2018-08-06 17:25

„Girteka“ praneša apie įspūdingą plėtrą ir ketinimą peržiūrėti įkainius

„Girteka Logistics“ deklaruoja įdarbinusi jau 10.000 vairuotojų ir šį skaičių 2021 m. žada padvigubinti. Įmonės nuotr.
„Girteka Logistics“ deklaruoja įdarbinusi jau 10.000 vairuotojų ir šį skaičių 2021 m. žada padvigubinti. Įmonės nuotr.
„Girteka“ paskelbė pasiekusi 10.000 įdarbintų vairuotojų ribą ir iki 2021 m. šį skaičių tikisi padvigubinti. Atsižvelgdama į veiklos kaštų didėjimą, bendrovė užsimena apie kainų peržiūrėjimą.

Lietuvos ir visos Europos vežėjams sutartinai deklaruojant chronišką sunkvežimių vairuotojų trūkumą, „Girteka Logstics“, vienas iš didžiausių vežėjų Europoje, praneša apie iki 5.000 vilkikų ir 5.500 puspriekabių išaugusį valdomo transporto parką, kuriame įdarbinta jau 10.000 vairuotojų. Įmonės pranešime nurodoma, kad dar metų pradžioje įmonėje dirbo 8.000 vairuotojų.

Rado išeitį

„Girteka Logistics“ sėkmingai reaguoja į rinkos poreikį didinti pajėgumus, todėl mūsų tikslas iki 2021 m. turėti 10.000 vilkikų bei įdarbinti 20.000 jų vairuotojų“, – pranešime cituojamas Edvardas Liachovičius, „Girteka Logistics“ generalinis direktorius.

Pranešime primenama, kad 2017 m. užfiksuotas 30% siekęs „organiškas kompanijos augimas“ ir šiemet planuojama augti dviženkliu rodikliu.

Kristianas Kaas Mortensenas, „Girteka Logistics“ komunikacijos vadovas tvirtina, kad lietuviška įmonė veikia kitokiu verslo modeliu, negu jos pagrindiniai tarptautiniai konkurentai (DSV, „DB Schenker“, DHL ir „Kühne & Nagel“), nes naudoja savo vilkikus ir vairuotojus.

Pranešime abstrakčiai nurodoma, jog „Girteka Logistics“ rado išeitį kaip susidoroti su visos industrijos patiriamu vairuotojų trūkumu.

„Grupė toliau įgyvendina industriją keičiančias iniciatyvas nuo pažangaus vilkikų vairuotojų įdarbinimo proceso bei jų mokymų iki technologijų laboratorijos sukūrimo už įmonės ribų, kuri ir toliau skatins naujovių vystymą ir taikymą logistikoje“, – rašoma pranešime.

Peržiūrės kainas

Taip pat pastebima, kad kaip ir visi vežėjai, kompanija susiduria su sparčiai augančiomis eksploatavimo išlaidomis. Tai priklauso nuo daugelio veiksnių, pradedant augančiomis vairuotojų algomis, baigiant pokyčiais Europos bei nacionaliniuose teisės aktuose, numatančiuose vairuotojų poilsio sąlygas, minimalaus atlyginimo dydį ir didesnes degalų kainas skirtingose šalyse.

„Kelių transporto išlaidos Europoje sparčiai didėja dėl įvairių priežasčių, o viena iš jų yra didelis vairuotojų trūkumas. Mes peržiūrime savo išlaidas ir koreguosime paslaugų kainas, atitinkančias naujam rinkos lygiui“, – cituojamas p. Liachovičius.

Grupė planuoja 2018 m. pristatyti 450.000 pilnų krovinių (FTL) ir tapti stipriu logistikos lyderiu Europos rinkoje.

[infogram id="3c160ecb-0f14-4e90-a3f3-6515a8d1f970" prefix="Mlz" format="interactive" title="Girteka Logistics UAB finansiniai rezultatai"]

52795
130817
52791