3PL Kompleksinė logistika – optimalūs sprendimai, taupantys laiką ir pinigus

Nepriklausomai nuo įmonės dydžio ar vykdomos veiklos, visų tikslas – tiekimo grandinės procesų valdymas mažiausiais kaštais. Nesvarbu, ar tai būtų prekių? priėmimo, jų? sandėliavimo, skirstymo iki išsiuntimo ir pristatymo bei kitu? prekių? judėjimo informacijos valdymo procesu? poreikis, tačiau daugeliui kompanijų neprošal papildoma pagalba iš šalies. Be to, 3PL paslaugos taip pat pašalina galvos skausmu tampančius dokumentų, sąskaitų išrašymo, audito, mokymo, personalo ir optimizavimo klausimus, kurie paprastai yra susiję su tiekimo grandine.
Laiko ir pinigų taupymas
Trečiųjų šalių logistikos paslaugų teikėjai daugiausia dėmesio skiria sandėlių, krovinių ir logistikos palaikymo operacijoms. Tikimasi, kad iki 2025 m. pasaulinė rinka bus verta 1,5 trilijono USD. O štai įmonėms, atsižvelgiant į jų mastą ir kompetenciją, ekonomiškiau yra pirkti paslaugas nei valdyti vidinę logistiką. Taip 3PL paslaugų teikėjai ne tik taupo laiką ir pinigus trumpuoju laikotarpiu, bet ir ilguoju.
Efektyvumas laiko ir pinigų atžvilgiu yra pagrindinis privalumas, kurį 3PL teikėjai gali pasiūlyti įmonėms. Negalėdamos ar nenorėdamos didinti kaštų sandėliavimui, samdyti papildomos darbo jėgos ar įdiegti įvairių technologijų, įmonės gali drastiškai sumažinti savo sąnaudas, o tuo pačiu daugiau laiko sutelkti savo verslui vystyti.
Modernių sandėlių privalumai
„Jonavoje esantys 13.500 m2 sandėliai atitinka visus aukščiausius saugumo ir kokybės reikalavimus: turi AEO arba įgaliotojo ekonominių operacijų vykdytojo statuso (angl. Authorized Economic Operator), „Ecoagros“ muitinės ir laikino saugojimo sandėlių sertifikatus. Šiuo metu esame įdiegę sandėlio valdymo sistemos „Equinox VISION 6“ versiją. Pagal poreikį sistema gali būti sujungta su kliento informacinių technologijų (IT) ar buhalterine sistema. Tai leidžia itin efektyviai vykdyti prekių priėmimą, atrinkimą, sekti prekių likučius, teikti ataskaitas“, – pasakojo Marius Giedraitis, bendrovės „Talga“ direktorius.
Sandėlyje taip pat yra vykdomas nuolatinis esamų prekių monitoringas, savikontrolės inventorizacijos ir inventorizacijos pagal kiekvieno kliento poreikį bei įmonė prisiima pilną atsakomybę už prekių saugumą.
Rinkos plėtros galimybės
Vienas iš darbo su 3PL teikėju pranašumų – galimybė lengvai išdėstyti savo tiekimo grandinę rinkose, kuriose įmonė dar nėra įžengusi arba nori labiau įsitvirtinti. Dėl palankios geografinės padėties Lietuva yra tranzitinis tarptautinės prekybos taškas. Transporto koridoriai kerta valstybę iš vakarų į rytus ir iš šiaurės į pietus. 18 m. darbo patirtį turinti įmonė taip suteikia užsienio ir Lietuvos įmonėms galimybę augti naujose rinkose, gabenant prekes į bet kurią pasaulio vietą.
Negana to, jei įmonė yra naujokė rinkoje, tai naudojantis 3PL teikėjo paslaugomis yra sudaroma galimybė neleidžiant pinigų sandėliavimui, įrangai ar papildomai darbo jėgai strategiškai išdėstyti savo produktus ar paslaugas taip, kad geriau pasiektų klientus ir atitiktų jų lūkesčius.
Lankstumas pagal kiekvieną klientą
„Talga“ 3 PL kompleksinės logistikos paslauga, kuri prekes pristato nuo durų iki durų, apima didelį spektrą mažesnių paslaugų: nuo prekių priėmimo, tikrinimo ir registravimo, prekių rūšiavimo, perpakavimo, lipdukų klijavimo, svėrimo iki siuntų ar palečių formavimo, pristatymo dokumentų ruošimo, prekių išsiuntimo galutiniam vartotojui. Greitą ir saugų prekių pristatymą užtikrina bendradarbiavimas su visomis populiariausiomis kurjerių tarnybomis.
Priklausomai nuo to, kokie yra įmonės poreikiai, „Talga“ efektyviai ir lanksčiai parenka sandėliavimo, darbo jėgos ir transporto kiekį pagal esamą kliento biudžetą, nesvarbu, ar kalbate apie sezoninį, trumpalaikį ar ilgalaikį sandėliavimą.
„18 rampų prie dviejų sandėlio pastatų leidžia vienu metu aptarnauti didelį kiekį transporto priemonių, prioretizuojant ar rezervuojant atitinkamas rampas konkrečiam klientui konkrečiam laikui. Taip darbas vyksta operatyviai, tiksliai ir laikantis nustatytų terminų“, – įmonės privalumus vardina „Talga“ direktorius.