2021-02-23 06:45

Uostas mokosi gyventi be baltarusiškų krovinių: kitaip liksime senvagėje

Algimanto Kalvaičio nuotr.
Algimanto Kalvaičio nuotr.
Baltarusijai nusprendus savo naftos produktus gabenti per Rusijos uostus Suomijos įlankoje, nuo baltarusiškų krovinių priklausančios Lietuvos įmonės realiai vertina riziką, kad neliks ir kito jų srauto. „Lietuvos geležinkeliai“ alternatyvų dairosi Lenkijoje ir Ukrainoje, o Klaipėdos uostas pripažįsta, kad vienintelė išeitis – nelaukti sausuma atkeliaujančių krovinių ir atsigręžti į jūros pusę.
  • Energetikos ministerija: „Klaipėdos naftos“ veikla neišvengiamai turi keistis.
  • Rizika, jog neliks ir kitų baltarusiškų krovinių vertinama realiai.
  • Uostas šiuo metu neturi vietos naujiems investuotojams, imasi plėtros.
  • „Lietuvos geležinkeliai“ dairosi į Lenkiją ir Ukrainą.

Rusijos ir Baltarusijos transporto ministrai penktadienį pasirašė susitarimą, pagal kurį per trejus metus per Rusijos uostus būtų perkrauta 9,8 mln. t produktų. Skelbiama, kad nuo kovo iki metų pabaigos jų bus perkrauta mažiausiai 2 mln. t.

52795
130817
52791