Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2024-09-01 13:55

Tarptautinė plėtra niekada nebūna lengva: kokie barjerai riboja Lietuvos verslą

Efi Dahanas, JAV mokėjimų sistemos „PayPal“ viceprezidentas, generalinis direktorius Izraelio bei Centrinės ir Rytų Europos regione. VŽ infografika
Efi Dahanas, JAV mokėjimų sistemos „PayPal“ viceprezidentas, generalinis direktorius Izraelio bei Centrinės ir Rytų Europos regione. VŽ infografika
Arti pusės – 45% Lietuvos startuolių nurodo, kad plėsdamiesi naujose rinkose, susiduria su riboto rinkodaros biudžeto kliūtimi. Šis, kaip ir kiti barjerai – sudėtinga pritraukti naujų klientų, trūksta žinių apie vietinius vartotojus naujose rinkose, – bendri visiems Baltijos šalių ir Lenkijos verslams.

79%, arba 8 iš 10-ies, apklaustų jaunų įmonių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, kurios jau parduoda savo produktus ir paslaugas, tą daro tarptautinėje rinkoje. Pagrindinės startuolių pardavimų kryptys – JAV, Vokietija ir Jungtinė Karalystė, rodo „PayPal“, kartu su Lenkijos „Startup HUB“ atliktas Ankstyvosios stadijos startuolių indeksas 2024. Tyrime aiškintasi, su kokiais iššūkiais susiduria Vidurio ir Rytų Europos startuoliai, plėsdami produktų ir paslaugų pardavimus naujose rinkose.

Tyrimo autoriai pažymi, kad Lietuvos startuoliai įvertina, koks reikšmingas plėtros naujos rinkose potencialas. 81% Lietuvos startuolių, tyrimo duomenimis, savo produktus ir paslaugas jau parduoda ne tik vietinėje Lietuvos rinkoje, o likęs penktadalis – 19% – turi tarptautinės prekybos planų.

52795
130817
52791