Tarptautinė plėtra niekada nebūna lengva: kokie barjerai riboja Lietuvos verslą

79%, arba 8 iš 10-ies, apklaustų jaunų įmonių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, kurios jau parduoda savo produktus ir paslaugas, tą daro tarptautinėje rinkoje. Pagrindinės startuolių pardavimų kryptys – JAV, Vokietija ir Jungtinė Karalystė, rodo „PayPal“, kartu su Lenkijos „Startup HUB“ atliktas Ankstyvosios stadijos startuolių indeksas 2024. Tyrime aiškintasi, su kokiais iššūkiais susiduria Vidurio ir Rytų Europos startuoliai, plėsdami produktų ir paslaugų pardavimus naujose rinkose.
Tyrimo autoriai pažymi, kad Lietuvos startuoliai įvertina, koks reikšmingas plėtros naujos rinkose potencialas. 81% Lietuvos startuolių, tyrimo duomenimis, savo produktus ir paslaugas jau parduoda ne tik vietinėje Lietuvos rinkoje, o likęs penktadalis – 19% – turi tarptautinės prekybos planų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai