstu tokio vyriausybės ar Seimo nario vardu ar pavarde "Armonytė". Gal galite įvardinti kokį vieną konkretų sprendimą, kuris rodytų Jūsų išvardintų vadovų " visišką nekompetenciją"?!
ne tai aisku, va pas lukasenka tai DIPLOMATIJA auksciausio lygio- gali nuvaziuoti kas pusmeti pas cara pakaulyti kapeiku. kitur jis arba negali patekti arba bijo per ilgai uzsibuti nes gali nebelikti kur grizti.
CV atsiversk jų.
Batka užblokuos kinų prekes (=pinigus)? Aha, tik nereikia.
Nepaprastai svarūs argumentai
Negalite įvardinti nei vieno konkrečiai netinkamo. Tokiu atveju Jūsų žodžiai yra netiesa ir diskusija su Jumis neturi prasmės.
Man atrodo visoje sitoje PR poziuriu nemalonioje situacijoje reikia visgi sugebeti pamatyti esme- tiek KN, tiek litrail vadovai karantininiais metais sugebejo 20% sau pasididinti atlyginimus, kai specialistu atlyginimai stagnavo, o visa kita yra tik triuksmas ir smulkmenos- mokesciu moketojams nera svarbu, ar dotuojamos valstybines bebru veisyklos generuoja graza, ar dirba nuostolingai, nes i biudzeta patenkantys dividentai bet kuriuo atveju naudojami tik labai siauro visuomenes rato gerovei kurti, dazniausiai biurokratu islaikymui ir ju artimos aplinkos aptarnavimui...
Jei nesupranti kaip veikia biudžetas, ir kur keliauja valstybinių įmonių pinigai, tai gal laikas atgal į mokyklą.
+10 balų, tik gaila ne tai mokyklai kurią lankė paniatkių transliuotojas Volodia ;-)
Tiesiog noriu, kad žinotum, jog tavo komentarą daugelis žmonių laiko beverčiu lozungų kratiniu.
Su ad hominem tryda paprastai nediskutuoju, bet nusibraukes asara atsiverciu daug mokesciu moketoju pinigu pigiam PR isleidzianciu bebru veisyklu finansines ataskaitas ir cituoju faktus: litrail nuo 2016m. per 5 metus i biudzeta is viso sumokejo 8,6M Eur neto dividentu atmetus dotacijas keleiviu vezimui (t.y. maziau nei kainuoja vieno susisiekimo ministerijos departamento islaikymas). Duju vartotojai savo ruoztu suselpe 168M Eur neto KN islaikymo kastams padengti, atmetus KN i biudzeta pervestus dividentus. KN veiklos sanaudos per 5m isaugo virs 30%, litrail apie 5%, nepaisant visu naujuju bebriuku menedzeriu pastangu ir jau igrisusio buko PR. Taigi del absoliuciai neefektyvaus valdymo ir negebejimo generuoti realios grazos biudzetui man kaip galutiniam mokesciu moketojui viso sito cirko islaikymo sanaudos de facto kasmet tik dideja ir dides, nepriklausomai nuo to ka ir kokia apimtimi litrail ir kn beveztu ir bekrautu...
Keleivių pervežimas yra nuostolingas. Tačiau pagal tamstos mąstymą mes turėtume arba didinti kainas 2-kart ir daugiau, arba atsikratyti keleivių pervežimo išvis. Čia dėl Litrail. KN. Tai yra strateginė įmonė užtikrinanti naftos ir dujų pristatymą į Lietuvą. Beveik visos akcijos 75% priklauso valstybei. Uždirba nemažai pelno, bet jį reinvestuoja. Koks skirtumas kiek jie sumokėjo į biudžetą. Galėtų sumokėti gerokai daugiau, bet tada imtų iš biudžeto plėtrai. Na bet tamstai visi yra bebrai, matai tik absoliučiais skaičiais nesigilindamas į esmę. Tau kaip mokesčių mokėtojui matomai būtų daug geriau jei neturėtume nei geležinkelio, nei naftos ir dujų terminalo. Su visom iš to isplaukiančiom problemom. Nesvarbu kad geležinkelis įdarbina tūkstančius bendrapiliečių ir yra švari transporto priemonė, nuimanti krūvį nuo kelių. Nesvarbu kad KN toliau plečiasi ir leidžia dirbti Lietuvos chemijos gigantėms. Uždarom viską, nes Volodia nemato toliau savo nosies.
Klaipeda tures ka tik tais Lietuva eksportuoja/importuoja, nebus visiskai miręs uostas bet kris zemyn regione.
Plius eksportas iš Rusijos, Ukrainos, Kinijos ir Kazakstano.