2021-06-19 21:59

Autonominių automobilių proveržis įtikina investuotojus, bet ne politikus

Caitlin O‘Hara („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Caitlin O‘Hara („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Kai prieš penketą metų autonominio vairavimo technologijos ėmė artėti prie proveržio, ne vienas automobilių pramonės atstovas prognozavo, kad savarankiškai važiuojančias transporto priemones be vairuotojų keliuose matysime maždaug 2021-aisiais. Taip nenutiko, tačiau investicijos į šias technologijas neslūgsta.

„Iki 2021 m. mes matysime autonomines transporto priemones, veikiančias visoje šalyje taip, kaip tik galime šiandien įsivaizduoti. Šeimos galės tiesiog išeiti iš namų ir išsikviesti automobilį, kuris nuvežtų į darbą ar mokyklą. Mano dukra, kuriai 2021-aisiais bus 16 metų, dar neturės automobilio, bet ji naudosis tokia paslauga“, – tokią prognozę 2016 m. pateikė Anthony Foxxas, buvęs JAV transporto sekretorius.

Tačiau šią savaitę JAV Senatas atmetė įstatymų pataisas, kurios būtų plačiau atvėrusios galimybes autonomines transporto priemones naudoti viešuose šalies keliuose. Sprendimą nusvėrė profsąjungų pasipiktinimas ir su pastarojo meto „Teslos“ autopiloto istorijomis susiję argumentai.

52795
130817
52791