Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-04 11:22
RĖMIMAS
2025-09-04 06:30
2025-09-02 22:17
2025-08-31 15:47
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Štai ir išlindo yla iš maišo :)
snap... :) Vienaragiui ragai dygsta...
Cia arba kaip Bolt - turi kapitalo pritraukes arba is savu daug nepavaidinsi vizionieriaus... kam daryti nuostolinga versla?
Jauciu ir namu rinka ant ribos. Nemoka jie sito biznio daryt.
mokejo, korona galima sugriove pamatus ir milziniska pletra. Tikiuosi isgyvens LT, nes naudos yra kaip vartorojui
Argumentuok. Ir kas moka?
Atskirtim bzz versla nuo visos grupes veiklu visu pirma :)
Sitas biznis yra masinu gamintoju biznis. O ne lizingo bendroves veiklos su masinu perpardavejo funkcja... kainodara numusa pavezejai, biznio tik minusas lieka.
O kur Lukutis?
rašo laiškus ant spurgų dėžučių
Tokio arogantisko kaip lukutis dar reiktu paieskoti. Enterpreneris... Spurgius😁
O kodel jam tokiu neburi? Jis gi milenijalsas, tai jam juru iki keliu.
Bzzz. Wow wow. Nice čiki piky, Varom?! Modus tikriausiai jau gailisi pardavus automobilių verslą?
Didysis maisto kritikas, koldunu veidas, pastarosiomis dienomis labai reklamuoja citybee. Matyt ir Lietuvoj sunkiai sekasi.
PIJA, PASILIK! Tiek maldavo besizemindami... youtu.be/d0Gk3G7tRzY
O buvo: Lukuti, pasilik? 😂
Man lietuviško verslo stilius - mistika. Prisiima spuoguotų paauglių ir Bzzz - varom be stabdžių. Visada pavydžiai žiūriu kai susitikimuose iš kitų šalių sėdi dėdės su barzdom.
Lukas su spurgom vaikšto?
Lenkijoje labai agresyvi konkurencija, matyt del to nusprende nedeginti pinigu. Pas mus taksas pigus, tai Lenkijoje dar pigesnis, plius daugiau zaideju.
Kiek suprantu Lenkijoj tik krovininius mikriukus nuomojo, ne lengvasias. Šiaip jau prieš gerą mėnesį pradėjo Vikniuj matytis mikriukai su lenkiška registracija.
Kam tas citybee reikalingas, jeigu mieste gali su Boltu pigiai nulekti kur tau reikia su vairuotoju ir nemokėti už parkingą? Nebent i oro uostą iš Kauno į Vilnių ir nutrenkti aikštelėj.
Kam tas Bolt reikalingas, jeigu mieste gali su Citybee ar Spark pigiai nulėkti kur tau reikia be vairuotojo ir nemokėti už parkingą? Nebent draudimo franšize rizikuojama.
O kam tos pavezejimo paslaugos su senomis auto is Amerikos ir neaisku kokiu remontu bei saugumu, baisus purskalu kvapai po vairuotoju rukymo salone, “nuostabi” muzika ir retkarciais vairuotoju pasakojimai apie gyvenimo tiesas?
jei galiu nevairuoti - nevairuoju, ypač kai kaina tapati
As irgi su Boltu nelyginciau. Man visada vaziuojant atrodo auto subires. Seni kibirai. Su citybe nors nevisada tvqrkingos, bet naujos auto
Akivaizdu, kad dalijimosi platformas spaudžia pavėžėjai. Ką renkasi hipotetinis vartotojas jei sąlygos labai panašios - tai būtų išties labai įdomi studija. Mano asmenine nuomone, jei kainos identiškos, rinkčiausi taksi/pavėžėją, nes (kalbu tik apie save) didesnis malonumas būti vežamam, nei "dirbti" už vairo. Juolab, kad šiais laikais kainą sumoki dar įsėsdamas, tai tiksliai žinai, kad daugiau nebus/neapgaus. Yra gyvas žmogus, su kuriuo gali arba pabendrauti, arba nebendrauti, jei nėra nuotaikos. Dar būna atvejai, kad jautiesi prastai, tai tokiu atveju vairuoti išvis nesinori arba negali. Aišku, kiekvienas atvejis individualus. Jei esi užmiestinėje zonoje su dalijimosi platformos aikštele ir realiu automobiliu, o pavėžėjas atvyktų tik po 12-15min., tai tada imi sparką ar citybee. Kažkada skaičiavau, kaip jiems gali atsipirkti šis biznis, ir net prie optimistinių prielaidų/apkrovos, šis verslo modelis balansuoja ant ribos. Kaip ir ankstesni komentatoriai, manau, kad tokį biznį gali remti/palaikyti nebent automobilių gamintojai ir jų tiesioginiai dileriai, siekdami pažindinti potencialią klientūrą su naujais leidžiamais modeliais.
Ir aš nevairuočiau. Bėda, kad tu važiuoji su leisgyviu PRIUS, sukijuotu iš trijų. Juos ištaško kaip poroloną. Ir dar su kokiu imigrantu.